Niin niin nyt se Nokia sitten vähentää väkeä sieltä elintasokolmiostakin.Eiköhän olisi aika rakentaa näitä VÄYLIÄ ,jotta lämmitysenergiaa ym kulkee sinne
eteläänkin.Jos puusta ei tehdä sellua ja paperia,niin kaikkea ei sahat tarvitse,joten lämpöä kuitenkin tarvitaan.
Kanavat kuntoon ja rekkaralli hiiteen.
Sisävesille lastia
15
1147
Vastaukset
- edelleenkään
Me otamme lämpömme ja sähkömme mieluummin ydinvoimasta.
- Jatkossakin.
Minä pidän kotimaisesta polttoaineesta. Olen aina pitänyt ja pidän jatkossakin. Autot kulkee pilkkeellä ja laivat haloilla. Sähköä tulee ja lämpöä piisaa kun puulla kattilaa lämmitetään. Teollisuuslaitokset muuttaa itään ja kotimaassakin työ vähenee niin ei tarvita atomikraftia lisää. Lamput ja jääkaapit toimii kotimaisenkin voimalla ja hyvin sitä riittää. Turvenuijat vois lopettaa niiden soiden kuivaamisen.
Kaikki heti mottimehtään! - radisti
Tämän päiväisen Hesarin yleisönosastokirjoitus,jossa
Olavi Lyly esittää Hesan tarvitsevan puuenergiaa.
Täyttä asiaa. - se lylynlykintä oli!
radisti kirjoitti:
Tämän päiväisen Hesarin yleisönosastokirjoitus,jossa
Olavi Lyly esittää Hesan tarvitsevan puuenergiaa.
Täyttä asiaa.1) Stadissa ei ruveta sellaiata historian roskatynnyriin joutavaa konstia kuin puulämmitystä käyttämään.
2) Ydinvoima on ylivoimaisesti ympäristöystävällisin ratkaisu vakavasti otettavista raskaan sarjan vaihtoehdoista.
Stadi ei tarvitse puunenergiaa. En epäile, etteivätkö landepaukut mieluusti rosvoaisi silläkin konstilla rahaa kaupunkilaisilta, mutta sitä ei tulla sallimaan. - se lylynlykintä oli!
se lylynlykintä oli! kirjoitti:
1) Stadissa ei ruveta sellaiata historian roskatynnyriin joutavaa konstia kuin puulämmitystä käyttämään.
2) Ydinvoima on ylivoimaisesti ympäristöystävällisin ratkaisu vakavasti otettavista raskaan sarjan vaihtoehdoista.
Stadi ei tarvitse puunenergiaa. En epäile, etteivätkö landepaukut mieluusti rosvoaisi silläkin konstilla rahaa kaupunkilaisilta, mutta sitä ei tulla sallimaan.Kyllä se tullaan sallimaan. Puusta tehtävällä hakkeella ja pelleteillä lämmitys lisääntyy tulevaisuudessa roimasti kun talojen öljylämmityskattilat vanhenevat.
- on maalaisten
se lylynlykintä oli! kirjoitti:
Kyllä se tullaan sallimaan. Puusta tehtävällä hakkeella ja pelleteillä lämmitys lisääntyy tulevaisuudessa roimasti kun talojen öljylämmityskattilat vanhenevat.
ja menneisyydessä elävien. Sähkölämmitys on nykyaikaa. Jos haluat polttaa puuta, muuta Uralin taa, turvenuija!
- menneisyyttä
on maalaisten kirjoitti:
ja menneisyydessä elävien. Sähkölämmitys on nykyaikaa. Jos haluat polttaa puuta, muuta Uralin taa, turvenuija!
Ei tarvitse muuttaa. Olen asunut Helsingissä koko ikäni ja lämmitän omakotitaloani puulla.
- maalaishenkisen
menneisyyttä kirjoitti:
Ei tarvitse muuttaa. Olen asunut Helsingissä koko ikäni ja lämmitän omakotitaloani puulla.
Tämä on Stadi. Tänne ei böndesysteemit kuulu.
Saattaa joku vielä kampittaa sinutkin ladulla. Böndehenkinen kun olet, niin varmaan suksitkin. - tuskinpa
maalaishenkisen kirjoitti:
Tämä on Stadi. Tänne ei böndesysteemit kuulu.
Saattaa joku vielä kampittaa sinutkin ladulla. Böndehenkinen kun olet, niin varmaan suksitkin.On miestä ladulle, saatika jotain kaatamaan, ei kun halkoja Helsinkiin, teillähän on laiturikin niitä varten ja jollei muuten, niin Vuosaaren konttinostureilla halkopinot kaijalle ja polttoon.
- jenkki
tää on merimiesten foorumi ei poliitikkojen get to fuck out here
- ihme ihmettelijä
Ei taida olla niitä seiloreita tulevaisuudessa,joten tämä on sitten entisten seiloreiden foorumi.Eli VÄYLÄT kuntoon.Ja en tarkoita vain kumipyöräväyliä.Muutama vuosi sitten kun puhuttiin väylistä.niin se tarkoitti vesiväyliä.
Nyt väylät tuntuvat olevan vain maanteitä. - miten se sinun
homostelu meni lämminmiehen kanssa. Olet kuulemma kerjännyt toista kierrosta.
- jenkki
miten se sinun kirjoitti:
homostelu meni lämminmiehen kanssa. Olet kuulemma kerjännyt toista kierrosta.
onks tää ainoo mihin sä pystyt?kun tää ei oo vittuiluu pikemminkin kuluneen toistoo koittaisit keksii jotain?uutta jos sä jätät homohommat ni jääkö siihen mitään?
- ekakerran minä
jenkki kirjoitti:
onks tää ainoo mihin sä pystyt?kun tää ei oo vittuiluu pikemminkin kuluneen toistoo koittaisit keksii jotain?uutta jos sä jätät homohommat ni jääkö siihen mitään?
tätä kysyin. Olis vain kiva tietää, lämminmies on kertonut oman tarinansa teidän "yhteisestä illasta".
Voit avautua ihan vapaasti, kyllähän homous on ihan luonnollinen asia tänäpäivänä.
Ulos vaan kaapista jenkki - otetaan se seta
ekakerran minä kirjoitti:
tätä kysyin. Olis vain kiva tietää, lämminmies on kertonut oman tarinansa teidän "yhteisestä illasta".
Voit avautua ihan vapaasti, kyllähän homous on ihan luonnollinen asia tänäpäivänä.
Ulos vaan kaapista jenkkijuttu takas et kai sä sinne kuulu jotenki sulla noi perähommat vaan on mielessäs mä oon yrittäny ajatella mistä se johtuu ..ei aukee mutta onko nimesi kenties Frizl?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626017Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813496Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242661No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212159
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy84126781-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226- 261097