Minkälaisia he olivat silloin, kun teitä kiusasivat? Pärjäsivätkö he hyvin koulussa tai urheilussa, mistä heidän vanhempansa olivat valmistuneet? Missä teidän kiusaajanne opiskelee nyt tai mistä hän valmistui?
Itse voisin todeta, että suurin osa kiusaajistani tuli yliopistoperheistä, mutta kaikki kiusaajani eivät päätyneet yliopistolle opiskelemaan. Opettajat, jotka katsoivat koulukiusaamistani läpi sormien, olivat luonnollisesti valmistuneet yliopistolta.
Keitä kiusaajanne olivat/ovat??
7
505
Vastaukset
- .......................
pääkiusaajat olivat koulun koviksia ja esillä olevia, puheliaita, rentoja. urheilussa hyviä, muissa aineissa pärjäsivät kai ihan ok? osa oli sitten sivusta seuraajia ja "heikompia" jotka ryhmässä tulivat mukaan. en tiedä perhetaustasta, enkä tiedä missä ovat nyt. pari on mielisairaalassa. muilla menee kai ihan hyvin.
- 929
Joukko vajaita luusereita joiden älylyn lahjoille nauraisi vaikka variksetkin.
- ns terveitä
minä olin/olen vakavasti masentunut ja psykoottinen. Olivat ja ovat myös suosittuja, itsevarmoja minä taas olin/olen vieläkin luuseri jolla ei ole itsetuntoa ehkä ollenkaan. Jotkut olivat/ovat hyviä koulussa, jotkut vaan hyviä ihmisten kanssa. Minä taas olin/olen ujo, pelokas ja surkea ihmisten kanssa. Ketä te syytätte tästä?
- vihainen 91
Hmm..ne oli aika puheliaita ja itsevarmoja. Olin siis ammattikoulussa ja ne oli 1-3 tasoa. Luokalla 21 oppilasta, joista kiusattiin kolmea..lopetettiin kaikki ja koko luokka mukana. Ite olin silloin aika hiljanen ja välitin vielä kaikesta. Nyt en tunne mitään, ei kiinnosta mikään, elämä merkityksetön.
Tehtiin kaikenlaista paskaa, muisteleekin niitä niin alkaa vituttamaan. - ja monta
muuta kiusannut henkilö oli puhelias, lahjakas urheilija ja hyvä koulussa. Selvisi että hänellä oli vain kova stressi siitä kun oli homo. Voi pientä.
- oppilaita
Mun kiusaajat olivat lähes kympin oppilaita. (2). Mutta... toinen oli reilusti ylipainoinen ja ehkä hänellä oli huono itsetunto. Minä taas olin hoikka ja hyvä urheilussa.
- perusluusereita
Kiusaajani olivat köyhemmästä perheestä kuin minä. Isäni oli poliisi ja sain vasta vähän aika sitten kuulla, että isäni joutui ammattinsa puolesta käymään kiusaajani perheen luona "rauhoittamassa" mielipuolta isää jne, useita kertoja. Minusta ei tykätty varmaan juuri tuon takia, että isäni joutui puuttumaan kiusaajani perheen asioihin.
Voi että, olisinpa tiennyt sen silloin, niin olisin laittanut sille ämmänalulle luun kurkkuun! >:(
Minua siis kiusattiin ainoastaan isäni takia. Ja oletettavasti myös sen, että minun perheessäni oli kaikki hyvin. Prkl että olen katkera. Itse olin kiusaamisaikana hyvin kiltti.
Heidän vanhemmistaan en tiedä, en tiedä heidän ammattejaan. Tiedän vain, että kiusaajani vanhemmat olivat ja ovat edelleen juoppoja ja asuvat huonolla asuinalueella.. En usko, että he olisivat korkeasti koulutettuja... Kiusaajani ovat valmistuneet tietääkseni joltakin amislinjalta. Itse kävin lukion ja olen tällä hetkellä yliopistossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022