Nyt on ollut pari päivää sellainen kiristävä tunne vatsassa, ihan erilainen kun aikaisemmat kasvukivut.. pitääkö huolestua vai voiko noita kipuja olla erilaisia? Liikkeitä on tuntunut pari kertaa mutta illalla kun makaa sängyllä niin alavatsa silleen tärisee nopeasti - onko tämäkin normaalia? Neuvola ja lääkäri vasta ensi kuussa niin en voi sieltä kysyä...
Kiristävä tunne ja kivut
2
457
Vastaukset
- voihan...
mutta voihan sinne neuvolaan myös soittaa ja kysyä. Tuskin mitään vakavaa.
- se tärinä alavatsassa
on vauvan liikkeitä. noilla viikoilla voi aivan hyvin tuntea vauvan liikkeet :)
ja vatsan kiristyminen voi merkitä supistuksia. jos ne on kivuttomia ja vatsa vain kiristyy hetkeksi epämukavasti niin kaiken pitäis olla ihan ok. mulla nyt menossa viikko 27 ja jo aikasemmin mulla supistellu tolleen eikä oo vaarallista, jos tieten tulee oikeita supistuksia niin sitten eri aisia.
mutta jos sinua noin kovasti huolettaa niin soita sinne neuvolaan niin oma mieli ainakin paranee. minä oon ainaki aina soittanu ku on ollu jotain oireita joita ei voi ite selittää. kyllä ne siellä osaa neuvoa ja sanoa ja voit aina vaatia tutkimuksiin tai lääkäriin aikaa jos kovasti pelottaa.
mutta en usko että mitään vakavaa on kyseessä. ota vain rauhallisesti ja aina voi soittaa, se ei kestä kauan ja neuvolassa osataan auttaa.
hyvää odotusaikaa sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078