yllättävän äkkiä tuo aika kumminkin menee, kyl ois elämä mallillaan ku oppis joskus nuita naisian tajuamaan. ennen raivottiin ku join ja nyt siitä ku touhailen kotona kaikenlaista. eräs herrasmies kertoi ja kehui kuinka ihania nuo naiset sit ovatkaan niiren kans voi teherä vaik mitä käyvä lenkillä,marjassa,grillailla sun muuta kertoi ja lopuksi totesi että ristus, nehän on melkein kuin ihmisiä!
tänään kuukausi
9
388
Vastaukset
- ööööh..
Kuivatteleva ukko voi hänkin käydä hermon päälle, kun levottomana hyörii ja pyörii. Nyt teillä asuu ikäänkuin eri ihminen.
Kuukauden kuivattelu on lyhyt aika siinä projektissa.
Toivotaan, että kuiva huikka ei jää päälle.
http://www.juwanet.org/sosterv/alkoholi/kuivahuikka.htm- alkoHOLE
kiitos sulle siitä, mutta tässä nyt on vähän kyse siitäkin et saan nuo rästityöt järjestykseen, varaston lattialle ei mahtunut astumaan. toki tierän et oon fyysisesti ja henkisesti viel pitkään viinassa kiinni, pitäs varmaan huomioia emäntää enempi, sitä kun on vaan niin mukava tehä nyt kun ei ole morkkista tai rapulaa tai ole kännissä. pitää laittaa toi sivu mieleen. kiitos vielä
- mr.wint
Elämä aivan uudenlaista kun on jotenkin päässy eroon alkoholin kurjistamasta elämästä. Tsemppiä sulle ja mulle!
- alkoHOLE
kyllä on. varmasti vielä vaikeetakin tulee, mut ei se mitään. varsinki nää aamut on aivan uskomattomia
- kaffeemuki
Äkkiähän se aika loppujen lopuksi kuluu, jos hommassa ei ole pakkopullan maku...
Meinaatkos juhlistaa kuukausipäivää mitenkään? Minusta pieni itsensä palkitseminen silloin tällöin ei ole pahasta tässä asiassa... Esim. kun minulla tuli kuukausi täyteen, kävin syömässä. Seuraava etappi voisi olla 3 kk tuossa muutaman viikon päästä.- alkoHOLE
onnistuskaan. se pitää vaan jotenki ite tajuta.
katkollakin ne sano että olisi hyvä palkita itseä. voishan sitä vetästä vaik kotipitsan meksikaana pitsan tupla jalopenolla - alkoHOLE
KIITOS
Jatka samaan malliin.
- alkoHOLE
siullekki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057