Subaru diesel SURKEA

Jeremy Clarkson

16.3.2009 top gear ohjelmassa Clarkson sanoi bokser dieselin olevan väännötön ja jotain huonoa muutenkin eli surkea. Katsokaa itse jakso. Se on nyt sitten fakta itse olen kuolannut joskus ostavani subarun dieselinä ,voi viulu.

9

2253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

J. Clarkson ei määritä kaikkia totuuksia tässä maailmassa, vaan homma menee usein aika lailla överiksi.

• ei todellakaan

ole mikään auktoriteetti, hänellä on ainoastaan yksi ääni kuten muillakin.
        Mitään ylivertaista tietoa hänellä ei asioista ole.

• eihän
        ei todellakaan kirjoitti:

ole mikään auktoriteetti, hänellä on ainoastaan yksi ääni kuten muillakin.
        Mitään ylivertaista tietoa hänellä ei asioista ole.

vertailuja pidä sillä lailla tehdä, että ensin ajaa 10 superautoa ja sitten bokserdieselin, ja toteaa, että sehän oli ihan mopo. Ei näin vaikka olisikin suuripalkkainen tv-juontajajulkkis vai mulkkisko se oli.

• Automiekkonen (orig.)
        eihän kirjoitti:

vertailuja pidä sillä lailla tehdä, että ensin ajaa 10 superautoa ja sitten bokserdieselin, ja toteaa, että sehän oli ihan mopo. Ei näin vaikka olisikin suuripalkkainen tv-juontajajulkkis vai mulkkisko se oli.

Itse ohjelma on hauska, muta Clarksonin kommentteihin ei kannata kovin suurella vakavuudella suhtautua.

• Subrule

Top Gear on vuosien varrella muuttunut asiaohjelmasta huumoripitoiseksi viihdeohjelmaksi jolla ei ole mitään tekemistä "autotestien" kanssa. Varsinkin viime vuosina autoja käytetään rekvisiittana viihteen tekemiseen. Ei sisänsä, hauskaa viihdettä tekevät...

• toisenlaista faktaa:

"The diesel flat-four is a unique engine, and we like it. It’s really the only version Subaru is selling these days."

Googleta, niin löydät vaikka kuinka paljon autoasiantuntijoiden lausuntoja, jotka eivät ole lainkaan Clarksonin linjoilla.

• kokeilla MB CL 63 AMG

tuossa talvella, mutta vaikka siinä on jotain 525 hp ja 600 Nm, niin huonommin lähti lumisesta risteyksestä kuin diesel Outback. Ja tämä koeajo on tosi. Kokeilkaa itse, jos saatte jostain ko. auton kokeiltavaksi.
      Ei ollut väännöstä apua eli tuo AMG Mersun täytyy olla siis huonompi, vaikka lähtöhinta on 297.000 euroa! Vai miten se nyt meni?

• .....

olen tottunut ostamaan hervottomia vatkaimia marketin keittiö-osastolta. Maksavatkin paljon vähemmän kuin MB-merkkiset.

• kehuivat Subarua

Et kai yhden henkilön yhteen vitsimöläytykseen kiinnitä tuollaista huomiota?

TopGearissa nimenomaan löysivät vain kolme autoa, joita heistä jokainen kehui ja yksi niistä kolmesta oli Subaru.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe