herralahden se erityis koulu.... oon jo moneen kertaan katsellut kun kaverit polttavat tupakkaa... ja ehkä hiukan haisee sellainen makea savu mikä tupruaa piipusta... pojat käy polttelemassa savut tai pilveä porin uimahallin takana..... haluaisin vaan kysyä että ketä prk... niille nuorille niitä hommaa... s.....na, ketä se ihmeen pelle on.....
herralahden erityis koulu.....
7
1342
Vastaukset
- lainkuulainen
...ensi kerralla poliisit paikalle jos vielä samanlaista toimintaa näet. Mielestäni on väärin olla ilmoittamatta.
- Nimetön
itse olen kyseisestä koulusta, ja ajattelin sano tuosta uimahallista, siellä me emme käy, vaan käymme ihan urheilutalon pihassa ja ihan tupakkaa vaa taskuista löytyy ja muuten mistä tuli tälläinen ajatus että polttaisimme jotain aivan muuta?
- lainkuuliainen
Nimetön kirjoitti:
itse olen kyseisestä koulusta, ja ajattelin sano tuosta uimahallista, siellä me emme käy, vaan käymme ihan urheilutalon pihassa ja ihan tupakkaa vaa taskuista löytyy ja muuten mistä tuli tälläinen ajatus että polttaisimme jotain aivan muuta?
tupakkaa ei edes myydä koululaisille.
- minähh
ihan satakunnankansan sivulla luki että se huumejupakka oli pajakoulussa, eikä missään herralahdessa..
- nimetöön
olen yläkoulussa herttuassa ja tiedän varsin hyvin että ketään siellä ei mitään huumeita käytä
tupakkia siellä kyllä vedetään mutta melkein kaikista tupakoinnista oppilaat jäävät kiinni
eli se puhe että siellä olisi huume porukkaa niin se puhe on täyttä paskaa - Reykjavikin Iiro ja joku Sv...
nimetöön kirjoitti:
olen yläkoulussa herttuassa ja tiedän varsin hyvin että ketään siellä ei mitään huumeita käytä
tupakkia siellä kyllä vedetään mutta melkein kaikista tupakoinnista oppilaat jäävät kiinni
eli se puhe että siellä olisi huume porukkaa niin se puhe on täyttä paskaaNiin tuntuu olevan alaikäisillä nykysuomessa vaikeuksia pidätellä tuota tupakan himoaan, johtuisikohan kotikasvatuksesta?Ei kuria, ei rajoja, ei järkeä , ei rakkautta niin tulos on tämä siitten todellakin.Ihan nyt vain tiedoksi että vaikka ne tupakanpaskanikotiinihöyryt maistuisivat ja tuntuisivat kuinkatahansa hyvältä siellä suupielessä niin ne ovat silti täyttä myrkkyä ja vanhimmiten sen tulevat nämä tupakanvetäjät huomaamaan, coolia tuollainen touhu EI OLE.
Edit:Mistä sitä tietää vaikka siellä olisi huumeita liikkunut ?Porissa tuntuu olevan nykyään kaikki muu arkipäivää paitsi järjenkäyttö ja käytöstavat, inhimillisyys,ystävällisyys ja toisten huomioiminen.
Ehdottaisin kyllä tarkastuskäyntiä jokaikiseen Porin yläkouluun, varmasti löytyy uusiakin käyttäjiä vaikka ei heti uskoisi että nämä kyseiset hemmot käyttäisivät tai he eivät voisi käyttää.
- eipä syytellä väärää koulua!!
sua.. sähän syytät nyt ihan väärää koulua. ota selvää mikä on PAJA-koulu.. Se ei TODELLAKAAN ole sama kuin Herttua erityiskoulu. Idiootti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770