tätäkään episodia olisi Porissa tapahtunut ja jäis poliisille tehdä jotain muuta, esim murhien selvittämistä....
Kannabis vapaaksi !
15
637
Vastaukset
- mun mielestä pitäisi
--------------
- valtioissa
kannabis on vapautettu.. ja viina se tappaa suomessa ei huumeet
- kuka kirjoitti
Et ainakaan itse.
Et voi olla niin vanha, tällä ajatuksella varustetut ovat noin 3v.- eihajuakaan
Niin, kun ei Porissa tapahdu murhia. Tietenkin.
- olisi..
sinuakaan saanut vapauttaa
- kannabis on murhaa!
murhaajien kiinnisaaminen on pikkujuttu verratuna siihen että saadaan kaikki kannabiksen juojat kiinni ja kastroitavaksi.
- lopettaa
kannabis on murhaa! kirjoitti:
murhaajien kiinnisaaminen on pikkujuttu verratuna siihen että saadaan kaikki kannabiksen juojat kiinni ja kastroitavaksi.
ton vaahtoomisen kun et näköjään aiheesta tiedä mitään.
- propagandaa
Kun on nähnyt nuoren ihmisen elämän tuhoutuvan huumeidenkäytöllä, joka alkoi "vain ruoholla" ja päätyi vähitellen yhä kovempiin aineisiin ja niiden ostamiseksi tehtyihin rikoksiin ja prostituutioon, velkakierteeseen sekä lopulta yliannostuskuolemaan, ei päästele tuollaisia suustaan.
HÄPEÄ!- huumeparonit
haluaisivat kannabista vapaaksi, sehän veisi heiltä tulot tyystin?
- JASASSIIN
Kannabiksenkieltäjät nimet esiin.
Jos ollaan niin kovana siellä niin kirjoitelkaa nimillänne.- hasispäitä
on vähemmän kuin sen hevosenpaskan vastustajia, ja mikset itse kirjoita nimelläs kun olet niin hurja. Se taitaa nyt vaan olla niin että äitylin pikku sontatehdas on taas imaissu turhan sakeat sauhut piipusta, ja pukkaa ihan psykoottista tekstiä. Ja minä todellakin nauttisin jos tietäisin osoitteesi, sinä apinan jätös.
- sinä
hasispäitä kirjoitti:
on vähemmän kuin sen hevosenpaskan vastustajia, ja mikset itse kirjoita nimelläs kun olet niin hurja. Se taitaa nyt vaan olla niin että äitylin pikku sontatehdas on taas imaissu turhan sakeat sauhut piipusta, ja pukkaa ihan psykoottista tekstiä. Ja minä todellakin nauttisin jos tietäisin osoitteesi, sinä apinan jätös.
vaan taas perjantaina hakemaan alkosta sitä laillista päihdettä josta menet niin sekaisin ettet nimeäsi tiedä
- paskaperseelle
sinä kirjoitti:
vaan taas perjantaina hakemaan alkosta sitä laillista päihdettä josta menet niin sekaisin ettet nimeäsi tiedä
peettymys, minä en juo kun kerran kuussa ja silloinkaan en konttaa. Sun mielestä on normaalia että alaikäiset polttaa pilveä välitunnilla, sut pitäis ottaa kiireellisesti huostaan, apinanjätös.
- 231231
lääketiede ei tiedä yhtäkään kannabiksesta aiheutunutta kuolemaa mutta kertokaahan montako ihmistä kuolee vuosittain tupakan ja alkoholin haittoihin? sitä paitsi EU:n tutkimus vuonna 08 sanoo että kannabis on tupakkaa ja alkoholia selvästi haitattomampi että repikääpäs siitä!
- siis todella
älytön vaatimus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872