Auttaakaa..lennot Barcelonaan Wienin kautta..

Saija-Paija

Hola!

Elikkäs Barcelonaan ollaan menossa, ja mahdollisesti Wienin kautta..Mutta vähän askarruttaa tuo koneen vaihto, kun siinä ei ole aikaa kuin vähän reilu tunti mennen tullen..Onko jollain kokemusta, että uskaltaako varailla..Itse en ole koskaan Wienin lentokentällä käynyt, mutta tuskimpa se mahdottoman suuri on..

Jos joku osaa vähänkään auttaa, niin olisin erittäin kiitollinen...

22

2403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rommikola

      niin mekin mennään wienin kautta! eiköhän siellä saa apuja kun menet vaan kysymään jos ette meinaa löytää omaa porttia!! :)
      kyllä uskallat varata!

    • enemmän aikaa

      Ainakin halpayhtiöillä Check-in sukjetaan 40 min. ennen koneen lähtöä. En minä ainakaan ole koskaan uskaltanut moiseen. Nytkin mulla on vaihdossa aikaa 2 tuntia ja se riittää kyllä.

      • BCN-Wien

        Olisin vain uteliaisuuttanut kysynyt, millä lentoyhtiöllä lennätte? Oliko "edullinen"? Jos lennätte saman yhtiön koneilla kotoa välilaskulla barcelonaan niin tuo tunti riittää, jos saatte selvitettyä kokomatkan lennot lähtiessä. Onnistuu siis saman lentoyhtiön lennoilla. Itse lentänyt Barcelonaan Tampere-Tukholma-Barcelona edestakaisin useasti ja lyhyt vaihtoväli onnistunut, koska väliä lentää sama lentoyhtiö.


      • mainostaa
        BCN-Wien kirjoitti:

        Olisin vain uteliaisuuttanut kysynyt, millä lentoyhtiöllä lennätte? Oliko "edullinen"? Jos lennätte saman yhtiön koneilla kotoa välilaskulla barcelonaan niin tuo tunti riittää, jos saatte selvitettyä kokomatkan lennot lähtiessä. Onnistuu siis saman lentoyhtiön lennoilla. Itse lentänyt Barcelonaan Tampere-Tukholma-Barcelona edestakaisin useasti ja lyhyt vaihtoväli onnistunut, koska väliä lentää sama lentoyhtiö.

        halpoja lentoja www.austrian.com
        Hki-Wien-Barcelona


      • Austrian
        mainostaa kirjoitti:

        halpoja lentoja www.austrian.com
        Hki-Wien-Barcelona

        "Ossi" eli Austrian on ainankin yleensä ollut todella kallis.Minkälaiset mahtaa olla tarjoushinnat,en tiedä.Itse lähden 4.4 Barcelonaan.Menolento Blue1:llä suoraan,paluu Frankfurtin kautta Lufthansalla.Hinta kaikkineen 512€/2 henkilöä.Ei mielestämi paha hinta.Paluulento BCN-FRA saapuu samaan terminaaliin,mistä lähtee FRA-HEL,vaihtoaikaa 1.20h,joten no problema koska matkatavarat menevät suoraan lennolta toiselle.Mukavaa matkaa.Ai niin,ostin lennot Supersaverin kautta.


      • katsoin
        Austrian kirjoitti:

        "Ossi" eli Austrian on ainankin yleensä ollut todella kallis.Minkälaiset mahtaa olla tarjoushinnat,en tiedä.Itse lähden 4.4 Barcelonaan.Menolento Blue1:llä suoraan,paluu Frankfurtin kautta Lufthansalla.Hinta kaikkineen 512€/2 henkilöä.Ei mielestämi paha hinta.Paluulento BCN-FRA saapuu samaan terminaaliin,mistä lähtee FRA-HEL,vaihtoaikaa 1.20h,joten no problema koska matkatavarat menevät suoraan lennolta toiselle.Mukavaa matkaa.Ai niin,ostin lennot Supersaverin kautta.

        lähtöä huhtikuun lopulle ja hinta n. 250e. Matkustan siis yksin. Mielestäni ei paha.


      • ei veloita
        Austrian kirjoitti:

        "Ossi" eli Austrian on ainankin yleensä ollut todella kallis.Minkälaiset mahtaa olla tarjoushinnat,en tiedä.Itse lähden 4.4 Barcelonaan.Menolento Blue1:llä suoraan,paluu Frankfurtin kautta Lufthansalla.Hinta kaikkineen 512€/2 henkilöä.Ei mielestämi paha hinta.Paluulento BCN-FRA saapuu samaan terminaaliin,mistä lähtee FRA-HEL,vaihtoaikaa 1.20h,joten no problema koska matkatavarat menevät suoraan lennolta toiselle.Mukavaa matkaa.Ai niin,ostin lennot Supersaverin kautta.

        juomista ja ruoasta, kuten Blue1


      • Saija-Paija
        BCN-Wien kirjoitti:

        Olisin vain uteliaisuuttanut kysynyt, millä lentoyhtiöllä lennätte? Oliko "edullinen"? Jos lennätte saman yhtiön koneilla kotoa välilaskulla barcelonaan niin tuo tunti riittää, jos saatte selvitettyä kokomatkan lennot lähtiessä. Onnistuu siis saman lentoyhtiön lennoilla. Itse lentänyt Barcelonaan Tampere-Tukholma-Barcelona edestakaisin useasti ja lyhyt vaihtoväli onnistunut, koska väliä lentää sama lentoyhtiö.

        Kyllä on sama lentoyhtiö koko matkan ajan, ja se varmasti auttaakin asiaa..eli lentoyhtiö on tosiaan tuo Austrian Airlines ja lennot huomattavasti halvemmat 4 hlön reissulle, ku millään muulla..

        Mutta niin, aikaa vaihtaa konetta on 1h 15 min mennessä, ja 1h 20min tullessa. Kyllä varmaan ollaan menossa..vähän seikkailua elämään..;) Ja jos jäädään Wieniin, niin sittenpä jäädään..Ei meillä muutenkaan ole hotellia varattuna Barcelonasta...


      • tosissaan???
        ei veloita kirjoitti:

        juomista ja ruoasta, kuten Blue1

        Onko näin että Blue1 veloittaa erikseen ruuasta joka lennolla tarjoillaan?Ainakin minulla lukee ns.matkalipussa että ruoka sisältyy lennon hintaan.Siihen nähden aika outo väite.Tuo Austrianin lento,250€ on tosiaan edullinen.Tarkoitinkin että yleensä Austrianin lennot ovat olleet erittäin kalliita,ainakin silloin kun olen niitä katsonut.Ihan hieno homma että löytyi edullinen hinta.Kyllä te jatkolennolle ehditte,sillä ei se Wienin kenttä niin iso ole.


      • Espanjaan
        Saija-Paija kirjoitti:

        Kyllä on sama lentoyhtiö koko matkan ajan, ja se varmasti auttaakin asiaa..eli lentoyhtiö on tosiaan tuo Austrian Airlines ja lennot huomattavasti halvemmat 4 hlön reissulle, ku millään muulla..

        Mutta niin, aikaa vaihtaa konetta on 1h 15 min mennessä, ja 1h 20min tullessa. Kyllä varmaan ollaan menossa..vähän seikkailua elämään..;) Ja jos jäädään Wieniin, niin sittenpä jäädään..Ei meillä muutenkaan ole hotellia varattuna Barcelonasta...

        Hyvin riittää, Wienin kenttää takaa lennon vaihdon joka 30 minuutissa. Kenttä on pieni ja kaikilta porteilta on lyhyt matka toiselle!


      • Saija-Paija
        Espanjaan kirjoitti:

        Hyvin riittää, Wienin kenttää takaa lennon vaihdon joka 30 minuutissa. Kenttä on pieni ja kaikilta porteilta on lyhyt matka toiselle!

        Eipä sit muutaku lentoja varailemaan.. :)
        Kiitoksia vastauksista..


      • ovat muuttaneet
        tosissaan??? kirjoitti:

        Onko näin että Blue1 veloittaa erikseen ruuasta joka lennolla tarjoillaan?Ainakin minulla lukee ns.matkalipussa että ruoka sisältyy lennon hintaan.Siihen nähden aika outo väite.Tuo Austrianin lento,250€ on tosiaan edullinen.Tarkoitinkin että yleensä Austrianin lennot ovat olleet erittäin kalliita,ainakin silloin kun olen niitä katsonut.Ihan hieno homma että löytyi edullinen hinta.Kyllä te jatkolennolle ehditte,sillä ei se Wienin kenttä niin iso ole.

        käytäntöä. Toissa vuonna lensin Blue1:lla ja myivät 5 euron sämpylöitä plus muuta pikku purtavaa (mitään lämmintä ruokaa ei ollut tarjolla) ja kaikki maksoi, no sen tiesin etukäteen, joten en valita. Lentoaikataulu oli myös kamala. Olimme joskus klo 03.00 aamulla HKI-Vantaalla, vaikka oli reittilento.


      • Vamonos
        Austrian kirjoitti:

        "Ossi" eli Austrian on ainankin yleensä ollut todella kallis.Minkälaiset mahtaa olla tarjoushinnat,en tiedä.Itse lähden 4.4 Barcelonaan.Menolento Blue1:llä suoraan,paluu Frankfurtin kautta Lufthansalla.Hinta kaikkineen 512€/2 henkilöä.Ei mielestämi paha hinta.Paluulento BCN-FRA saapuu samaan terminaaliin,mistä lähtee FRA-HEL,vaihtoaikaa 1.20h,joten no problema koska matkatavarat menevät suoraan lennolta toiselle.Mukavaa matkaa.Ai niin,ostin lennot Supersaverin kautta.

        Austrian myy Barcelonan lentoja 149,-. Ostin sellaiset elokuun alkuun.


      • Jolperi73
        Saija-Paija kirjoitti:

        Eipä sit muutaku lentoja varailemaan.. :)
        Kiitoksia vastauksista..

        Itsella myös Austrian lennot Barcelonaan 2.huhtikuuta, makso 203e edestakas.
        Hyvä kuulla et 1h15min riittää Wienissä vaihtoon, sitä kans vähän jännitelly ehtiikö laukutkin.


      • matkailija..
        Jolperi73 kirjoitti:

        Itsella myös Austrian lennot Barcelonaan 2.huhtikuuta, makso 203e edestakas.
        Hyvä kuulla et 1h15min riittää Wienissä vaihtoon, sitä kans vähän jännitelly ehtiikö laukutkin.

        Meillä lähtö austrianilla 30.03 ja lennot maksoivat yhdeltä edes takaisin 134e. Edullisella siis pääsee.


      • on lentoyhtiönä?
        ei veloita kirjoitti:

        juomista ja ruoasta, kuten Blue1

        ebookersin kautta toukokuun puolessa välissä lento muutamaksi viikoksi 279e/2hlö menopaluu! halpa!

        kokemuksia lentoyhtiöstä??


      • omituista
        katsoin kirjoitti:

        lähtöä huhtikuun lopulle ja hinta n. 250e. Matkustan siis yksin. Mielestäni ei paha.

        Katsoin Austrianin sivuilta lentoja Barcelonaan ja esim.huhtikuussa edestakainen lento 2h maksoi yli 6000€.Sama lento Supersaverin kautta ainoastaan muutaman satasen.Kerrassaan omituista että välittäjän kautta ostettuna hinta on alle 10 % siitä mitä Austrian itse myymälleen lennolle veloittaa.Mistä mahtaa johtua???????


      • mijnäää
        matkailija.. kirjoitti:

        Meillä lähtö austrianilla 30.03 ja lennot maksoivat yhdeltä edes takaisin 134e. Edullisella siis pääsee.

        Olin huhtikuun lopulla Barcelonassa, lennettiin Munchenin kautta Blue1:lla. Koneen vaihtoaikaa oli 25 min., etukäteen jännitti tosi paljon ehditäänkö?
        Koska tavarat sai selviteltyä jo Helsingissä ei Munchenissa tarvinnut kuin kävellä putkea pitkin terminaalille, kävellä vähän matkaa parin lähtöportin päähän ja astua uuteen koneeseen. Itseasiassa ehdittiin siinä ajassa käväistä taxfreessakin!!!
        Laukutkin tuli heti ensimmäisenä Barcelonassa hihnalle!
        Menomatkalla Blue1:ssä oli molemmissa koneissa lämmin ateria ilmaiseksi,, suoralla lennolla Barcelonasta Helsinkiin oli maksullisia sämpylöitä tms.
        Näyttää vaihtelevan!


      • mijnää
        mijnäää kirjoitti:

        Olin huhtikuun lopulla Barcelonassa, lennettiin Munchenin kautta Blue1:lla. Koneen vaihtoaikaa oli 25 min., etukäteen jännitti tosi paljon ehditäänkö?
        Koska tavarat sai selviteltyä jo Helsingissä ei Munchenissa tarvinnut kuin kävellä putkea pitkin terminaalille, kävellä vähän matkaa parin lähtöportin päähän ja astua uuteen koneeseen. Itseasiassa ehdittiin siinä ajassa käväistä taxfreessakin!!!
        Laukutkin tuli heti ensimmäisenä Barcelonassa hihnalle!
        Menomatkalla Blue1:ssä oli molemmissa koneissa lämmin ateria ilmaiseksi,, suoralla lennolla Barcelonasta Helsinkiin oli maksullisia sämpylöitä tms.
        Näyttää vaihtelevan!

        ...siis olin maaliskuun lopussa Barcelonassa!


      • P1313
        mijnää kirjoitti:

        ...siis olin maaliskuun lopussa Barcelonassa!

        näen painajaisia kun ensimmäiseen ulkomaanmatkaani sisältyi koneen vaihto Wienissä, no ilmatila oli täynnä ja kone lenteli ympyrää ennenkuin sai luvan laskeutua ja myöhässä oltiin, pää kolmantena jalkana sitten kentän läpi, tuntui kyllä pitkältä se matka, jatkolento Sydneyhin odotti... no, onneksi tiesivät, että olimme myöhässä (kuten muutama muukin), että odottivat. Kyllä yleensä tunti riittää vaihtamiseen ja tosiaan kun laukut on suoraan jo Helsinki-Vantaalla checkattu Barcelonaan asti. Sen sijaan yleensä joutuu tekemään enemmän työtä, että paluumatkalla ymmärtävät tehdä laukuille saman, varmista se siis Barcelonassa! Sama koskee tietty kaikkia kohteita, usein nyökkäilevät ja hymyilevät kyllä kyllä ja kuitenkin laukut jäävät perilleasti checkaamasta.


      • Halpoja lentoja
        mainostaa kirjoitti:

        halpoja lentoja www.austrian.com
        Hki-Wien-Barcelona

        noihin Austrian hintoihin kun laitettiin satanen lisää niin päästiin Finnairin suorilla lennoilla perille! Ei tartte vartoskella koneen vaihtoja kentällä ja päästään monta tuntia aikaisemmin perille! Että se niistä sun halvoista hinnoista!


      • lentoja???
        Halpoja lentoja kirjoitti:

        noihin Austrian hintoihin kun laitettiin satanen lisää niin päästiin Finnairin suorilla lennoilla perille! Ei tartte vartoskella koneen vaihtoja kentällä ja päästään monta tuntia aikaisemmin perille! Että se niistä sun halvoista hinnoista!

        korjaus edelliseen viestiin: hintahan onkin Austrialla useamman satasen kalliimpi kuin meidän lennot Finskillä!!! en ensin hokannut että hinnat olikin/henkilö. eli Austrialla pääsisi ko. ajankohtana hintaan 684,94 ja me maksoimme suorista lennoista alle 500. tervemenoa halvalla Barcaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe