Muutkin toki saaavat vastata jos luulevat tietävänsä
Haluaisin jonkun kertovan minulle syyn miksi Euroopan eri vankiloissa istuvien muslimeiden määrä kaikista vangeista on melko suuri suhteutettuna kaikkien asukkaiden määrään?
Muutama esimerkki:
Tanska 20% vangeista
Belgia 35%
Englati Wales 11%
Ranska 50%-70%
Alankomaat 20%, nuorista vangeista 26%
Norja yli 30%
Espanja 70%
Kysymys vaikkapa esim.
9
242
Vastaukset
- ....
vastaajilla on suuri riski joutua syytteeseen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Jos vastaa, että syy on huono tuuri, siitä ei kai saa syytettä. - svale
Samaa joskus itsekin pohdin.Olen ollut pidätettynä Norjassa,Ranskassa ja Espanjassa ja joka kerta jouduin selliin joissa oli vain "muslimeita"-vaikka eipä siinä paljon uskonnoista keskusteltu,ensimmäinen puheenaihe yleensä on että mitä on tullut tehtyä ja milloin täältä pääsee pois..
On muslimeita ja "muslimeita"-taidat tietääkin että "oikeat" muslimit ehkä sittenkin vähemmistönä..Uskontoon perustuva analysointi tässä aiheessa väärä.
Jos olisit maahanmuuttaja niin tietäisit vastaukset esittämiisi kysymyksiin. - svale
Viimeisin maa jossa onnistuin pidätyttämään itseni oli muslimimaa ja vakuutan että olin ainoa ei muslimi silloisessa sellissäni ja koko tutkintavankilassa.Aika rikollinen maa!Ajattele,99,99% muslimeja o).
- että, kun noissa
maissa ei ole sharialaki vielä voimassa. Puuttuu tuon mahtavan lain ennalta ehkäisevä vaikutus.
...kuin suomalaisten osuus Ruotsin vankiloissa istuvista ja värillisten osuus Yhdysvaltain vankiloissa istuvista on melko suuri suhteutettuna ao. ryhmien osuuteen väestöistä.
- ....
suomalaisista Ruotsissa?
- ....
Aabra-ham kirjoitti:
....
Jäljelle jää vain väite. Se on kiihotusta kansanryhmää vastaan, kun se ei ole totta.
- aloittaja
Aabra-ham kirjoitti:
....
faktoja väitteesi tueksi Aabra-ham, minulla on tarvittaessa esittää tilastot toteamukseni pohjaksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057