.....RAUKAT VAIN MENKÖHÖN MERTEN TAA.....
STORA ENSO
4
1851
Vastaukset
- myydään enemmistö
kun myydään yhtiöstä enemmistö ulkomaille.
Ei mene kauan kun imu onkin Suuomesta poispäin!
Suomen päättäjät eivät välitä työpaikoista.
He välittävät vain rahasta,ja omista eduistaan!! - saatanaettävituttaa
Eipä oo paljo "patruuna" henkee näissä nykysissä teolisuusjohtajissa. Suoemn passi pois tommosilta isämaanpettureilta.
Ja haistakaa paska kaikki ne joptka naureksii suomalaisten teollisuustyöpaikkojen menetyksille, välillisesti tulet menettämään sinäkin työsi!!!!!!!!!!!!! - zzzzzz z
miksi ruotsissa on puu paljon halvempaa
miksi palkkakustannukset
miksi verotuksellisesti- kainuun kansa
Ruotsalaiset on satans kaukoviisaita,ne jätti itselleen devalvaatio-aseen , se on sama kuin Ruotsi jättää pohjolan puolustamisen muille ,se on sama kuin viime sodassa ne myi rautaa molemmille osapuolille,se on sitä samaa ,jolla ne selviää kaikesta!
Ne otti 500 000 suomalaista siirtotyöläistä sillon kun niitä ei täällä tarvittu,nyt tarvittaisiin ,mutta me yritetään saada muualta,taas pissitään omaan taskuun!
Se on sama kun täällä 4,5 %äänestää RKP:tä ,joka käyttää 50% kansanosan ääntä Hallituksessa,aina ja iäti!
Me korvensamoajat maksetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887