.....RAUKAT VAIN MENKÖHÖN MERTEN TAA.....
STORA ENSO
4
1896
Vastaukset
- myydään enemmistö
kun myydään yhtiöstä enemmistö ulkomaille.
Ei mene kauan kun imu onkin Suuomesta poispäin!
Suomen päättäjät eivät välitä työpaikoista.
He välittävät vain rahasta,ja omista eduistaan!! - saatanaettävituttaa
Eipä oo paljo "patruuna" henkee näissä nykysissä teolisuusjohtajissa. Suoemn passi pois tommosilta isämaanpettureilta.
Ja haistakaa paska kaikki ne joptka naureksii suomalaisten teollisuustyöpaikkojen menetyksille, välillisesti tulet menettämään sinäkin työsi!!!!!!!!!!!!! - zzzzzz z
miksi ruotsissa on puu paljon halvempaa
miksi palkkakustannukset
miksi verotuksellisesti- kainuun kansa
Ruotsalaiset on satans kaukoviisaita,ne jätti itselleen devalvaatio-aseen , se on sama kuin Ruotsi jättää pohjolan puolustamisen muille ,se on sama kuin viime sodassa ne myi rautaa molemmille osapuolille,se on sitä samaa ,jolla ne selviää kaikesta!
Ne otti 500 000 suomalaista siirtotyöläistä sillon kun niitä ei täällä tarvittu,nyt tarvittaisiin ,mutta me yritetään saada muualta,taas pissitään omaan taskuun!
Se on sama kun täällä 4,5 %äänestää RKP:tä ,joka käyttää 50% kansanosan ääntä Hallituksessa,aina ja iäti!
Me korvensamoajat maksetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797