Niin, todisteet siitä, että WinCapita kävi valuuttakauppaa ja kartutti sillä mahtavaa pottiaan, joka pian JAETAAN jäsenille.
Todisteet luovutetaan kun niitä on niin paljon manguttu. Lähtökohtahan on se, että todisteita EI tarvitse yksityisen klubin toiminnastaan antaa. Kunhan antaa voitoista rahaa jäsenille.
Ja ne rahat ovat tulossa pian: 31.3. on hieno päivä.
Kuten kokouksen sujumisesta nähtiin: media on aivan pihalla, Capita oikeassa. Tämä kokous ratkaisi asian. 95% kansasta on Capitan puolella.
Ylä-Porin Sanomien kysely: 80 % vastasi "kyllä" kysymykseen "Antaisitko eläkesäästösi WinCapitaan sijoitettavaksi?" Ja kysymykseen "Uskotko WinCapitan palaavan menestyvien yritysten joukkoon?" Vastasi "kyllä" 94% !!!
Tästä eteenpäin, toevoo Konneveden rähMäntä, kevät tulee, pankkitilit kasvavat...haluatko jäädä ilman - vai kuulua MILJONÄÄRIEN kerhoon? ;)
Todisteet valuuttakaupasta
5
953
Vastaukset
- AdaFlink
... messiin, vaikka oon tällanen jälkiheränneinen (= pitkään kestää ennenkuin sytyttää)?
Ja mitaan ette voi...- Konneveden rähMäntä
Messiin vaan! Näytetään niille...
31.3. on hieno päivä ;)
Haluatko olla osa oravanpyörää vai päättää itse ajankäytöstäsi, tuloistasi, terveydestäsi, henkisestä hyvinvoinnistasi, elämäsi laadusta, vapaudesta, tulevaisuudesta, maailmankaikkeudesta?!?!?! t. konnevejen isohko rähmänTÄ. - Onnellinen sijoittaja
Suut kääntyvät hymyyn, huomenna tai ylihuomenna avautuu.
Keväisin terveisin,
Takarengas, WinCapitaman, K-veden FRähmintä, Onnellinen Sijoittaja, VPN-mies, JessusP jne.
Ps. Mun trolleista alkaa olla puhti pois! - Timo T.A. Tummelin
Onnellinen sijoittaja kirjoitti:
Suut kääntyvät hymyyn, huomenna tai ylihuomenna avautuu.
Keväisin terveisin,
Takarengas, WinCapitaman, K-veden FRähmintä, Onnellinen Sijoittaja, VPN-mies, JessusP jne.
Ps. Mun trolleista alkaa olla puhti pois!Suut kääntyvät irvistykseen.
T.A. eli Tiedon Annostelija ja Taidon Apulanta
- Hintatietoinen-1
eläkeyhtiöt eivät ole sijoittaneet Wincapitaan ?
Nyt olis mullakin turvallinen olo kun sitten joskus 20-luvulla jään eläkkeelle niin olis eläkerehat tallessa.
En itse ole sijoittanut wincapitaan, koska useimmat tuohon sijoittaneet eivät ole saanut tuottoja. Ovat myös menettäneet alkupääomansa. Mutta ne olikin luusereita. Valtiohan ei ole luuseri tai eläkeyhtiöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862