Kaksosten vaunuja katsastamassa ja vertailemassa. Eräät kehuvat heittoaisaa, toiset kääntyviä pyöriä. Kertokaa kokemuksistanne mm. briodouble wave, emmaljunga twin city cross ja tako duo driver -vaunuista. Kiiti!
Vastaukset 4
- tykkään!
meillä emmaljungan twin city crossit ja oon enemmän ku tyytyväinen! Tosi helpot ja kevyet työntää ja hyvät jousitukset. En oo löytäny mitään valittamista.
Brion double waveista sanotaan että kuomu on sen verran matala että hyvä ku kaksivuotiaaksi pystyy lapsia siinä pukkaamaan...eivät mahdu kuomun alle.
Emmaljungissa kuomua voi kivasti säätää eri asentoihin niin menee pitempään.
Meillä ei oo heittoaisaa mutta en kyllä koe sitä oikein tarpeelliseksikaan. istuinosaa voi kuitenkin kääntää. Kääntyvistä pyöristä ei oo kokemusta mutta tuntuu että ne eivät lumessa kulje ehkä yhtä hyvin ku kääntymättömät. Voihan ne tietenki lukitakkin ...mutta silti.. :) Omasta mielestä emmaljungat on ykköset. Normaalina yhden hengen vaunuina taas brio on suosikki. - on ollut meillä aina
brio doublewawe kapeat ja erittäin hyvät vaunut
- Linda esp
merkkiä asalvo tai ABC, saksalaiset vaunut ja tosi katevat! Suosittelen!
- kaksoset....
Brio duble wawet vaihtuivat uutena emmaljungan kaksostenrattaisiin. Brioista puuttui paljon, mihin olin emmaljungissa jo tottunut. Ainoastaa briosta tykkäsin punaisesta väristä, mitä ei emmeljungalta kaksosille saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508