Hei!
Opiskelen Haapaveden ammattiopistossa kolmatta vuotta kotipalveluyrittäjäksi ja teen opinnäytetyötä syömishäiriöistä. Tarvitsen opinnäytetyöhön haastateltavan, joka olisi valmis kertomaan syömishäiriöstään, miten se alkoi, miten loppui yms. omia kokemuksiaan. Minulla on kysymykset valmiina, joiden avulla voit kertoa tarinasi.
Sinulla voi olla mikä syömishäiriö tahansa, anoreksia, bed, bulimia tms. ja sinä voit olla jo parantunut sairaudestasi tai sairastat syömishäiriötä parhaillaan.
Toivon pikaisia yhteydenottoja sähköpostiin [email protected]. Opinnäytetyöstä on mahdollista saada kopio itselleen, mikäli haluaa.
Kiitos! :)
Opinnäytetyöhön haastateltavaa
10
670
Vastaukset
- Katariina K
Käsittelen tietoja luottamuksella eikä nimesi tai mikään muukaan tieto tule julki muille missään vaiheessa. Oikeaa nimeään ei tarvitse kertoa ollenkaan, voit käyttää nimimerkkiä.
- Luotettavuutta
parantaa aika roimasti, jos nyt vaikka kerrot koko nimesi ja vaikka laitat puhelinnumeronkin. Niin yleensä tutkimushenkilöitä etsittäessä tehdään.
- Katariina K
Luotettavuutta kirjoitti:
parantaa aika roimasti, jos nyt vaikka kerrot koko nimesi ja vaikka laitat puhelinnumeronkin. Niin yleensä tutkimushenkilöitä etsittäessä tehdään.
En valitettavasti ala levittelemään netissä puhelinnumeroani. Ei kiinnosta saada pilapuheluita tai muutakaan vastaavaa :/
Haastattelun teen siis kirjallisesti, en livenä. Syömishäiriöt ovat kuitenkin sen verran arka aihe, että kovin moni tuskin haluaa naamatusten siitä kertoa. - tutkimuksen
Katariina K kirjoitti:
En valitettavasti ala levittelemään netissä puhelinnumeroani. Ei kiinnosta saada pilapuheluita tai muutakaan vastaavaa :/
Haastattelun teen siis kirjallisesti, en livenä. Syömishäiriöt ovat kuitenkin sen verran arka aihe, että kovin moni tuskin haluaa naamatusten siitä kertoa.anonymiteetin ei kuulu koskea tutkijaa vaan tutkittavia. Kysypä vaikka ohjaajaltasi, miten hyvää tutkimuseettistä käytäntöä on, että keräilet netissä tutkimusaineistoa paljastamatta omaa nimeäsi edes.
- laitettu
haastattelua/kysymyksiä odotellen.
- Katariina K
Kiitos! Kysymykset tulevat ensi viikolla, hyväksytän haastattelun ensin opettajalla.
Ja jos minun nimeni kerta on niin tärkeä, niin se on Katariina Ketola. Puhelinnumeroani en edelleenkään anna yleisessä foorumissa kenellekään.
- Nenka
saitko jo haastattelun tehtyä?
- Katariina K
En ole vielä saanut, tai olen kysymykset yms. tehnyt, mutta en ole joutanut käymään opettajan tykönä juttusilla ja hyväksyttämään ne hänellä.
Haastateltavia olen jo saanu, joten enään en tarvitse enempää. Kiitos kaikille ehdokkaille! =)
- ellulellu-92
minkä näköset syömishäiriöt sulle kelpaa?
- Katariina K
Eli olen jo saanut haastateltavan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756