mies ja kaikki pojat tykkää nakkimunakkaasta. mItes teillä? Mies syö kerralla viisi munakasta, siis mieletön satsi. Tälläinen pieni miestenruokalempisapuskagalluppi! Ite mie tykkään kaalilaatikosta.
Nakkimunakas on miesten
4
308
Vastaukset
- Cloetta..
Miehelleni ja jo aikuisille pojilleni on aina kelvannut melkein mikä tahansa kotiruoka. TOinen pojista pienenä ihmettelikin "mikset sinä äiti perusta leipomoa" kun oli kuulemma niin hyviä äidin leivonnaiset; voiko ihanampaa kiitosta saada!
Ehkä kuitenkin perunamuussi ja sen kanssa lihapullat tai paistetut muikut ovat yksi maistuvimmista. Myös jauhelihakeitto ja kaalilaatikko ovat aina olleet todella suosittuja. Tyttärelläni ja minullakin on sitten toisenlainen maku; tykätään enemmän riisi-broilerilinjasta, eikä kottitekoinen pizzakaan pahaa ole! - perheenherkut
Meillä miehen herkut ovat jauhelihamakaroonilaatikko(lihaliemellä) ja lohi. Lohi on meidän koko perheen herkku. Lisäksi meillä tykätään hirven lihasta eri tavoin laitettuna aika paljon.
- .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,...,,...
Kaalilaatikko, kalakeitto, kotona tehty pizza, makkaramunakas...
- Sone
Mies: Lindströmin pihvit, maksakastike, kanakeitto, perunalaatikko
Minä: Kaikki kelpaa... X) Erityisesti tykkään kyllä pinaattikeitosta!
Tyttö 4v: Makaronilaatikko (ylläri)! Pinaattiletut, omatekemät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798