Energiansäästölampuista

(Ongelmia?)

Onko kukaan Haapavetinen huomannut, että jalat kipeytyisivät lamppujen haku reissulla?

11

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotivalo.

täällähän tosiaan joku väitti taannoin etteivät etenkään vanhat ihmiset osaa ostaa oikeanlaista E-lamppua.
      Pitäisin sitä jo pienenä ihmeenä, niitähän ei tosiasiassa ole kuin kahta eri tyyppiä, joita omakotimökkiläinen etupäässä käyttääpi.
      Eikähän siinä tosijaankkaa pitäs jalakojen kippeyvä, ku lampunhaku ja asennuskerratkin vähenevät yhteen viijesossaan siitä, mitä ne on hehkulamppua käötettäessä ja samalla siästyypi sähköä=rahhoo.

• kömmähdyksen

eikä se edes ollut ensimmäinen kerta, kun tuolle kirjoittajalle tuli ns. lapsus. viitaten hänen visiittiinsä napapiirille.

• päivän, kun ,

perskärpänen ei erottanut pitkäikälamppua , energiansäästölampusta. Täydellistä typeryyttä osoitit taas kerran, Sinusta ei ole toisille neuvonantajaksi.

• alias tesavuu
        päivän, kun , kirjoitti:

perskärpänen ei erottanut pitkäikälamppua , energiansäästölampusta. Täydellistä typeryyttä osoitit taas kerran, Sinusta ei ole toisille neuvonantajaksi.

linjoille, heh heh ootko käönnä santaparkissa? he he tämän palstan 2 parasta möhläystä on:

1. Santapark
        2. Lamppukeskustelu (Ongelmia?)

• meni metsään
        alias tesavuu kirjoitti:

linjoille, heh heh ootko käönnä santaparkissa? he he tämän palstan 2 parasta möhläystä on:

1. Santapark
        2. Lamppukeskustelu (Ongelmia?)

sinulta tämä arvaus taas. Olet seurannut minua perskärpäsenä pitkään ja hartaasti, mutta et osaa vieläkään yhdistää minua oikeaan tekstiin ilman nikkiäni - uskoakseni et opikkaan koskaan.
        Pilkutuksestahan tuon viisaampi huomaa, etten kirjoittanut edellistä tekstiä.

Lämpimiä keväisiä lentokelejä Teille toivottelee Symppis

• sanonta.
        meni metsään kirjoitti:

sinulta tämä arvaus taas. Olet seurannut minua perskärpäsenä pitkään ja hartaasti, mutta et osaa vieläkään yhdistää minua oikeaan tekstiin ilman nikkiäni - uskoakseni et opikkaan koskaan.
        Pilkutuksestahan tuon viisaampi huomaa, etten kirjoittanut edellistä tekstiä.

Lämpimiä keväisiä lentokelejä Teille toivottelee Symppis

kuuluu: "syyllinen selittelee"

Jos se et olisi ollut sinä, et varmasti olisi vaivautunut edes vastaamaan tähän.
        Minunkin mielestä tuo "Top two" pitää paikkansa, sen sensaatiomaisen "lamppukeskustelun" (jonka muuten itse poistit) jälkeen et juuri ole enää esiintynyt täällä nikilläsi, tosin uusi nikki sinulla on ollut jo pitkään käytössäsi.

Lämpimiä lässytyskelejä sullekkin.
        Kämmäilemisiin. he he

• tuo liene ollut
        sanonta. kirjoitti:

kuuluu: "syyllinen selittelee"

Jos se et olisi ollut sinä, et varmasti olisi vaivautunut edes vastaamaan tähän.
        Minunkin mielestä tuo "Top two" pitää paikkansa, sen sensaatiomaisen "lamppukeskustelun" (jonka muuten itse poistit) jälkeen et juuri ole enää esiintynyt täällä nikilläsi, tosin uusi nikki sinulla on ollut jo pitkään käytössäsi.

Lämpimiä lässytyskelejä sullekkin.
        Kämmäilemisiin. he he

pelkkää kohteliaisuus vastata johonkin kohti tämän aloituksen alle. Aloituksen, jonka ilmoille rääpäisit minua henkilökohtaisesti panetellaksesi.
        Varsinainen lässyttäjä oletkin sinä.

• sen rinnalla
        päivän, kun , kirjoitti:

on, kun ei huomata, että paikka on remontissa ja kokonaan yleisöltä suljettuna vailla minkäänlaista sisäänpääsymahdollisuutta ja silti kerrotaan vierailleensa siellä ja kehutaan kuinka hauskaa siellä oli.
        Tätä minä kutsuisin täydelliseksi typeryydeksi.

• jalkojen

kipeytyä, että vaihtaisin takaisin hehkulamppuihin.
      Ostin viime elokuulla 100 kpl erän energiansäästölamppuja hintaan 1,10 e/kpl valoteholtaan n. 60-70W käyttöikä 5-6 kertainen hehkulamppuun verrattuna ja sähkönkulutus 1/6 siitä mitä hehkulamppu kuluttaa, joten...

• hehku on pop

ja ostin viimme syksynä 2200kpl hehkulamppuja valoteholtaan 60-75w.Näillä mennään pitkään eikä tule sitä elohopea-ongelmaa.

• kahelimies
        hehku on pop kirjoitti:

ja ostin viimme syksynä 2200kpl hehkulamppuja valoteholtaan 60-75w.Näillä mennään pitkään eikä tule sitä elohopea-ongelmaa.

keräsin jätesäkkeihin 1000terawattia auringonvaloa...en tartte 100:n vuoteen minkäänsortin hehkulamppuu...pimpelipomtättärää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe