Leijo-

nasta...

Kärsimätön, huonotuulinen, äreä, äkäinen, hermostuu pikkuasioista, pitkävihainen, turhamainen, itseään täynnä oleva, aina oikeassa (ainakin omasta mielestään), ei koskaan myönnä omia virheitään, eikä pyydä anteeksi.

HAH, LEO WHAT A FUCKING BIG JOKE YOU ARE :D

47

4863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionman35

      aivan oikeassa. Täysin väärän ihmisen seurassa leijona on juuri tuota kaikkea.

      • LadyLion75

        niinhän mäkin kuulin juuri kaurismieheltäni olevani juuri tuollainen... Mikä pitää paikkansa, mutta vain hänen (taikka hänen tyyppisten ihmisten) kanssa! Ok, korjataan sen verran, että aina ei nyt kuitenkaan ole yhtä kamalaa ja ollaan tässä jo "kärsitty" 13 vuotta yhteistä taivalta. Mutta minkäs teet, OT, jos toinen lupaa ja lupaa erinäisiä asioita eikä niitä aio koskaan tehdä, mitä muuta voi olettaa edestään löytyvän..?
        Tuli vähän vuodatettua OT, mutta helpotti kummasti ;)


      • kalat36nainen

        täysin oikean ihmisen kanssa jonka kanssa leijona voi olla oma itsensä kaikkine puolineen ;) kaikkihan ei niitä negatiivisia piirteitä kestä tietenkään...


      • Lionman35
        kalat36nainen kirjoitti:

        täysin oikean ihmisen kanssa jonka kanssa leijona voi olla oma itsensä kaikkine puolineen ;) kaikkihan ei niitä negatiivisia piirteitä kestä tietenkään...

        No jopas, fisuladyhän puhuu asiaa! Enpäs muuten tuota näkökantaa tullut sitten ajatelleeksikaan....oho...


      • v.67
        Lionman35 kirjoitti:

        No jopas, fisuladyhän puhuu asiaa! Enpäs muuten tuota näkökantaa tullut sitten ajatelleeksikaan....oho...

        ..Kerroppas leijonamies kuinka tulinen oinasnainen kesyttää oman leijonan,lyökö liikaa tulta vai olisiko tulevaisuutta?


      • Lionman35
        v.67 kirjoitti:

        ..Kerroppas leijonamies kuinka tulinen oinasnainen kesyttää oman leijonan,lyökö liikaa tulta vai olisiko tulevaisuutta?

        tämmönen ongelma! Tulista on, ei voi muuta sanoa. Mutta tylsää ei kyllä ole! :)


      • kalat36nainen
        Lionman35 kirjoitti:

        No jopas, fisuladyhän puhuu asiaa! Enpäs muuten tuota näkökantaa tullut sitten ajatelleeksikaan....oho...

        ...monen vuoden kokemus löytyy Leijonaherroista joista yhden kanssa olin jopa 10vuotta ;)Miten tuo mun pointti noin yllätyksenä tuli? :)Loistavaa kuitenkin että sait uutta ajateltavaa...
        Kyse on vaan tilan antamisesta ja ymmärtämisestä ja tietysti paljon rakkautta pitää olla että voi leijonan kanssa elää koskapa niitä hyviä puoliahan ei voita sitten mikään! :)


      • Lionman35
        kalat36nainen kirjoitti:

        ...monen vuoden kokemus löytyy Leijonaherroista joista yhden kanssa olin jopa 10vuotta ;)Miten tuo mun pointti noin yllätyksenä tuli? :)Loistavaa kuitenkin että sait uutta ajateltavaa...
        Kyse on vaan tilan antamisesta ja ymmärtämisestä ja tietysti paljon rakkautta pitää olla että voi leijonan kanssa elää koskapa niitä hyviä puoliahan ei voita sitten mikään! :)

        huomasi että on leijonan kanssa eletty. Heti oikeesta narusta nypättiin! :) Ei pääse moittimalla kovinkaan pitkälle leijonan kanssa, ne on sen verran lapsellista porukkaa että ottavat heti niin lujaa itseensä ettei paluuta ole, mutta jos vähän kieräilee ja menee silleen ettei leijona menetä kasvojaan niin kaikki on ok! Joo, leijonat on ihan pirun tyhmiä otuksia....ehkä? :D


      • kalat36nainen
        Lionman35 kirjoitti:

        huomasi että on leijonan kanssa eletty. Heti oikeesta narusta nypättiin! :) Ei pääse moittimalla kovinkaan pitkälle leijonan kanssa, ne on sen verran lapsellista porukkaa että ottavat heti niin lujaa itseensä ettei paluuta ole, mutta jos vähän kieräilee ja menee silleen ettei leijona menetä kasvojaan niin kaikki on ok! Joo, leijonat on ihan pirun tyhmiä otuksia....ehkä? :D

        ei tyhmiä ollenkaan, ehkä...? ;D Totta että moittia ei saisi mutta vastusta pitää silti löytyä vastapuolesta.Osoittaa leijonalle sen paikka siten, ettei se itse edes sitä huomaa... Siinä se haasteellisuus ehkä onkin :)


      • Lionman35
        kalat36nainen kirjoitti:

        ei tyhmiä ollenkaan, ehkä...? ;D Totta että moittia ei saisi mutta vastusta pitää silti löytyä vastapuolesta.Osoittaa leijonalle sen paikka siten, ettei se itse edes sitä huomaa... Siinä se haasteellisuus ehkä onkin :)

        aivan oikeilla jäljillä ja menestyksesi leijona maailmassa tulee olemaan kiistaton. Vaikka en kyllä yhtään sitäkään epäile etteikö tähänkin mennessä tapahtuneet kohtaamiset olisi olleet vähintäänkin nautittavia! :)

        Ps. Vai fisu...eipä olisi uskonut.....


      • kalat36nainen
        Lionman35 kirjoitti:

        aivan oikeilla jäljillä ja menestyksesi leijona maailmassa tulee olemaan kiistaton. Vaikka en kyllä yhtään sitäkään epäile etteikö tähänkin mennessä tapahtuneet kohtaamiset olisi olleet vähintäänkin nautittavia! :)

        Ps. Vai fisu...eipä olisi uskonut.....

        olis uskonut että oon kalat? :D Kiitos,nautittu on ja ehkäpä vielä joku päivä nautinto jatkuu... ;)


      • Lionman35
        kalat36nainen kirjoitti:

        olis uskonut että oon kalat? :D Kiitos,nautittu on ja ehkäpä vielä joku päivä nautinto jatkuu... ;)

        joskus tavannut kissaeläimen joka pitäisi vedestä? Siinähän menee turkki ihan piloilleen ja kauhea sukiminen että sen saa jälleen edustavaksi! :D


      • kalat36nainen
        Lionman35 kirjoitti:

        joskus tavannut kissaeläimen joka pitäisi vedestä? Siinähän menee turkki ihan piloilleen ja kauhea sukiminen että sen saa jälleen edustavaksi! :D

        :D No niinpä, ei niitä kaloja ja leoja toisilleen ikinä oikeen suositellakkaan :D Jos mä oon joku poikkeuskala? ;D Kun sen sukimisen jälkeen ne on entistä ehompia ja kehräävät taas vähän lisää ;)


      • Jopas-----

        Tuossa on perää, mutta herätkää jo väärä ihminen väärässä seurassa niin tulos on tuollainen. Lakatkaa haukkumasta olkaa te ainakin muita Fiksumpia.


    • Kop-

      Seura tekee kaltaisekseen!Mitä täällä ruikutat,tosi katkera taidat olla?Hanki elämä tai vaikka pari niin kyllä se siitä sunkin elämäs suttaantuu

      • ei tee hyvää...

        onhan se nähty monta kertaa, EI ENÄÄ KOSKAAN LEIJONAA, NEVER, EVER AGAIN!


      • kalat36nainen
        ei tee hyvää... kirjoitti:

        onhan se nähty monta kertaa, EI ENÄÄ KOSKAAN LEIJONAA, NEVER, EVER AGAIN!

        ihmeellä oot asian joutunut oikeen montakin kertaa näkemään ja nyt sitten noin paskana....


      • Samoin!!!!
        ei tee hyvää... kirjoitti:

        onhan se nähty monta kertaa, EI ENÄÄ KOSKAAN LEIJONAA, NEVER, EVER AGAIN!

        Samoin!!! Ei löydy itserakkaampaa otusta päältä maan! Ei voi tarpeeksi palvoa, imarrella, mairitella. Jos hetkeksi lopettaa myötäkarvaan silityksen niin jo on kynnet pihalla ja niskakarvat pystyssä, hampaat irvessä. Leijonat häkkiin ja eläintarhaan!! Palvokoot siellä toisiaan keskenään.


      • jouskari-jellona
        ei tee hyvää... kirjoitti:

        onhan se nähty monta kertaa, EI ENÄÄ KOSKAAN LEIJONAA, NEVER, EVER AGAIN!

        Ei koskaan enää Leijonaa.Näin ajattelin itsekkin,vaan jälleen häneen lankesin.3 ,jo pidempiaikainen suhde.Ja tää Leijona on todella sitä,mitä olen etsinyt.Huomioiva,hellä,kiihkeä,rauhallinen luonne,mutta sopivasti etäinen,tutkiskelija,ei liikaa omistushaluinen.Saan tilaa hengittää,mikä on Jouskarille tärkeää.Tietty etäisyys pitää mielenkiinnon yllä,molemmin puolin.Pystyn hyväksymään hänet vikoineen päivineen,kuten hänkin minut.


      • leijonana
        Samoin!!!! kirjoitti:

        Samoin!!! Ei löydy itserakkaampaa otusta päältä maan! Ei voi tarpeeksi palvoa, imarrella, mairitella. Jos hetkeksi lopettaa myötäkarvaan silityksen niin jo on kynnet pihalla ja niskakarvat pystyssä, hampaat irvessä. Leijonat häkkiin ja eläintarhaan!! Palvokoot siellä toisiaan keskenään.

        Onko leijonallasi ollut luonnevika vaiko vain täysin väärä kumppani ja ympäristö?

        Minä en tuppaa seuraan jossa minusta ei tykätä.
        Lähden pois mutta perään on turha huudella, en tule takaisin.
        Moni on yrittänyt muokata, manipuloida, kääntää ja vääntää minua mieleisekseen.
        Minulla nousee niskavillat pystyyn kun kohtaan epärehellisyyttä, kieroutta, kohtuuttomuutta, hyväksikäyttöä.
        En viitsi hullujen kanssa tapella.
        En ihan pienistä edes ilmettä väräytä.

        Parasta on elämä rakkaiden ihmisten ympäröimänä.
        Omaa laumaa ei voita mikään ja sen edestä työskentelen ja taistelen.
        Vaikka leijonauros lepäilee vain savannilla niin naarasleijona hankkii ruuan lapsille :)


      • !!!!!
        jouskari-jellona kirjoitti:

        Ei koskaan enää Leijonaa.Näin ajattelin itsekkin,vaan jälleen häneen lankesin.3 ,jo pidempiaikainen suhde.Ja tää Leijona on todella sitä,mitä olen etsinyt.Huomioiva,hellä,kiihkeä,rauhallinen luonne,mutta sopivasti etäinen,tutkiskelija,ei liikaa omistushaluinen.Saan tilaa hengittää,mikä on Jouskarille tärkeää.Tietty etäisyys pitää mielenkiinnon yllä,molemmin puolin.Pystyn hyväksymään hänet vikoineen päivineen,kuten hänkin minut.

        seurustelin 3,5v jousimiehen kans joka valitti, että etkö sä edes vähän vois olla mustasukkanen (ei kuulu mun luonteeseen)... sai mennä ja tulla niin ku halus (en aikuista ala määräileen) ja petti sit lopuks... et se siitä vapaudest :)
        Tosin suhteen alku oli upeinta rakkautta mitä kokenut, enkä hetkeäkään vaihtais siinä mieles....


      • karvainen katti
        leijonana kirjoitti:

        Onko leijonallasi ollut luonnevika vaiko vain täysin väärä kumppani ja ympäristö?

        Minä en tuppaa seuraan jossa minusta ei tykätä.
        Lähden pois mutta perään on turha huudella, en tule takaisin.
        Moni on yrittänyt muokata, manipuloida, kääntää ja vääntää minua mieleisekseen.
        Minulla nousee niskavillat pystyyn kun kohtaan epärehellisyyttä, kieroutta, kohtuuttomuutta, hyväksikäyttöä.
        En viitsi hullujen kanssa tapella.
        En ihan pienistä edes ilmettä väräytä.

        Parasta on elämä rakkaiden ihmisten ympäröimänä.
        Omaa laumaa ei voita mikään ja sen edestä työskentelen ja taistelen.
        Vaikka leijonauros lepäilee vain savannilla niin naarasleijona hankkii ruuan lapsille :)

        se leijona oli kaikkea tuota mitä sinä et voi sietää - epärehellinen kiero hyväksikäyttäjä omaan napaan tuijottaja. Siinä unohtui omakin lauma kun naukumaijan maailma keskittyi oman navan ympärille. Eikä tosi ilmekään värähtänyt, mitä jos viiksikarvat vähän vipatti mielihyvästä.


      • ne-
        karvainen katti kirjoitti:

        se leijona oli kaikkea tuota mitä sinä et voi sietää - epärehellinen kiero hyväksikäyttäjä omaan napaan tuijottaja. Siinä unohtui omakin lauma kun naukumaijan maailma keskittyi oman navan ympärille. Eikä tosi ilmekään värähtänyt, mitä jos viiksikarvat vähän vipatti mielihyvästä.

        maijan viikset olis kuitenkin vipattanu ihan vaan hämmennyksestä...? :)


    • Ei...

      Saa pitkävihaista tekemälläkään,hän antaa vaikka sydämessä anteeksi,ja jatkaa matkaa,mutta pitkävihaista hänestä ei tule.

      • jos..

        hän suuttuu ,hän KERRAN karjasee kunnolla ,sen jälkeen asia on loppuunkäsitelty.:)


      • jouskari-jellona

        Ehkä ei pitkävihaista,mutta erittäin katkera hänestä
        tulee.Petettynä,mutta myös pettäjänä katkeroituu
        loppu elämäkseen.Ei pääse eroon vanhoista suhteistaan,
        vaan vatvoo asiaa lopun elämäänsä.


      • paikkaansa..
        jouskari-jellona kirjoitti:

        Ehkä ei pitkävihaista,mutta erittäin katkera hänestä
        tulee.Petettynä,mutta myös pettäjänä katkeroituu
        loppu elämäkseen.Ei pääse eroon vanhoista suhteistaan,
        vaan vatvoo asiaa lopun elämäänsä.

        olin jouskarin kanssa 17 vuotta, ja hänen sydän on todella kylmä ja katkera sitä ,kun hän "itse jätti minut toisen tähden" (sekin vain halu kokeilla ,onko nurmi vihreempää aidan toiseella puolen), oli hyvin petollinen ja manipuloimaan toista ihmistä ,aina väsynyt ja laiska jos piti vaivautua jotain toisen eteen tekemään ,valmista kyllä osasi odottaa,joten olet tyypillinen jouskari ,aina leijonassa kaikki vika??


      • jouskari-jellona
        paikkaansa.. kirjoitti:

        olin jouskarin kanssa 17 vuotta, ja hänen sydän on todella kylmä ja katkera sitä ,kun hän "itse jätti minut toisen tähden" (sekin vain halu kokeilla ,onko nurmi vihreempää aidan toiseella puolen), oli hyvin petollinen ja manipuloimaan toista ihmistä ,aina väsynyt ja laiska jos piti vaivautua jotain toisen eteen tekemään ,valmista kyllä osasi odottaa,joten olet tyypillinen jouskari ,aina leijonassa kaikki vika??

        En väittänyt kaikkien Leijonin olevan katkeria.
        Exäni Leijona,oli pettäjä,katkera minulle,vaikka
        erostamme jo 25 vuotta.Toinen kaverini Leijona
        hänkin,oli erittäin katkera,oli tullut petetyksi
        liitossaan.Tämä kolmas,hän ei ole katkera,ei
        ainakaan myönnä sitä.Itse Jouskarina sanon,että tuo
        mitä meistä mainitsit,ei pidä omalla kohdallani
        paikkaansa.Suhteessa annan kaikkeni,mutta haluan
        sitä myös kumppaniltani.


    • kalat36nainen

      Antakaa jo olla... Kyllä ne leijonat on raivostuttavia ja katkeria jos niitä loukkaa tunnetasolla tai jos menee "hieman" vastakarvaan.... MUTTA. Kun ne rakastaa oikeasti niin se on ikuista eikä sitä mikään hetken karjunta tee tyhjäksi eikä ne rakkaudessaan ole ikinä niin hölmöjä kuin yrittävät esittää ;) Ne on meistä kaikista herkimpiä, se pitää vaan tajuta/ymmärtää ja sillä selvä. piste?

    • joka ei koskaan kuole

      tää on niitä provoja joita täällä on aina ja se on tää sama muija joka tänne kirjoittelee,se olen minä ja olen aina oikeassa,kuten olette huomanneet.olen itseäni täynä ja kyllästynyt tyhmiin miehiin ja jonkin verran naisiinkin.haluisin et minullakin olisi kunnollinen mies ja hän välittäisi minusta ja minä hänestä.tule takaisin mies,jonka tapasin.vie minut sinne missä ei muita ole.tee minut onnelliseksi ja minä sinut.
      tule tule tule,odotan sua vieläkin vaikka olen kaukana sinusta.

      • Minä eksyin

        kirjoittelemaan tänne ensimmäistä kertaa. Tähän asti en ole viitsinyt vaivautua edes lukemaan näistä itsekkäistä takkukasoista. Johan sen tuosta sinun asenteestasi näkee - LEIJONAA EI SAA SILITTÄÄ VASTAKARVAAN! Heti on kynnet pihalla ja niskakarvat pystyssä. Sorry, leijona kun suuttuu niin se on ikuista. Sanotaan että elefantti ei unohda koskaan, mutta onpahan siellä savannilla sitten hyvämuistista porukkaa enemmältikin.


      • näkökanta
        Minä eksyin kirjoitti:

        kirjoittelemaan tänne ensimmäistä kertaa. Tähän asti en ole viitsinyt vaivautua edes lukemaan näistä itsekkäistä takkukasoista. Johan sen tuosta sinun asenteestasi näkee - LEIJONAA EI SAA SILITTÄÄ VASTAKARVAAN! Heti on kynnet pihalla ja niskakarvat pystyssä. Sorry, leijona kun suuttuu niin se on ikuista. Sanotaan että elefantti ei unohda koskaan, mutta onpahan siellä savannilla sitten hyvämuistista porukkaa enemmältikin.

        Ehkä se nainen on tavannu epäluotettavia miehiä ja sen on vaikea luottaa ihmisiin.Ehkä siksi käyttäytyy niin itsekkäästi ja epäjohdonmukaisesti.Jos se epäilee ko. miehenkin motiiveja ja on epävarma.Saattanut käsittää alunperinkin miehen ihan väärin ja antanut sen takia miehen käsittää itsensä väärin.Ehkä se on myöskin tosi huono ymmärtämään mitään vihjailuja.Saattaahan se nainen oikeasti olla loppujen lopuksi ihan hyvä tyyppi


      • ===
        näkökanta kirjoitti:

        Ehkä se nainen on tavannu epäluotettavia miehiä ja sen on vaikea luottaa ihmisiin.Ehkä siksi käyttäytyy niin itsekkäästi ja epäjohdonmukaisesti.Jos se epäilee ko. miehenkin motiiveja ja on epävarma.Saattanut käsittää alunperinkin miehen ihan väärin ja antanut sen takia miehen käsittää itsensä väärin.Ehkä se on myöskin tosi huono ymmärtämään mitään vihjailuja.Saattaahan se nainen oikeasti olla loppujen lopuksi ihan hyvä tyyppi

        Ei kenenkään tarvitse kenenkään vihjailuja ymmärtääkkään. Suoraa puhetta tai ei mitään:-)


      • Suoraa puhetta
        === kirjoitti:

        Ei kenenkään tarvitse kenenkään vihjailuja ymmärtääkkään. Suoraa puhetta tai ei mitään:-)

        tai ei mitään!

        Joku otti taas omakseen tuonkin edellisen viestin. Missä siinä lukee että on naisesta kysymys??


      • se....
        Suoraa puhetta kirjoitti:

        tai ei mitään!

        Joku otti taas omakseen tuonkin edellisen viestin. Missä siinä lukee että on naisesta kysymys??

        ko.henkilön naiseksi olettaminen ihan hirveästi päättelykykyä vaadi jos noita viestejä lukee ylöspäin.Vai miten on?Toisin sanoen nainen ei oikein ole varma onko se mies ihan vaan pelkkä pelimies


      • nainenhan
        se.... kirjoitti:

        ko.henkilön naiseksi olettaminen ihan hirveästi päättelykykyä vaadi jos noita viestejä lukee ylöspäin.Vai miten on?Toisin sanoen nainen ei oikein ole varma onko se mies ihan vaan pelkkä pelimies

        Saattaa olla myös tosi pahoillaan mikäli se on ilman syytä epäillyt miestä pelimieheksi ja sen takia ollut aiheettomasti miehelle tosi tyly ja kylmä


    • kaiken

      kärsivällisyyttä, hyvää mieltä heti aamusta ilta suukkoon, pitkää mieltä, tukea arjessasi, ja anteeksiantoa pikkuvirheissäsi, periksiantoa kun siitä seuraa hyvää, loukattuani pyydän anteeksi, sovittelen, omia rakkaitani puolustan henkeen ja vereen jaan kanssasi kaiken

      vain jos olet sen arvoinen. Ilman tsemppiä et ole minun silmissäni mitään.

      :-D

      PS: Sen lisäksi, että leijona on fiksu ja yleensä filmaattinenkin on hän myös huomattavan miellyttävä persoona.

      • jellona&

        Yhdyn edelliseen puhujaan. Sen takia meille ei kelpaakkaan kuka tahansa vaan voidaan valita seuramme. Leijonat rules. Kevättä ja lämpöä sydämmiin


      • leijonana
        jellona& kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen puhujaan. Sen takia meille ei kelpaakkaan kuka tahansa vaan voidaan valita seuramme. Leijonat rules. Kevättä ja lämpöä sydämmiin

        Siksi varmaan juuri monia ärsyttääkin leijona-merkkiset.
        Emme välttämättä tarvitse ketään vaan olemme hyvinkin itseriittoisia ihmisiä.
        Emme ripustaudu muihin ihmisiin kovin herkästi.


      • tarvitse ketään???
        leijonana kirjoitti:

        Siksi varmaan juuri monia ärsyttääkin leijona-merkkiset.
        Emme välttämättä tarvitse ketään vaan olemme hyvinkin itseriittoisia ihmisiä.
        Emme ripustaudu muihin ihmisiin kovin herkästi.

        Et voisi olla enemmän väärässä! Leijona tarvitsee muita, ensinnäkin siihen palvontaan, ja kuten oikea villi-jellona luonnossa, ruokansa hankintaan. Perehdypäs vähän leijonaan niin ymmärrät että kukaan ei ole niin riippuvainen toisista kun juuri leijona!!


      • leijonana
        tarvitse ketään??? kirjoitti:

        Et voisi olla enemmän väärässä! Leijona tarvitsee muita, ensinnäkin siihen palvontaan, ja kuten oikea villi-jellona luonnossa, ruokansa hankintaan. Perehdypäs vähän leijonaan niin ymmärrät että kukaan ei ole niin riippuvainen toisista kun juuri leijona!!

        Mikä lienet itse, mutta minä olen leijona.
        Siis olen perehtynyt leijona-merkkisiin lähinnä itseni kautta.
        Mikä taikka kuka mahtaa leijonalle sen ruuat hankkia luonnossa?
        Minua huvittaa ja hirvittääkin joskus sivusta seurata esim. neitsytmerkkisen ystäväni elämää ja ripustautumista mitä epätoivoisimpiin suhteisiin.

        En itse voisi kuvitella että jatkaisin loppuelämäni täysin tuhoon tuomittua suhdetta.
        Ja vain sen vuoksi että ei osaa olla yksin.

        Minua ei kukaan ole koskaan "palvonut" eikä passannut vaan olen itse ollut se tukipilari perheessä.
        Ensimmäinen siippa vaati täydellistä palvelua ja siinä olikin parikymppisellä tytöllä opetteleminen.
        Useamman kerran lensi lautaset silmille kun ei joku ruoka ollut juuri suuhun sopivaa herralle.
        Tämä "tasainen" vaakamies luuli että alistamalla leijona pidetään.
        Kun lähdin siitä liitosta hän jäi perään itkemään ja vielä siinäkin vaiheessa syyllisti. "Ethän voi heittää hukkaan kaikkia yhteisiä vuosiamme!"

        Oinasmiehen kanssa ehdin kihloihin ja avoliittoon asti mutta siihen se sitten tyssäsi.
        Yhteisillä kaupunkireissuilla piti varoa ettei kulje samalla kadulla hänen kanssaan koska "minua ei akkojen tarvitse vahtia ja seurata".

        Kun sitten lähdin ja löysin tulevien lasteni isän hän vielä esikoistani odottaessani vastaan tullessa tokaisi -"kehtasitkin mennä paksuksi panettamaan itsesi vieraalla ukolla".

        No eipä toinenkaan avioliitto ikuinen ollut koska lasteni isä kuvitteli että miehen ainut tehtävä avioliitossa on lasten siittäminen.
        Heidän kasvatukseensa tai muuhun kotihommaan miehen ei tarvitse puuttua.
        Arvojärjestyksessä ensimmäisenä oli kalja, kaverit, työ...........lapset, koti.........vaimo.
        Kun ensimmäinen lapsi syntyi sain sairaalaan kukkia, anopin lähettämänä.
        Toisen lapsen synnyttya en saanut kukkia.
        En saanut koskaan syntymäpäivänä, äitienpäivänä enkä jouluna mitään.
        En ole koskaan saanut häneltä yhtään lahjaa vaikka annoin hänelle aina joululahjat ja synttärilahjat.
        Eron jälkeen kahtena äitienpäivänä sain kukan häneltä.
        Että se siitä palvonnasta.

        Kaksitoista vuotta tämän kaksosmiehen kanssa riitti.

        Ystäviä olemme koko loppuikämme varmaan mutta koskaan en enää asu hänen kanssaan samassa osoitteessa.


      • leijona tarvitsee
        leijonana kirjoitti:

        Mikä lienet itse, mutta minä olen leijona.
        Siis olen perehtynyt leijona-merkkisiin lähinnä itseni kautta.
        Mikä taikka kuka mahtaa leijonalle sen ruuat hankkia luonnossa?
        Minua huvittaa ja hirvittääkin joskus sivusta seurata esim. neitsytmerkkisen ystäväni elämää ja ripustautumista mitä epätoivoisimpiin suhteisiin.

        En itse voisi kuvitella että jatkaisin loppuelämäni täysin tuhoon tuomittua suhdetta.
        Ja vain sen vuoksi että ei osaa olla yksin.

        Minua ei kukaan ole koskaan "palvonut" eikä passannut vaan olen itse ollut se tukipilari perheessä.
        Ensimmäinen siippa vaati täydellistä palvelua ja siinä olikin parikymppisellä tytöllä opetteleminen.
        Useamman kerran lensi lautaset silmille kun ei joku ruoka ollut juuri suuhun sopivaa herralle.
        Tämä "tasainen" vaakamies luuli että alistamalla leijona pidetään.
        Kun lähdin siitä liitosta hän jäi perään itkemään ja vielä siinäkin vaiheessa syyllisti. "Ethän voi heittää hukkaan kaikkia yhteisiä vuosiamme!"

        Oinasmiehen kanssa ehdin kihloihin ja avoliittoon asti mutta siihen se sitten tyssäsi.
        Yhteisillä kaupunkireissuilla piti varoa ettei kulje samalla kadulla hänen kanssaan koska "minua ei akkojen tarvitse vahtia ja seurata".

        Kun sitten lähdin ja löysin tulevien lasteni isän hän vielä esikoistani odottaessani vastaan tullessa tokaisi -"kehtasitkin mennä paksuksi panettamaan itsesi vieraalla ukolla".

        No eipä toinenkaan avioliitto ikuinen ollut koska lasteni isä kuvitteli että miehen ainut tehtävä avioliitossa on lasten siittäminen.
        Heidän kasvatukseensa tai muuhun kotihommaan miehen ei tarvitse puuttua.
        Arvojärjestyksessä ensimmäisenä oli kalja, kaverit, työ...........lapset, koti.........vaimo.
        Kun ensimmäinen lapsi syntyi sain sairaalaan kukkia, anopin lähettämänä.
        Toisen lapsen synnyttya en saanut kukkia.
        En saanut koskaan syntymäpäivänä, äitienpäivänä enkä jouluna mitään.
        En ole koskaan saanut häneltä yhtään lahjaa vaikka annoin hänelle aina joululahjat ja synttärilahjat.
        Eron jälkeen kahtena äitienpäivänä sain kukan häneltä.
        Että se siitä palvonnasta.

        Kaksitoista vuotta tämän kaksosmiehen kanssa riitti.

        Ystäviä olemme koko loppuikämme varmaan mutta koskaan en enää asu hänen kanssaan samassa osoitteessa.

        toisten palvontaa. Mikä ei tarkoita että jokainen leijona autamaattisesti sitä saa. Ja johan tuo on aika selvää tuon viestisi perusteella että ei siitä paljon hyvinvointia osaksesi löydä...


    • Miss Blue

      ei leijona ole noista edellä olevista mitään, itseään täynnä hyvin harvoin, leijona on tosiasiassa hyvinkin epävarma oon huomannu ja haavoittuvainen muutenkin. mene muualle haukkumaan kuka lie aloittaja olikaan

      • Kalat36nainen

        mieltä! :) Kiitokset.


      • mister black

        mä olen samaa mieltä kaikkien kanssa että täällä vain kaikki idiootit kijroittelee,humalaasa ja sekin nainen joka juo pullon votkaa päivässä on ihan kiero vanha paska,jakaa aina toosaansa kaikille eikä osaa ottaa rahaa siitä.
        hyvää päivänjatkoa sille joka ei osaa olla auringossa.


    • ja sitten se menikin.

      et sinä olen sen parempi kuin muutkaan aina vaan olet täällä kirjottelemassa kaikkea skeidaa ja omistat vielä heikon itsetunnon ja vielä lisäksi olet se tuhatnaamainen lutukka joka vaan kiusaa täällä olevia kunnon ihmisiä.

    • Raputar

      Herää maailmaan ja tuoksu elämää, katkera ihminen.
      Jos olisi ennemmän ymmärrystä käytössä ja sen päälle näyttäisi hivenenkin myötätuntoa tai supeisuus toiseen vastaan.
      Sitä ymmärrystä että ollaan vaan paljastaan ihmisiä, koska tietty ei kukaan koskaan oo viaton kanssakäymisen välillä.
      Toisen täydellisyyden vaatimus ei oo terveellistä..
      Suopeutta että menemme kaikki tämän elämän läpi, ja istutaan samassa laivassa, minkä nimi on maapallo..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe