.....RAUKAT VAIN MENKÖHÖN MERTEN TAA.....
STORA ENSO
4
1955
Vastaukset
- myydään enemmistö
kun myydään yhtiöstä enemmistö ulkomaille.
Ei mene kauan kun imu onkin Suuomesta poispäin!
Suomen päättäjät eivät välitä työpaikoista.
He välittävät vain rahasta,ja omista eduistaan!! - saatanaettävituttaa
Eipä oo paljo "patruuna" henkee näissä nykysissä teolisuusjohtajissa. Suoemn passi pois tommosilta isämaanpettureilta.
Ja haistakaa paska kaikki ne joptka naureksii suomalaisten teollisuustyöpaikkojen menetyksille, välillisesti tulet menettämään sinäkin työsi!!!!!!!!!!!!! - zzzzzz z
miksi ruotsissa on puu paljon halvempaa
miksi palkkakustannukset
miksi verotuksellisesti- kainuun kansa
Ruotsalaiset on satans kaukoviisaita,ne jätti itselleen devalvaatio-aseen , se on sama kuin Ruotsi jättää pohjolan puolustamisen muille ,se on sama kuin viime sodassa ne myi rautaa molemmille osapuolille,se on sitä samaa ,jolla ne selviää kaikesta!
Ne otti 500 000 suomalaista siirtotyöläistä sillon kun niitä ei täällä tarvittu,nyt tarvittaisiin ,mutta me yritetään saada muualta,taas pissitään omaan taskuun!
Se on sama kun täällä 4,5 %äänestää RKP:tä ,joka käyttää 50% kansanosan ääntä Hallituksessa,aina ja iäti!
Me korvensamoajat maksetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923498
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1151995
- 621964