Tuolla alempana jotkut isukit tuskastelivat muutoksia naisen kropassa. Parhaimmillaankin miehet katselivat toisia naisia vaikka sanoivat rakastavansa omaansa.
Olin nuorena sellainen että sain kokoajan miesten huomiota ja isukitkin olivat kimpussa. Inhosin sitä yli kaiken.
Nyt vanhempana mut alle 30 mulla on 2 lasta. Olen yhä tosi hoikka ym mut tottakai keho vähän muuttunut. Lähinnä rinnat on pienemmät kuin ennen.
Jos tietäisin että mieheni täytyy mun "rupsahtamisen" takia katsella muita, jättäisin hänet. Olen tehnyt hänelle kaksi lasta ja kärsinyt siitä joten hänen tulee mua kunnioittaa.
Tunnen muutamia miehiä joita ei naisten katselu kiinnosta vaikka eivät ole homoja. He tosin eivät seurustelekaan. Omasta miehestäni en tiedä varmasti millainen hän on mutta toivott5avasti löytyy miehiä jotka eivät ole niin pinnallisia että pelkkä kroppa vieraillla naisilla kiinnostaa. Mieluummin olen sitten yksin.
miksi te isukit olette niin pinnallisia?
10
1414
Vastaukset
- yksi äippä vaan
Minulla on ihana, tosi komea mies ja saimme lapsen pari kk sitten. Vaikka olen tosi onnellinen ja sitoutunut mieheeni niin kyllä minä silti katselen hyvän näköisiä miehiä kun jossakin liikun. Eihän katsominen ole pettämistä. Tiedän että mieheni katselee muita naisia, ei mitenkään haku päällä meiningillä, saahan sitä kauneutta ihailla. Se että katsoo kaunista ihmistä ei ole pois kummaltakaan.
- ap.
Mua ei kiinnosta miltä joku vieras sattuu näyttämään. Mun mielestä se on pinnallista ja typerää. Ehkä se johtuu siitäkin et olen niin nuoresta saanut tota huomiota osakseni liikaa ja alkanut sitä inhota. Monella miehellä joka katselee on halu myös muuhun...
En tiedä sun tilannetta ja se on hyvä et olette onnellisia kumpikin. Kunhan et tuomitse niitä joille sama ajattelu ei sovi.
- uteliaita ja tungette
nenänne jokapaikkaan kertomaan mielipiteitänne kuten pikkulapset... POIS miesten palstoilta. Jos ei miesten keskustelun miellytä pysy sielä marttapuolella minne kuulutkin.
- En vastaa
En vastaa akkojen kysymyksiin(tämän kirjoitin kyllä). Väärä palsta.
- .................
En vastaa kirjoitti:
En vastaa akkojen kysymyksiin(tämän kirjoitin kyllä). Väärä palsta.
Joo ei sun tarvii vastaa, joku muu voi katsos vastata :) ota ihan rauhassa siellä, muista aina, että agressioihin löytyy ammattiapua!
- löytyy liialliseen
................. kirjoitti:
Joo ei sun tarvii vastaa, joku muu voi katsos vastata :) ota ihan rauhassa siellä, muista aina, että agressioihin löytyy ammattiapua!
uteliasuuteenkin ja nettipätevyyteen...
http://www.mielenterveysseura.fi/
Sinne vaan älä häpeä.. - ei ole kiellettyä
löytyy liialliseen kirjoitti:
uteliasuuteenkin ja nettipätevyyteen...
http://www.mielenterveysseura.fi/
Sinne vaan älä häpeä..ei ole missään kiellettyä kysyä mieltä askarruttavasta asiasta palstalta jossa toista sukupuolta olevat kirjoittelevat keskenään. Käyvät miehetkin kyselemässä naisten keskustelupalstoilla asioista.
- Muu mies
Katseissa on eroja. Totta kai terve mies tai nainen katsoo kaunista näkymää. Katsoa voi myös ilman pidemmälle menevää tarkoitusta. Ajatuksia (fantasioita) tai katsetta ei voi kokonaan kahlita. Vaimoni on minusta kaunis lapsista ja vanhenemisesta huolimatta. Silti katson myös nuoria kauniita naisia. Ja sallin vaimon nauttia katseella komeista miehistä.
Ei pelkässä vieraiden katsomisessa ole pahaa, kunhan se ei johda tekoihin. Aktiivinen flirtti on jo teko. - tuulen pieksentää
veikkaan provoa.
- puukeiju
mitä ihmeen pahaa katsomisessa voi olla? etkö muka todellakaan katso ikinä mistään syystä esimerkiksi kaupungilla yhtäkään ihmistä? ja jos et katso,niin miten kävelet siellä törmäämättä muihin ihmisiin? eikö kukaan ihminen koskaan tuo kävelytyyliltään,olemukseltaan tai muuten ketään tuttua ihmistä? etkö koskaan ajattele,jos katsot vaikka telkkaria tai lue jotain lehteä, että onpas tuossa söpö tai hyvän näköinen mies? tai että tuo kuva muistuttaa vähän miestäni tai hänellä on samantapainen hymy? oikeasti katsominen on täysin luonnollista ja erään exäni pomo muun muassa sanoi aivan loistavasti:"niin kauan kun tuo pojan kloppi kattelee muitakin,niin voit olla huoletta.hän on normaali terve mies. sit ku hän lopettaa muitten naisten kattelun,niin sit on syytä huolestua,koska sit hän on joko kuoleman sairas tai pettää sua." ja tämän hän sano vanhan tiskijukan kokemuksella. ja sillä miehellä sitä kokemusta todella oli. mutta tää sama pätee myös naisiin,joten eiköhän oo pinnallisempaa väittää,että ikinä en ees vilkase ketään muuta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780