Onko kukaan koskaan kuullut, SRK:n pääkonttorilla olleen piispantarkastusta?
Mitä piispa voisi siellä tarkastaa? Heidän oppinsako?
Lisäksi tuli mieleen: Onko SRK:n konttorilla vieraillut koskaan tv-lupatarkastajaa?
SRK:ssa piispantarkastus?
5
375
Vastaukset
- vastaus kyssäreihisi
Ei, ei ja vielä kerran ei.
- seurakuntien
ohjelmaan kuuluvana on piispa tiettävästi tutustunut sekä SRK.n että Oulun Rauhanyhdistyksen toimintaan. Samoin eri alueilla on piispa seurueineen saattanut tutustua myös Rauhanyhdistysten toimintaan ja toimitiloihin. Ohjelmassa on ainakin Päivämiehen uutisten mukaan ollut isäntäyhteisön taholta joku kuoro- tai lapsiryhmä laulu, keskustelua yhdistysten toimihenkilöiden kanssa ja tutustuminen talon tiloihin.
Pelkästään Rauhanyhdistykseen kohdistuvaa tarkastusta ei liene missään toimitettu.***Pelkästään Rauhanyhdistykseen kohdistuvaa tarkastusta ei liene missään toimitettu.**
Miksi ei?
Sivuhuomiona sanottakkoon, että olen itsekin yhdessä piispantartkastuksessa mukana ollut.
- jutun aiheet
loppumaan ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673