Masentavatko muistot?

Norjanheinäperhonen

Itselläni "menneisyyden haamut" kummittelevat synkimpinä hetkinä mielessäni. "Menneisyyden haamut" ovat Ihmisiä, jotka kohtelivat minua kaltoin ja tekivät minulle asioita, joita en halunnut.
Voisin todeta, että menneisyyden haamut pilasivat elämäni, siis kaikki ihmissuhteeni ja valoisalta näyttäneen tulevaisuuteni.

Onko kukaan yliopisto-opiskelijan näköinen poika työntänyt asetta suuhunne ja huutanut:" Eks sä tajuu, sun pitää tappaa ittes"? Entäpä, jos vastaavanlainen meininki olisi jatkunut tuntikausia, voitaisiinko tässä tapauksessa olettaa, että tekin minun sijassani kärsisitte "menneisyyden haamuista" aina synkimpinä hetkinänne?

Onko teillä joitain masentavia muistoja, jotka tulevat teille synkimpinä hetkinänne mieleenne?

6

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adfawefawfawfa

ainiinku pitäis elää elämää miettimättä menneisyyttä?onks sut ikinä raiskattu? sitä ei pysty hirveen helposti unohtamaan.

• en jaksais

Muistot masentaa, muistot koulukiusaamisesta ja muusta kiusaamisesta, masentaa tekemäni mokat, masentaa ilkeät sanomiseni, masentaa Iltalehden uutiset, masentaa perhetilanne, masentaa kavereiden ongelmat ja sairaudet, masentaa aivan kaikki. Milloin tämä helvetti oikeen loppuu vai loppuuko tämä ikinä?

• Noin mulla ainakin menee

Mulla ainakin pyörii aina masentuneena tai unettomuudesta kärsien kaikki koko elämän aikana koetut negatiiviset asiat mielessä. Sekä syytän niistä yleensä itseäni.

Ei mitään uutta siis, ihan normaalia.

• Suvi-Valo

Masentaahan se menneisyys. Lapsena alistetuksi tuleminen...pari helvetillistä avioliittoa... lista on loputon, mikä kaikki masentaa ja ahdistaa.

• heikko naikkonen

yhtään mitään hyvää mitä voisi kaihoisasti muistella..kaikki on lopulta menny paskaks, koulukiusaaminen jossa sain käskyjä tappaa itseni, olin koko koulun roskalaatikko, jota sai huvikseen nälviä ja vittuilla päin naamaa, olipa kerran kirjoitettu seinälle kissankokoisin kirjaimin solvaustekstejä...

• Onko unta?

Siis millainen on "yliopisto-opiskelijan näköinen poika?" Mä oon käynyt yliopistoa ja ei siellä minusta pojat oo mitenkään samannäköisiä...Ootko sä nähnyt jotain unta, vai pössytellyt vähän liikaa kannabista? Miten voi joutua tilanteeseen, että on pyssy suussa tuntikausia..??? Jos tämä on totta, niin kai sä teit poliisille rikosilmoituksen? Tosin vaikuttaa joltain harhalta enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      119
      7043
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      116
      4811
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      62
      4064
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      693
      2134
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      243
      1520
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1388
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1326
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1002
    Aihe