Nordean

solopaketti

Olen vanha asiakas, vanhoilla solo-sopimuksilla. Tai niin minä olen uskonut. Jotenkin jäänyt seuraamatta että hinnat on jossain vaiheessa pompanneet ja mitään vanhaa sopimusta ei enää ole.
Solopaketti kortti, koko viime vuoden laskutettu 3,10€/kk. Nyt maaliskuussa noussut 4,80€/kk. Puolisollani ei ole koskaan ollut solo-tunnuksia, 2008 alkuvuosi ollut 2,50€/kk, loppuvuosi 3,30€/kk.
Nyt maaliskuulla 6,00€/kk. Tiedot pitäisi itse kaivaa pankin verkkosivuilta. Alennusta nyt tuli kun muutti, laskut vain verkkopankista (näin on toimittu tähänkin asti, mutta pidetty se mahdollisuus että tarvittaessa maksetaan automaatilla). Nykyään alkaa kaikki asiat olla että joudut seuraamaan netissä koko ajan ja muuttelemaan tietojasi.

6

396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota verkkotunnukset

Pöh, te ootte sori vaan aika pöllöjä....
      Mutta tyhmyydestä yleensä sakotetaan :D

Tosi hölmöä ylläpitää jotain solo-paketteja. Sellaset pankkisalien maksuautomaatit on muinaisuutta. Ne oli siellä ennen internetaikaa, liittyy 80-lukuun.
      Mitään sellista maksua ei ole, mitä ei voisi maksaa netin kautta verkkopankissa kotisohvalta.

Miksi ette vaihda pelkkiin pankkitunnuksiin ota ilmaista korttia?
      Mulla maksaa Nordseassa 0,75€/kk, hinnat nousee 1.4. alkaen 1,15€/kk.
      Tuohon hintaa minulla on kaksi tiliä, kaksi korttia ja tiliotteet verkkopankkiin.

Enkä ole edes rikas, rahaa vajaat 9.000€ kaiken kaikkineen. Olen siis kanta-asiakas, en edes avainasiakas, jolle noi olisi vielä halvempaa.

• sellanen juttu

että on Nordean konttoreissa yhä laitteita mutta ne on normaaleja tietokonepäätteitä joilla maksetaan verkkopankissa laskut.

Varsinaisia vanhanmallisia maksuautomaatteja ei ole enää muilla kuin Sampopankilla ja OP:lla yhteiskäytössä. Tosin ne onkin hemmetin vanhakantaisia pankkeja muutenkin.

• talo.

”Mulla maksaa Nordseassa 1.4. alkaen 1,15€/kk”

”Enkä ole edes rikas, rahaa vajaat 9.000€ kaiken kaikkineen”.
        ---------------------------------------------------------------------------

ET sitten ole laskenut kovinkaan tarkasti kannattavaisuutta,
        tuo hintasi, ”Kanta-asiakastason edellyttää 6000 € talletusta”.

Hyötysi on parhaimmillaan 0,07 %, laskettuna 6000 € vähimmäissummaan,
        ja nyt kun sinulla on 9000 €, hyötysi on alle 0,05 % vuosi.

Eli kansantajuisesti.

saat hyötyä olla avainasiakas 4,2 € vuosi.
        jos saisit rahojesi, 9000 €,
        0,05 % parempaa korkoa muualla saisit tuottoa 4,5 €.

Ja tuohan on helppoa vielä tänä päivänäkin,
        on paikkoja joissa saa heti palkalle korkoa ja
        laskujensummat kasvatat korkoa eräpäivään.

Eikä kortit tai palvelut maksa yhtikäs mitään.

Kaikilla on varaa maksaa tuon verran ylimääräistä,
        mutta, onkos siinä järkeä maksaa hieman ylimääräistä,
        vuosia, kymmeniä vuosia.

• ja on edelleen
        talo. kirjoitti:

”Mulla maksaa Nordseassa 1.4. alkaen 1,15€/kk”

”Enkä ole edes rikas, rahaa vajaat 9.000€ kaiken kaikkineen”.
        ---------------------------------------------------------------------------

ET sitten ole laskenut kovinkaan tarkasti kannattavaisuutta,
        tuo hintasi, ”Kanta-asiakastason edellyttää 6000 € talletusta”.

Hyötysi on parhaimmillaan 0,07 %, laskettuna 6000 € vähimmäissummaan,
        ja nyt kun sinulla on 9000 €, hyötysi on alle 0,05 % vuosi.

Eli kansantajuisesti.

saat hyötyä olla avainasiakas 4,2 € vuosi.
        jos saisit rahojesi, 9000 €,
        0,05 % parempaa korkoa muualla saisit tuottoa 4,5 €.

Ja tuohan on helppoa vielä tänä päivänäkin,
        on paikkoja joissa saa heti palkalle korkoa ja
        laskujensummat kasvatat korkoa eräpäivään.

Eikä kortit tai palvelut maksa yhtikäs mitään.

Kaikilla on varaa maksaa tuon verran ylimääräistä,
        mutta, onkos siinä järkeä maksaa hieman ylimääräistä,
        vuosia, kymmeniä vuosia.

Mitä ja mistä puhut.
        Ei mulle vaan mitään parempia korkoja ole kukaan tarjonnut. Jotain S-lelupankkia taas en ottaisi ikinä kiitos.

• edullinen ?
        ja on edelleen kirjoitti:

Mitä ja mistä puhut.
        Ei mulle vaan mitään parempia korkoja ole kukaan tarjonnut. Jotain S-lelupankkia taas en ottaisi ikinä kiitos.

Kun en ole koskaan maksanut mitään pankkien päivittäispalveluista mukaan lukien visa 10 tonnin käyttövaralla - viimeisen 25 vuoden aikana. Nykyisessa pääpankissani jopa arvo-osuustili on maksuton. Olen tavallinen keskituloinen palkansaaja, jolla on hieman säästöjä ja 20 tonnin edestä osakkeita arvo-osuustilillä. Pankkini ei ole mikään näistä kolmesta suurimmasta. Vaihdoin nykuiseen pankkiini 10 vuotta sitten, kun Nordea alkoi perimään minulta päivittäis asioinnista palvelumaksu ja tyrkytti kallista Masteria pankkikortin tilille. Vaindoin pankkiin, jossa ei koskaan ole ollut tiskillä jonoja, kun siellä pari kertaa vuodessa käyn eikä palvelumaksuja ja Visankin otin vähän myöhemmin, kun se ei maksanut mitään.

Voiko olla vielä edullisempaa pankkiasiointia ja missä?

• ihan sama mulle
        edullinen ? kirjoitti:

Kun en ole koskaan maksanut mitään pankkien päivittäispalveluista mukaan lukien visa 10 tonnin käyttövaralla - viimeisen 25 vuoden aikana. Nykyisessa pääpankissani jopa arvo-osuustili on maksuton. Olen tavallinen keskituloinen palkansaaja, jolla on hieman säästöjä ja 20 tonnin edestä osakkeita arvo-osuustilillä. Pankkini ei ole mikään näistä kolmesta suurimmasta. Vaihdoin nykuiseen pankkiini 10 vuotta sitten, kun Nordea alkoi perimään minulta päivittäis asioinnista palvelumaksu ja tyrkytti kallista Masteria pankkikortin tilille. Vaindoin pankkiin, jossa ei koskaan ole ollut tiskillä jonoja, kun siellä pari kertaa vuodessa käyn eikä palvelumaksuja ja Visankin otin vähän myöhemmin, kun se ei maksanut mitään.

Voiko olla vielä edullisempaa pankkiasiointia ja missä?

Pankkisuhde on aina henkilökohtainen, eri konttoreissakin voi olla saman pankkiryhmän välillä eroa ja henkilökemiaa.

Tollasilla sun tuloilla ja omaisuuksilla ei taas mikään pankkiryhmä enää peri palvelumaksuja.
        Mulla vain yhden ihmisen pienet tulot, joten otan pakolliset pankkipalvelut sieltä, mistä kilpailuttamalla olen saanut halvimmalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe