jos en ihan väärin lukenut. Kuka aikoo lähtiä Nivalan suuntaan kajehtimmaan komiaa kauppaa.
Nivalan Lidl aukaisee
29
2505
Vastaukset
- kadehtimista
ole jossain saksalaisten puljussa. Ei tee mieli kajota heiän tuotteisiin. Lidlissä myös todella huonot valikoimat kevyemmän ruoan ystäville.
- ihan_ite_30
Kun Halpa-hallissa
- taas ensin, eihän
meidän auta muu kuin asioida heille veromarkkoja.Litlissä on hyvää hillopiskettiä. Johan sitä sakemannin suklaan varassa oltiin sota-aikanaki.
- ihan_ite_30
taas ensin, eihän kirjoitti:
meidän auta muu kuin asioida heille veromarkkoja.Litlissä on hyvää hillopiskettiä. Johan sitä sakemannin suklaan varassa oltiin sota-aikanaki.
Sinne vai shoppaileen
- halapa-hallissa
on? reilu kauppa.
Suomen Litli on ollu jo oikeuvessaki työntekijöitten huonosta kohtelusta. - ihan_ite_30
halapa-hallissa kirjoitti:
on? reilu kauppa.
Suomen Litli on ollu jo oikeuvessaki työntekijöitten huonosta kohtelusta.Tekee jos vituttaa ihmistä raskaasti yhen saatanan viikonlopun takia
- Siellä näky
olevan hyviä avajaistarjouksia, täytyyhän ne käyä pois poimimassa!
- paskapaperin
perräänkö juokset?
- pompiskele!!!
Ellei hinnat oo sitte oikiasti riittävän alhasia ja kysseisille tuotteille tarvetta. Joskus oon piipahtanu kärkkäisellä ostamasa jottai oikeen halapaa, mutta mittään pikkutuotetta en lähe kauemppaa hakkee, vaikka ois kuin halapa. Jos vaikka joku kaljapäkki maksaa 50 kilsan pääsä 7 euroa ja täälä 14 euroa, ni tottavie mää täältä ostan. Samalla tullee tukeneeksi paikallisia yrityksiä!
- mitä bensa ja muu
kulkeminen maksaa. Säästät 0,1 € huonolaatusesta tuottesta ostaessasi ja maksat 20 -30 € matkakuluja.
- pittää nähä ja
mitä bensa ja muu kirjoitti:
kulkeminen maksaa. Säästät 0,1 € huonolaatusesta tuottesta ostaessasi ja maksat 20 -30 € matkakuluja.
saaha käyvä Nivalan halpa-hallissa ja käyvä Tillari-patsaalla ja uikossa samalla.
- hALLANhEIKKI
EMÄNNÄN KANS MENNÄÄN SOPPAILEEN!
- kannattaa lähtiä
pitäs saaha loppu näille Suomalaisille kauppialle ja kartelleille.
halpakauppa.
- ihan_ite_30
Käynyt ylivieskassa on se DD
- mutta ehkä
se meijän Nivalaa,
kyläpahastamme vähä elävöittäs. - lisääntyy ja pahenee
mutta ehkä kirjoitti:
se meijän Nivalaa,
kyläpahastamme vähä elävöittäs.ku haapavetiset tulee ostoksilleen
- kampnajatuotteet voi olla h...
Liideli on menestyny hyvin ruokakorivertailuisa. Mutta näin ylleisesti ottaen Liideli ei ole hirveän paljon evullisempi, kuin S-ryhmän kaupat tai vaikkapa halapahallit. Liideli myy monilta osin ihan normaalihintaista tavarata, mutta ne vaihtuvat kamppanjatuotteet voivat monesti olla erittäin halapojakin. Muttei niisäkään aina! Hintatietoinen ossaa poimia oikeat helmet joukosta. Ite oon saanu monestikki oikkeen halavalla lidlistä, mutta kyllä mää mieluummin tuen oman kuntani liikkeitä. Harvoin suuntaan muualle hakemaan jottain tuotetta. Ja silloin hintaevun pittää olla ehottoman iso!
kampnajatuotteet voi olla h... kirjoitti:
Liideli on menestyny hyvin ruokakorivertailuisa. Mutta näin ylleisesti ottaen Liideli ei ole hirveän paljon evullisempi, kuin S-ryhmän kaupat tai vaikkapa halapahallit. Liideli myy monilta osin ihan normaalihintaista tavarata, mutta ne vaihtuvat kamppanjatuotteet voivat monesti olla erittäin halapojakin. Muttei niisäkään aina! Hintatietoinen ossaa poimia oikeat helmet joukosta. Ite oon saanu monestikki oikkeen halavalla lidlistä, mutta kyllä mää mieluummin tuen oman kuntani liikkeitä. Harvoin suuntaan muualle hakemaan jottain tuotetta. Ja silloin hintaevun pittää olla ehottoman iso!
Deflaatio (hintojen lasku).
- vain 700 neliötä...
En tiijä, mitä järkiä lähtä jottai kauppaa kajehtii. Nivalasa kokkeillaan pienempää konseptia, ku lidlin aijemmat liikkeet on ollu. Ylleensä liidelin kaupat on ollu tuhannen nelijötä. Esimerkiksi ylivieskasa on tietääkseni 1 100 neliötä. Sekkää ny ei mikkää iso oo, joskin liidelin konsepti ei ookkaan mikkään iso hypermarketti, vaan pieni ja tehokas puttiikki.
En ny tiijä, tulleeko sieltä nivvaalan liidelistä puuttummaan jottai tuotteita, ku se on noin palijo pienempi. Ny mittään järkiä lähtiä täältä haapaveeltä ihimettelemmään jottain nivalan liideliä. Aivan ku ei olis ennen kauppoja nähäny.- No jii
LoL, koko EI vaikuta tuotemäärään ainoastaan varastotilaan!
- myymälän koko on 700
No jii kirjoitti:
LoL, koko EI vaikuta tuotemäärään ainoastaan varastotilaan!
näin sanottiin kalevassa. Myymäläkokoon ei ole otettu mukaan sitä pientä välivarastoa, joka noissa myymälöissä on. Myymälän koko lasketaan aina itse myymälän koosta, kokopinta-ala on sitte ihan eriasia. Nivalan lidlin myymälässä kokeillaan pienempää konseptia. Näin Kalevassa luki!
- tosisurkeaa
ainakin Ylivieskan ja Kempeleen littusissa surkeaa. Eivätkä tunne eri maksu tapoja.
- riippuu mitä ostat
riippuu ihan mitä ostat. Jos ostat sitä halavinta, et voi saahakkaan laadukasta, koska halavalla ei koskaan saa hyvvää. Kyllä mää oon löytäny liidelistä paljon hyviä tuotteita. Monet lidlin omatkin merkit ovat osottautuneet hyviksi, mutta monesti hinta ratkasee. Et voi oottaa saavasi esimerkiksi kympillä laadukasta akkuporakonetta.
Toisekseen oon onnistunu ostaa myös paskalaatua ihan suomalaisistaki kaupoista. - puolen tuotteita
riippuu mitä ostat kirjoitti:
riippuu ihan mitä ostat. Jos ostat sitä halavinta, et voi saahakkaan laadukasta, koska halavalla ei koskaan saa hyvvää. Kyllä mää oon löytäny liidelistä paljon hyviä tuotteita. Monet lidlin omatkin merkit ovat osottautuneet hyviksi, mutta monesti hinta ratkasee. Et voi oottaa saavasi esimerkiksi kympillä laadukasta akkuporakonetta.
Toisekseen oon onnistunu ostaa myös paskalaatua ihan suomalaisistaki kaupoista.olen katsellut. Kakkos ja kolmosluokan lajittelujätteeltä ovat näyttäneet kun joskus olen erehtynyt käymään. Hinta kuitenkin hyvin lähellä suomalaisten ykkösluokkaa.
- ihan_ite_30
puolen tuotteita kirjoitti:
olen katsellut. Kakkos ja kolmosluokan lajittelujätteeltä ovat näyttäneet kun joskus olen erehtynyt käymään. Hinta kuitenkin hyvin lähellä suomalaisten ykkösluokkaa.
Puoli halvempaa
- Anonyymi
Lidlissä muuten kivat myyjät varsinkin nopea mies myyjä, mutta sinne on tullut uusi nuori mustatukkainen myyjä joka ei tervehdi tai sano mitään, joskus jopa mukaisee ja on ihan tuppisuuna...
- Anonyymi
nivalassa yks vitu naismyyjä mulkkaa aina, eikä tervehi. homoseo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760