Äitinsä kanssa asuva vellihousu. Ikuisesti perheetön, lapseton ja ilman tulevaisuutta lampolassa tarpeitaan tyydyttävä pelle. SaPKo on yksi Suomen surkeimmista seuroista ja kun vielä on noin ala-arvoinen kannattaja kuin Rulle niin kaikki uskottavuus on mennyt jo aikoja sitten. SavoRULES olet noloista noloin, äitisi häpeää sinua valtavasti.
SavoRULES Savon luuseri
6
191
Vastaukset
- Poikasi solmu-Sulo
Sinua vain kiusaa ja harmittaa ahteeriin kuivanut ja liimautunut veriripuli, jota en ole kerinnyt liippamaan kielelläni pois.
- Sääliksi käy Rullea.
Tarinasi ovat entistä sekopäisempiä. Mene hoitoon peräkamarin poju. Olet vakavasti häiriintynyt.
Sääliksi käy Rullea. kirjoitti:
Tarinasi ovat entistä sekopäisempiä. Mene hoitoon peräkamarin poju. Olet vakavasti häiriintynyt.
Sinun vainoharhaisuutesi on säälittävää. Vastailet "minulle" viesteihin joita en ole edes kirjoittanut?
Kuten olen sanonut kirjoitan aina rekatulla nimmarilla. Minulla on siihen varaa sillä kyykyttelen tuollaisia velliperseitä tusinan minuutissa.- Heh heh...
SavoRULES kirjoitti:
Sinun vainoharhaisuutesi on säälittävää. Vastailet "minulle" viesteihin joita en ole edes kirjoittanut?
Kuten olen sanonut kirjoitan aina rekatulla nimmarilla. Minulla on siihen varaa sillä kyykyttelen tuollaisia velliperseitä tusinan minuutissa.Vittu sä olet säälittävä runkkari. Saamaton vätys. Se on sulle ihan oikein, että koiralle on luu kova. Seliseli, ei mene läpi. Äitisi häpeää sinua pelle!
- Hirttomies
Heh heh... kirjoitti:
Vittu sä olet säälittävä runkkari. Saamaton vätys. Se on sulle ihan oikein, että koiralle on luu kova. Seliseli, ei mene läpi. Äitisi häpeää sinua pelle!
Joten elämäsi jatkuu Aasin häntäluuna, tuhkaluukun peittona
- Kuuntelen....
Hirttomies kirjoitti:
Joten elämäsi jatkuu Aasin häntäluuna, tuhkaluukun peittona
Sulla on ilmiselvästi väärä lääkitys. Pyydä parempi. Pahus, kun Suomessa on sellainen laki, ettei tuollaisia sairaita paskoja saa viedä saunan taakse. Sillä se on ainut keino sinulle. Olet luuseri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4911385
- 827699
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555734- 765695
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784892Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334243- 483096
- 363054
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470