.....RAUKAT VAIN MENKÖHÖN MERTEN TAA.....
STORA ENSO
4
2103
Vastaukset
- myydään enemmistö
kun myydään yhtiöstä enemmistö ulkomaille.
Ei mene kauan kun imu onkin Suuomesta poispäin!
Suomen päättäjät eivät välitä työpaikoista.
He välittävät vain rahasta,ja omista eduistaan!! - saatanaettävituttaa
Eipä oo paljo "patruuna" henkee näissä nykysissä teolisuusjohtajissa. Suoemn passi pois tommosilta isämaanpettureilta.
Ja haistakaa paska kaikki ne joptka naureksii suomalaisten teollisuustyöpaikkojen menetyksille, välillisesti tulet menettämään sinäkin työsi!!!!!!!!!!!!! - zzzzzz z
miksi ruotsissa on puu paljon halvempaa
miksi palkkakustannukset
miksi verotuksellisesti- kainuun kansa
Ruotsalaiset on satans kaukoviisaita,ne jätti itselleen devalvaatio-aseen , se on sama kuin Ruotsi jättää pohjolan puolustamisen muille ,se on sama kuin viime sodassa ne myi rautaa molemmille osapuolille,se on sitä samaa ,jolla ne selviää kaikesta!
Ne otti 500 000 suomalaista siirtotyöläistä sillon kun niitä ei täällä tarvittu,nyt tarvittaisiin ,mutta me yritetään saada muualta,taas pissitään omaan taskuun!
Se on sama kun täällä 4,5 %äänestää RKP:tä ,joka käyttää 50% kansanosan ääntä Hallituksessa,aina ja iäti!
Me korvensamoajat maksetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555