Olen tuollaista otsikon mukaista Mitsun farkkua katsellut, vuosimallia 2007.
Joskus tuolla 90-luvun alussa tuli Lancerilla jonkun aikaa ajaltua, sen jälkeen ei ole Mitsuista mitään kokemuksia. Löytyisikö täältä apua / käyttökokemuksia / mielipiteitä? Onko tuo millainen peli? Tavaratila vaikuttaa ainakin kohtuullisen toimivalta - se on melko tärkeä valintakriteeri, sillä tavaraa täytysi saada mahtumaan kyytiin jonkun verran.
Kiitos kommenteista!
Mitsubishi Lancer 2.0 Intense STW
3
2502
Vastaukset
- Make.
Perusvarma auto,tuossa Intensessä ilmeisesti hieman normaalia parempi alusta, kone vanha, mutta luotettava. Ja kyllähän farkkuun tavaraa mahtuu ihan hyvin kyytiin.
Tuskin tuon auton kanssa ongelmiin joutuu - dsfgdsfgsd
Ihan kestävää peruskauraa, mutta tavaratila on farkuksi pieni ja jos se on nimenomaan tärkeä valintakriteeri niin kannattaa käydä tsekkaamassa riittävätkö tilat.
- mutta....
Ei omaa kokemusta, mutta eräs nuori kundi ajoi tuommoisella (mustanvärinen) viime kesänä Espoon Nihtisillan rampilla perässäni, koettaen kisata. Minulla oli alla 1,4 TSI 140 hv Jetta. Kova oli tuo mitsumalli kiihtymään ja kulkemaankin, tosin jäi jonkin verran motarilla ja sekös kundia vitutti. Koetti vielä etuilla Kehä I:llä mutta ei siitä mitään tullut edelleenkään.
Mutta, niinkuin todettu, bensavapariksi ihan liikkuvan pirteän oloinen laite, noin ulkopuolisen silmin. Ja farkuksi ihan ok-näköinenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353504Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433090Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342996Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4462624Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1761945Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441863Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261466- 361307
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192