Kuka oli taas oikeassa? Missä ne inisijät on nyt jotka väitti että SaPKo nousee?
Siinä nähtiin taas että minä olen Savon kunkku ja tiedän mistä puhun. Paska huuleen, luuserit! SaPKo on paskin!
SaPKo - Mestiksen runkku!
7
283
Vastaukset
- SM-liîgaa...
Olen käynyt Savolaisen ison lätkän alla, enkä suosittele sitä sinulle poikani.
"Mä siivetönnä en voi elää sillä kärpäspaperissa olen vain"- Hirttomies
Harmittaako ja rassaako pomminvarmasti tuhotussa kaalessasi pikku häviö vintiötä?
- Vaasan veri
Hirttomies kirjoitti:
Harmittaako ja rassaako pomminvarmasti tuhotussa kaalessasi pikku häviö vintiötä?
Että Heinolan SM-liiga.,RAVistin on muuttanut Savonlinnaan kuntoutumaan rajuista ja ahdistavista kyykkyhyppelyistä, kärsittyään kauan SaPKo fobiasta?
Kun ei itse osaa niin kopioidaan.
- nimittäen ...
apinoinnissa. Ne kymmenet letkautukset, jotka olet saanut kuin märän rätin vasten kasvoja, löytyy niiden julkaisun jälkeen aika usein sun surkeista kommenteista vätys! Sinusta SavoRULES ei ole yhtään mihinkään! Käperry koloosi!
- Hirttomies
nimittäen ... kirjoitti:
apinoinnissa. Ne kymmenet letkautukset, jotka olet saanut kuin märän rätin vasten kasvoja, löytyy niiden julkaisun jälkeen aika usein sun surkeista kommenteista vätys! Sinusta SavoRULES ei ole yhtään mihinkään! Käperry koloosi!
Olet kuin kerähelteellä telkänpönttöön märäntynyt ja kuoriutamaton rutkunmuna, jolla kyllä poikaskarvat oli tullut läpi kuoren mutta nokka oli liimautunut peräliisteristä umpeen.
- Kyllästyttää...
Hirttomies kirjoitti:
Olet kuin kerähelteellä telkänpönttöön märäntynyt ja kuoriutamaton rutkunmuna, jolla kyllä poikaskarvat oli tullut läpi kuoren mutta nokka oli liimautunut peräliisteristä umpeen.
Todella sekopäisen ihmisen kirjoittamia nuo sun juttus. Mene hoitoon ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4911385
- 827699
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555734- 765695
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784892Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334243- 483096
- 363054
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470