Jos työllisyyttä ja Nuoriso työllisyyttä pitää parantaa, niin pitää poistaa työnantajalta seuraavat kulut.
1. palkallisista pyhistä ei palkkoja
2. sairaslomien vastuu päivät pois työnantajailta
3. lomalta paluuraha pitää poistaa
4. pekkaset pitää poistaa
Palkat maksetaan vain tehdystä työstä ei mistään muusta.
Työnantajia pidetään sosiaalihuoltona,
tämän päivän meinigilla toitä tehdään 7kk ja palkan saa 13kk.
Ja sitten ihmetellään työttömyyttä ja miksi työpaikat lähtee ulkomaille.
Työllisyys/Nuoriso työllisyys
7
184
Vastaukset
- Palkkaa vain tehdystä työstä
Palkkaa vain tehdystä työstä, ja jos tämä eläkeratkaisu kaadetaan viel työnantajille niin lisää kenkää tulossa
- Ja reipas nuori tilalle
Jos nuoria ei löydy niin riuska Somalikin käy.
- Roolin TV sarjasta
Mitäs me stallarit
- työllistäihmeessä
Työllistä ihmeessä kaikki Suomen somalit se on oikea suunta ja nuorista te ette ole välittäneet tähänkään asti, saati vanhemmista työntekijöistä: ne ovat se välttämätön paha, ei mikään voimavara!
- Vaan kerro oma mielipiteesi
työllistäihmeessä kirjoitti:
Työllistä ihmeessä kaikki Suomen somalit se on oikea suunta ja nuorista te ette ole välittäneet tähänkään asti, saati vanhemmista työntekijöistä: ne ovat se välttämätön paha, ei mikään voimavara!
Kerroppa kun olet noin viisas, miten työllisyys paranee?
- somalit työhön
Vaan kerro oma mielipiteesi kirjoitti:
Kerroppa kun olet noin viisas, miten työllisyys paranee?
Vastasin kirjoitukseen, jossa somaleita otetaan työhön jos nuoria ei ole. Olen oikeasti sitä mieltä, että on hyvä jos somalit saavat työtä ja työnantaja sellaisen työntekijän kuin haluaa! Mikä siinä on paskaa, meni vikaan??
Suomessa on todella paljon työntekijöitä joilla ei ole pekkasia, ei saraslomanajan palkkaa, ei lomaltapaluurahaa, mitä heiltä vielä voisi vähentää, kerro sinä??? - työllistetään? siinäpä pulma
somalit työhön kirjoitti:
Vastasin kirjoitukseen, jossa somaleita otetaan työhön jos nuoria ei ole. Olen oikeasti sitä mieltä, että on hyvä jos somalit saavat työtä ja työnantaja sellaisen työntekijän kuin haluaa! Mikä siinä on paskaa, meni vikaan??
Suomessa on todella paljon työntekijöitä joilla ei ole pekkasia, ei saraslomanajan palkkaa, ei lomaltapaluurahaa, mitä heiltä vielä voisi vähentää, kerro sinä???Pitäis tuoda mielluummin, Baltian maista ammattitaitoisia ennemmin kuin Lammaspaimenia.
Halonenhan sitä haluaa, ja Ahtisaarella oli oikea mielipide.
Minä en pysty työllistään Somaleita, Virolaisia kylläkin. Ja nuoria Suomalaisia.
Se on hyvä että on sellaista väkeä joilla ei pekkkasia, ja sairasloman palkkaa, saatika lomalta paluurahaa, ne kuuluu minusta sosiaalitoimenpiiriin, ei työnantajalle.
Esim ideallani harmaatalous vähenisi, se toisi työpaikkoja,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057