Mitä käyttöä voisi tehdä rikkinäisille villasukille, joita ei voi enää käyttää? Viskaisiko kylmästi roskiin vai voisiko niillä olla käyttöä johonkin?
rikkinäiset villasukat
9
1642
Vastaukset
- gek-ko
rikkinäiset vaatteet ja lakanat laitan yleensä pesuräteiksi.
Villasta en oikein tiedä. Tietysti voit ryhtyä tekemään nykytaidetta ja kehystää nämä sukat. Sitten kun sinulla on kehyksissä vanhat kalsarit, nyppykäsineet, tiskihanskat, vessapaperia, vanutuppo (käytetystä puhutaan nyt koko ajan) ja muuta ällöä, sinun työsi halutaan Kiasmaan.
Voit taiteilijaesittelyssä sanoa, että sinua kiehtoo paitsi visuaalisuus myös haju. - Mie sie
Jos sukkien varret ovat ehjät, voit kutoa niihin uudet teräosat, siis kantapäästä varpaisiin. Leikkaa rikkinäinen osa pois ja korvaa hauskalla, uudella neuleella.
- neulegraffiti
Neulegraffitithan ovat nyt IN, voisit viedä kaikenlaisiin mahdollsiin tolppiin ja kaiteisiin ne vanhojen sukkien varret....
No, ihan aikuisten oikeestihan niihin tietysti neulotaan uudet terät.- räätikäs
No, minäkin olen ihan aikuinen, mutta olen tehnyt tuommoisen neulegraffitin. Mielikuvitusta vaan peliin.
Omani kiinnitin kerran aamulla töihin mennessä bussipysäkin liikennemerkkiin ja on se siinä pysynyt. Hymy nousee huulille joka aamu! Meitä on yleensä siinä vaan kaksi odottamassa bussia, ja ollaankin sitten mietitty yhdessä, että kukahan tommosen on tohon lykännyt, ohhoh? ;)
Jos ne sukan varret on ihan ok:t, niin niistä voisi tehdä ranteenlämmittimet. Jos tykkää näpertelemisestä, niin nehän voi koristella vaikka miten hienoiksi. - gek-ko
räätikäs kirjoitti:
No, minäkin olen ihan aikuinen, mutta olen tehnyt tuommoisen neulegraffitin. Mielikuvitusta vaan peliin.
Omani kiinnitin kerran aamulla töihin mennessä bussipysäkin liikennemerkkiin ja on se siinä pysynyt. Hymy nousee huulille joka aamu! Meitä on yleensä siinä vaan kaksi odottamassa bussia, ja ollaankin sitten mietitty yhdessä, että kukahan tommosen on tohon lykännyt, ohhoh? ;)
Jos ne sukan varret on ihan ok:t, niin niistä voisi tehdä ranteenlämmittimet. Jos tykkää näpertelemisestä, niin nehän voi koristella vaikka miten hienoiksi."kukahan..."
- miksi emme muuten käyttäisi paljetteja villasukissa paljon, paljon enemmän :)
Paremmat kohdat voi purkaa ja käyttää lankaa sellaisten sukkien parsimiseen, joita vielä kannattaa parsia. Sukat voi leikata pieneksi silpuksi ja käyttää esim. pehmoeläinten täytteenä. Sukanpaloista voi langan avulla muotoilla huovutustöiden, esim. huopapallojen sisuksia ja huovuttaa sitten niiden päälle uutta villaa. Ja tietenkin vanhaa sukkaa voi käyttää pesulappuna, saippuainen sukka käteen ja siitä vain vaikka kylppäriä jynssäämään.
- vaikka
säärystimet.. Leikaa sukkaosa irti ja ompele tai muuten tee varren alaosa purkautumattomaksi. Vielä melko rikkinäisiäkin sukkia pystyy hyvin parsimaan..
- villasukat jalassa
ikkuna auki ja siinä ei parsinta tunnu.
Minä hiihtelen kotioloissa vanhoissa villasukissa.
- ilmeisesti
parsinut ne jo paikka paikan päälle, jos et, niin hommiin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482523
- 1801778
- 691613
- 921608
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k71051- 80978
- 79930
- 71925
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188874- 65857