naamalle piereskely

tytsy__85

Mitä mieltä miehet on yleensäkkään tästä?

43

9983

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S. Sonninen

      Tykkään kovastikin piereskellä naamalle, kunhan vaan ei liian kaukaa. Sukupuolellakaan ei ole kovin suuresti väliä.

    • josse

      Haluaisitko istua naamalleni ja pierasta?

      • tytsy__85

        no tottakai haluaisin !


      • melki tuosuu... :)

        Tänne asti sun tuhnusi. Pääsisinpäs hameesi alle nuuskimaan nenä sua vasten.
        Eikö tuntus kiihottavalta?


      • josse
        tytsy__85 kirjoitti:

        no tottakai haluaisin !

        tytsy_85 ota yhteyttä [email protected] odotan peppuasi naamalleni ja pieruasi....:)


    • fartlover

      Mikään ei ole kiihottavampaa kuin se että nainen tulee naaman päälle ja päästää kunnon pitkän pierun suoraan nenään.

    • orjasipierullesi

      kiinnostais todellakin..mistäs päin oot?

      • tytsy__85

        oon tampereelta :)


      • orjasipieruusi
        tytsy__85 kirjoitti:

        oon tampereelta :)

        kerroppas tarkemmin foorumil siitä pieru hommast..pakotaks sie ja miten yms...olis kiva kokeilla


      • tytsy__85
        orjasipieruusi kirjoitti:

        kerroppas tarkemmin foorumil siitä pieru hommast..pakotaks sie ja miten yms...olis kiva kokeilla

        joo niin ois :> no ihan miten ite haluaisit, kummasta tykkäisit enemmän ym. saisit ihan ite päättää et oisko esim. housuja vai hame vai ei mitään.. ja että istunko naamasi päällä kun pieren vai olenko vähän kevyemmin.


      • ois ihanaa
        tytsy__85 kirjoitti:

        joo niin ois :> no ihan miten ite haluaisit, kummasta tykkäisit enemmän ym. saisit ihan ite päättää et oisko esim. housuja vai hame vai ei mitään.. ja että istunko naamasi päällä kun pieren vai olenko vähän kevyemmin.

        Sopivan pitkän ja leveän hameen alla ois ihanan avuton olo.

        Sulla sais olla tuoksuvat pikkarit tai ilmankin, miten ite nauttisit.

        Sehän mua kiihottais että sinä nauttisit, hieroisit peppureikääsi nenääni ja suutani vasten ja päästelisisit ihan estoitta, kuin satulaan tai tuoliin.

        Et oo vielä mulle kirjoittanut, osoni on tuossa ylempänäkin. Se [email protected]


      • Anonyymi
        tytsy__85 kirjoitti:

        oon tampereelta :)

        Ootko Sanna Marin?


    • rrramsss

      moro :D olisha sehä iha kivaa haluisiks kokella mun kans:P lähetä vastauksii sähköpostii mielummi:P

    • tytsy__85

      se vois olla ihan kivaa ;>

    • asdfhkjfd

      Naisen pepusta on kiihottavaa!!

      • uuhhhh!!

        naisen paskan tuoksu on todella kiihottavaa!!!! :)


    • juju_65

      onkohan kaikki pierufetissitytöt feikkejä ja poikia?

      • tytsy__85

        en oo feikki enkä jätkä :) onko ennemmin messengeriä? ois helpompaa..


      • koska....

        vaimoni on aina valmis piereen naamalleni kun minä anelen siltä sitä, jos sitä justiin sattumoisin pierettää sillä hetkellä. Ja täytyy sanoa että todella kiihottavaa on!


      • tytsy__85
        koska.... kirjoitti:

        vaimoni on aina valmis piereen naamalleni kun minä anelen siltä sitä, jos sitä justiin sattumoisin pierettää sillä hetkellä. Ja täytyy sanoa että todella kiihottavaa on!

        että tytsy onkin tatsy eli taneli pervo haaveilia 50v poikamies, Hah hah haaaaaaaa


      • mahtaapa olla
        tytsy__85 kirjoitti:

        että tytsy onkin tatsy eli taneli pervo haaveilia 50v poikamies, Hah hah haaaaaaaa

        Aikamoinen pierunkäry siellä sun peräkammarissasi.

        Siihen vielä sitten ne siemennesteen hajut, eihän teidän talossa varmaan suihkua ole.

        Peset ittesi lauvantaina ja silloin vaihat kalsarit, eikös vain?

        Mitä äiteemuoris sun touhuista meinaa, vai asutko vintillä, ja muori ei sinne enää pääse.


      • JackBauer69
        mahtaapa olla kirjoitti:

        Aikamoinen pierunkäry siellä sun peräkammarissasi.

        Siihen vielä sitten ne siemennesteen hajut, eihän teidän talossa varmaan suihkua ole.

        Peset ittesi lauvantaina ja silloin vaihat kalsarit, eikös vain?

        Mitä äiteemuoris sun touhuista meinaa, vai asutko vintillä, ja muori ei sinne enää pääse.

        Mkä teitä vaivaa? Toihan on yököttävää tollanen piereskely.


      • Turuuski
        JackBauer69 kirjoitti:

        Mkä teitä vaivaa? Toihan on yököttävää tollanen piereskely.

        Piärrään.


      • Anonyymi
        koska.... kirjoitti:

        vaimoni on aina valmis piereen naamalleni kun minä anelen siltä sitä, jos sitä justiin sattumoisin pierettää sillä hetkellä. Ja täytyy sanoa että todella kiihottavaa on!

        Sinulla on siis haiseva akka.


    • akseli75

      Olen itte haaveillut monta kertaa että nainen istuisi naamalleni ja piereskelisi oikein kunnolla.

    • Kylläjooh

      piereskely on kyllä enemmän miehistä puuhaa ja oon niin pettyny ettei netistä löydä paljookaan sellasii 40-50-vuotiaita miehiä parhaassa iässä piereskelemässä :D

    • Anonyymi

      Kyllä maistuisi piereskely naamalle

    • Anonyymi

      Haluaisian että nainen pieraisi naamalleni

    • Anonyymi

      Se on nolo tilanne kun mies nuolee ja sitten tahattomasti pääsee pieru... Muo nolotti niin että olisin tahtonut painua maan rakoon.. No näin jälkeen päin jo naurattaa tilanne.. Heh.. Tj74vm

    • Anonyymi

      tykkään todella kun nainen istuu naamalla ja pieree pitkiä ja haisevia pieruja suoraan nenään

    • Mua kiihottaisi ajatus tehdä tätä sellaiselle miehelle joka tykkäsi siitä.

      • Anonyymi

        Kelpais


      • Anonyymi

        Kiinnostaako?
        Saat istua ja piereskellä naamalle


    • Anonyymi

      Löytyykö kymenlaaksosta hyväpeppuista naista piereskelemään nenään

    • Anonyymi

      Sopivan alistavaa

    • Anonyymi

      Tai eteläsuomesta

    • Anonyymi

      Pierua suuhun, pierua suuhun... nam...nam...

    • Anonyymi

      joku pari miestä fantasioi tääällä ja tekstejä riittää kute vauva palstallaki, oikeesti miehilki joku raja menee naamaleikeis eli ei pieruja

    • Anonyymi

      Olen 54v mies ja minua kiihottaa suunnattomasti kun nainen piereskelee estottomasti, pieru sopii joka tilanteeseen oikein hyvin mutta parasta se on suoraan nenään tai aamulla lusikka asennossa mulkku vasten naisen peppua, siinä kun nainen pieraisee pitkän aamupierun niin mulkku on tanassa välittömästi, se lämmin pieru mulkkuun tuntuu niin hyvältä että mulkku herää välittömästi

    • Anonyymi

      Meillä jokalauantainen rakastelu alkaa yleensä nenään piereskelyllä. Kiihotutaan kumpikin siitä ja vuorotellaan kumpi on ottavana osapuolena. Käydään perheen kanssa päivällä kaupassa käynnin yhteydessä syömässä ravintolassa ja otetaan vaimon kanssa mahdollisimman pierrettäviä annoksia.

      Meillä on erilaisia asentoja piereskelylle esim. kontillaan, naaman päälle tai pierijä selällään ja levittää jalat. Trumpettipierut on parasta tai suhut, ei pienet heiveröiset tai pelkkä TÖÖT!

      Ollaan tällaisen esi-leikin jälkeen yleensä niin kiihottuneessa tilassa ettei meidän tarvi kauaa rakastella kun saadaan kumpikin ja isosti!
      Uni maittaa sitten hyvin. Ollaan jätetty ikkuna auki, että huone ehtii tuulettua ennen ku nuorimmainen kömpii aamuyöstä viereen :)

    • Anonyymi

      Jos lihavan naisen pierut kelpaa niin laita osoite tähän alle

      • Anonyymi

        EI KELPAA!!!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe