Etsitään kohtuuhintaista miesstripparia juhliin loppuyllätykseksi.. Ei muita kriteereitä kuin huumorintajuinen asenne ja oikea sukupuoli ;-) sähköpostiosoitteita näkyviin, kiitos!
MIESSTRIPPARIA ETSITÄÄN!!
9
2144
Vastaukset
- jepulis jee
kysy penaa,,, sehän niitä teki
- Kotkassa ole
ihka uusi housutpois show meneillään? Saattaa kyllä olla tällä hetkellä kysyttyä tavaraa, kallis varmaan.
- a kuuttia tuttavineen
Todennäköisesti kaikinpuolisen tyydytyksen järjestäsi a kuutti tuttavineen.
- superjaska
en viiti laittaa tänne sähköpostiosoitetta, en kaipaa häiriköintiä. laita sä omat yhteystiedot. olen pätevä ja otan kaikki pois, halvalla.
- sdgjpdjg
Pena on luotettava ja turvallinen.
Siististi vetää showt ja osaa käyttäytyä. - -minx-
sdgjpdjg kirjoitti:
Pena on luotettava ja turvallinen.
Siististi vetää showt ja osaa käyttäytyä.En viitsisi pistää omaa osoitettani koska se on muotoa etunimi.sukunimi...
Vaikkei tässä asiassa sinänsä mitään pahaa olekkaan ;-)
Mutta ihmiset, jos tiedätte mistä voi kysellä, niin laittakaa tietoa tulemaan! Pariin paikkaan olen soittanut, mutta eivät tule näin kauas kun asuvat pääkaupunkiseudulla.
Juhlat olisivat huhtikuun alkupuolella, joten jos kalenterista löytyy tilaa ja olet huumorimielellä varustettu mies, ilmoita itsestäsi! - päiv1
polttareihin olisi tarvetta miesstripparille,paljonko maksaa?polttarit olisivat 11.4 ristinkalliolla ja klo.aika mahd.18-19??ikäsi ja mahd.kuva
- päiv1
unohdin laittaa edelliseen viestiin yhteystiedot sähkö[email protected] pikaisia vastauksia kiitos!!!
- Henkka
Minä tulen strippaamaan mielelläni naisten juhliin, jos kerran varsinaista show- tai tanssiammattilaisuutta ei vaadita ja jos kysymyksessä on nimen omaan naisten juhla, eikä esim. miesten tai sekaryhmän. Olen hoikkavartaloinen ja kohtalaisen urheilullinen vähän yli kolmekymppinen nuorekas mies.
Mailaile osoitteeseen [email protected] tai soita/textaa numeroon 046-684 5274.
Ja tietysti viestillä tai soitolla saavat heittää myös muut naisporukat samasta syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242441Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472057Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121052Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2838