tulevaisuus

kilvoitellaan pois tulevasta!

Mitä pian tapahtuu?

Jokainen ihminen vaistoaa ,että pian tapahtuu jotakin mullistavaa.Tämän maailman muoto on muuttumassa,synnin mitta on tullut täyteen,maan perustukset järkkyvät.Venäjän voima on nousemassa ja se tulee ruoskimaan tämän muotojumalisen lännen raunioiksi,venäjä ei tunne sääliä kun kysymyksessä on sen valta pyrkimys.Se tulee olemaan ruoska Jumalan kädessä.Venäjä käyttää hyväkseen Yhdysvalloille tapahtuvaa luonnon katastrofia jossa kuolee kymmeniä miljoonia ihmisiä.Koko länsirannikko on putoava meren syvyyteen,enkelten kaupunki ja Holyvood jota tänään palvotaan ja sen tähtiä ihaillaan on syöksyvä syvyyteen Jumalan vihan voimasta.Kilometrin korkea hyökyaalto iskee pitkälle usa;n sisäosiin,tuo muotojumalinen valtio,kaiken pahan kohtu saa tuomionsa.Itä joka pelastuu veden tuhovoimasta saa tuomionsa tulella.Venäjän ydinkärjet polttavat kaikki suuret kaupungit eikä niissä enää asuta,vain raunioita ja kuolleita.Maa järisee kaikkialla.Englanti tuon pahan liittolainen vajoaa mereen,Rooma tuo kaikkien porttojen äiti poltetaan tulella,hetkessä se kohtaa loppunsa ei tee se enää kauppaa ihmissieluilla,katoaa kaikki kulta ja rikkaudet,maan ahneet kauppiaat itkevät sen perään.Kaikki mantereet lähtevät liikkeelle Jumalan käskystä ne hakevat paikkansa siihen asemaan jossa ne joskus olivat,sillä Jumalan viha saattaa kaiken kohdalleen.Suuret ja mahtavat miehet itkevät ja parkuvat nuo Jumalan pilkkaajat vapisevat sillä tuomio kohtaa maanpiiriä he eivät löydä suojaa.Mutta ne jotka Jumalaa rakastavat heitä ei ole kuoleman maassa sillä Jumala ja Karitsa ovat noutaneet heidät juhlaan,morsian on ollut valmistettu sen voimana on ollut Jumalan Sana se on kätkeytynyt Sanaan ja puhdistanut itsensä Sanalla.Morsian on elävä jokaisesta sanasta joka Jumalan suusta on lähtenyt.Mutta Jumalattomat,he rakentavat,tekevät kappaa,naivat ja naittavat ja yhtäkkiä heitä ei enää ole.Venäjän kohtalo tulee taivaasta,sillä taivaitten voimat järkkyvät,suuret meteori pilvet iskevät kaikkialle maanpiiriin,tulivuoret työntävät laavavirrat sinne mihin meteorit ei iske.Savu peittää auringon,pukee sen säkkipukuun ja kuusta ei saada valoa.Jumalan vihan päivä on tullut,eikä kukaan voi enää katua eikä pelastua.

1

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö1

Todella taitavaa ihmisten pelottelua ja manipulointia. Ettäkö kommunistit ja ateistit ruoskana Jumalan kädessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe