Jos se on ulkomailta, eikö RR tarkista, mitä se panee myyntiin?
Jos ei, se antaa itsestään yhtä epäluotettavan kuvan kuin maatalouministeri kiertelyineen.
Oleellinen kysymys kuuluu kuitenkin lopulta, kuinka ylipäätään voi saastunutta rehua mennä kanaloille Rehu Raisiosta?
Rehu Raision salmonellarehu
2
137
Vastaukset
- ------------
RehuRAisio myöntää syyllisyytensä suostumalla korvauksiin, jos niitä tulee maksettavaksi.
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/kana-ja-sikatilojen-salmonellatutkimukset-jatkuvat/388996 - 99 % mahdollisuus
Suomessa elää edelleen konfliktin ja sekasorron oppi, kaaosoppi, jota tullaan käyttämään vallankumoukseen. Olen jopa melko vakuuttunut siitä, ettei arkisuomalainen pidä tätä mahdollisuutta sellaisena , että se realisoituisi. Ikävä kyllä, en voi olla ollenkaan samaa mieltä.
Asiaa kannattaa ajatella ainakin siitä näkökulmasta, että mitä maassa tapahtuu, kun elintarviketuotanto saastutetaan. Mitä tapahtuu, kun juomavesi saastutetaan laaja-alaisesti niin, että vain kumouksessa tarvittava vesi on juotavaa. Kaikki mainitut ja paljon muita sekasorron ja toimintakyvyttömyyden aiheuttavia välineitä voidaan käyttää yllättäen.
Valvonnasta huolimatta kaikki on mahdollista. Jos pyrittäisiin kaikki sabotaasit havaitsemaan ennalta, se olisi niin kallista ettei siihen ole varaa. Niinpä jäljelle jää jo olemassa olevien järjestelmien käyttö. Mutta niiden käyttöä tulisi lailla laajentaa. Se ei ole kovin mahdollista, koska yhtynyt vasemmsito ja ay-liikkeet presidentin, Jutta Urpilaisen ja kumppaneiden kanssa räyhäävät heti yleislakon päälle. Olkaamme me 75 % suomalaisista heidän vankinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964973Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573545
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo312084UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949