Katinen on sanonut, että tämä hallitus ei leikkaa. No hyvä, fantastista. Mutta eikö sen valehtelun voisi jo pikku hiljaa jättää vähemmälle?
Kuntaliiton toimitusjohtaja Risto Parjanne paljasti tiistaina Tampereella, että julkisen vallan puheet ja toimet ovat suuressa ristiriidassa keskenään.
"Valtion viesti on ollut, ettei palveluita leikata. Tosiasiassa monissa kunnissa laaditaan jo sopeutumis- ja jopa leikkauslistoja. Nykyisten näkymien valossa ja rahoituksella kunnat joutuvat väistämättä leikkausten, verojen korotusten ja lisävelkaantumisen tielle", Parjanne sanoi. "
Kataisen leikkuri toimii jo
1
90
Vastaukset
- pienimmiltä!?
Julkisuudessa on näkynyt hälyyttäviä tietoja kuntien käyttämistä pakkokeinoista: juustohöylistä, joilla jokaiselta hallintokunnalta edellytetään prosentuaalisesti samansuuruista säästöä nykymenoista.
Lopputulos tiedetään. Poliitikot sun muut päällepäsmärit leikkaavat sieltä mistä se käy helpoimmin: kouluista, vanhustenhuollosta, vanhusten kotipalveluista, kulttuuritoimesta jne.
Jo nyt on nähty miten koulujen luokkakokoja kasvateaan äärirajoille, erityisopetus lopetetaan ja apua tarvitsevat sirretään näihin jättiluokkiin, mutta samalla myös kouluavustajien toimet lakkautetaan. Eräässä suurkunnassa on jopa kirjastoja lakkautettumuutamaan paarin sadantuhannen euon säästöjen toivossa!?
Uskomatonta, mutta valitettavasti totta joka sana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057