SavoRULES Savon luuseri

Aito SM-liigaa...

Äitinsä kanssa asuva vellihousu. Ikuisesti perheetön, lapseton ja ilman tulevaisuutta lampolassa tarpeitaan tyydyttävä pelle. SaPKo on yksi Suomen surkeimmista seuroista ja kun vielä on noin ala-arvoinen kannattaja kuin Rulle niin kaikki uskottavuus on mennyt jo aikoja sitten. SavoRULES olet noloista noloin, äitisi häpeää sinua valtavasti.

6

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikasi solmu-Sulo

      Sinua vain kiusaa ja harmittaa ahteeriin kuivanut ja liimautunut veriripuli, jota en ole kerinnyt liippamaan kielelläni pois.

      • Sääliksi käy Rullea.

        Tarinasi ovat entistä sekopäisempiä. Mene hoitoon peräkamarin poju. Olet vakavasti häiriintynyt.


      • Sääliksi käy Rullea. kirjoitti:

        Tarinasi ovat entistä sekopäisempiä. Mene hoitoon peräkamarin poju. Olet vakavasti häiriintynyt.

        Sinun vainoharhaisuutesi on säälittävää. Vastailet "minulle" viesteihin joita en ole edes kirjoittanut?

        Kuten olen sanonut kirjoitan aina rekatulla nimmarilla. Minulla on siihen varaa sillä kyykyttelen tuollaisia velliperseitä tusinan minuutissa.


      • Heh heh...
        SavoRULES kirjoitti:

        Sinun vainoharhaisuutesi on säälittävää. Vastailet "minulle" viesteihin joita en ole edes kirjoittanut?

        Kuten olen sanonut kirjoitan aina rekatulla nimmarilla. Minulla on siihen varaa sillä kyykyttelen tuollaisia velliperseitä tusinan minuutissa.

        Vittu sä olet säälittävä runkkari. Saamaton vätys. Se on sulle ihan oikein, että koiralle on luu kova. Seliseli, ei mene läpi. Äitisi häpeää sinua pelle!


      • Hirttomies
        Heh heh... kirjoitti:

        Vittu sä olet säälittävä runkkari. Saamaton vätys. Se on sulle ihan oikein, että koiralle on luu kova. Seliseli, ei mene läpi. Äitisi häpeää sinua pelle!

        Joten elämäsi jatkuu Aasin häntäluuna, tuhkaluukun peittona


      • Kuuntelen....
        Hirttomies kirjoitti:

        Joten elämäsi jatkuu Aasin häntäluuna, tuhkaluukun peittona

        Sulla on ilmiselvästi väärä lääkitys. Pyydä parempi. Pahus, kun Suomessa on sellainen laki, ettei tuollaisia sairaita paskoja saa viedä saunan taakse. Sillä se on ainut keino sinulle. Olet luuseri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe