Arin vocal coach

star ad

39

1778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitawa laulaja

ettei ihme et se muitakin opettaa.

biisi..no joo. ei paha muttei hywäkään. waadin ton osaston biiseilt jotain spesiaalitatsii jota täs ei ollu eli waatimustaso on niin korkeel et siihen harwa yltää.

• heiluttanu mut

toi wideo oli puolwälin jälkeen ihan hywä samoin musa natsas siin kohti ku tää paritsa istu pöydäs. tosin oisin menny wähän pidemmäl ton tarinan kans ja waihtanu lopult osii tms. muuta jäynää mut ei pahakaan ideana ;)))

• puolelle
        heiluttanu mut kirjoitti:

toi wideo oli puolwälin jälkeen ihan hywä samoin musa natsas siin kohti ku tää paritsa istu pöydäs. tosin oisin menny wähän pidemmäl ton tarinan kans ja waihtanu lopult osii tms. muuta jäynää mut ei pahakaan ideana ;)))

menisi silloin, jos ´pidemmälle´ menisi :D

• ei tee

• perusteilla

parviainen on teknisesti taitava laulaja? ai niin, mut täähän on mielipidepalsta, eli se ei ole teknisesti taitava laulaja. todellakaan.

• lemppishuumorii
        puolelle kirjoitti:

menisi silloin, jos ´pidemmälle´ menisi :D

mut ei sitä woi paljoo kylwää ku käsitetään melkein aina wäärin ;)))

• sanomatta mitä
        ei tee kirjoitti:

kenestäkään pätevää laulunopettajaa, äänenmuodostus
        ja sen opettaminen ovat ihan oma "tieteenalansa".

Esimerkki vanhemmasta tuotannosta:
        http://www.youtube.com/watch?v=R8cj1d32BUs

mielt tost oon ;)))

senwerta et willasukkii on waikee saada sopimaan paraatikenkiin ;)))

• olla tota mieltä
        perusteilla kirjoitti:

parviainen on teknisesti taitava laulaja? ai niin, mut täähän on mielipidepalsta, eli se ei ole teknisesti taitava laulaja. todellakaan.

ja mä oon omaani. must se on teknisest taitawa laulaja ja tarkottaa sitä et osaa käyttää ääntään hallitusti ennalt tehdyn suunnitelman mukasest. se on must sen samal sekä wahwuus et heikkous.

• Ari on aina
        ei tee kirjoitti:

Ari, suomenkielelläkin!

• suomenkielel
        Ari on aina kirjoitti:

Ari, suomenkielelläkin!

enkku waan sopii niin paljon paremmin.

• väittänyt?
        ei tee kirjoitti:

vai halusitko sanoa että Parviainen ei ole pätevä tai hyvä tai sopiva laulunopettaja Arille?

• hän ei ole
        väittänyt? kirjoitti:

vai halusitko sanoa että Parviainen ei ole pätevä tai hyvä tai sopiva laulunopettaja Arille?

laulunopettaja eikä missään ole tietääkseni sanottu että
        hän olisi sellaisena toiminut. Edes Arille.
        Neuvoja voi antaa, ja ohjata, mutta opetus on ihan eri juttu.

• että ei ole
        hän ei ole kirjoitti:

laulunopettaja eikä missään ole tietääkseni sanottu että
        hän olisi sellaisena toiminut. Edes Arille.
        Neuvoja voi antaa, ja ohjata, mutta opetus on ihan eri juttu.

Arin laulunopettaja tai että ei vois olla. Ja sitten vielä uudestaan edellinen kysymys eli miksi se ei olisi sopiva tai pätevä?

• ja mitä wälii
        että ei ole kirjoitti:

Arin laulunopettaja tai että ei vois olla. Ja sitten vielä uudestaan edellinen kysymys eli miksi se ei olisi sopiva tai pätevä?

et onks wai ei ja sopiiks wai ei

biisin alku oli ok ja sit puoliwälin jälkeinen osa mis oli kannuu ja tos wideol oli hywä loppu ku wainaa oli sit kiskonu löppää jossai waihees. no tuleehan se jano wähil töilläki ;)))siin ne ansiot

• opettanut

• opettaja....

• on opettaminen?
        opettaja.... kirjoitti:

on vähän eri asia, vaikka tietty voihan opettaja toimia myös valmentajana, mutta harvoin toisinpäin;D

Se ei oo tiedon tai taidon päähän kaatamista vaan parhaimmillaan ohjaamista. Urheilussa muuten on valmentajia, ei laulussa.

• asia tost kinata
        on opettaminen? kirjoitti:

Se ei oo tiedon tai taidon päähän kaatamista vaan parhaimmillaan ohjaamista. Urheilussa muuten on valmentajia, ei laulussa.

paras opettaja kaikes on aina siperia.

• laulaa
        olla tota mieltä kirjoitti:

ja mä oon omaani. must se on teknisest taitawa laulaja ja tarkottaa sitä et osaa käyttää ääntään hallitusti ennalt tehdyn suunnitelman mukasest. se on must sen samal sekä wahwuus et heikkous.

keskiviikkona Kampin Anttilassa viideltä. Sinne siis kattomaan irtooko laulu.

• ainahan
        laulaa kirjoitti:

keskiviikkona Kampin Anttilassa viideltä. Sinne siis kattomaan irtooko laulu.

musa kiinnostaa ;)))

• palstan aiheeseen

kenen vuoro ilmottaa??

• on sentään

musaan liittywä alotus eikä mitään räppii ;))) jos on mainosmieles pantu niin arihan on itekkin mainostanu suunnilleen kaikkii wähänki tuttujaan ja osin kai tuntemattomiakin et mitä haitannee.

• tarpeeks

koska Parvianen laulaa Becomingin taustoja (mm Raging Machinen kurkkulaulun) ja on ohjannu bändille vokaalit.

• tää aihe ei liity
        tarpeeks kirjoitti:

koska Parvianen laulaa Becomingin taustoja (mm Raging Machinen kurkkulaulun) ja on ohjannu bändille vokaalit.

niihin joten ei liity!!

• laulun opettajan
        tää aihe ei liity kirjoitti:

niihin joten ei liity!!

suoritukset pitää tarkastella myös, mites me muuten tiedetään mitä oppia ari saa.

• onnistumisia
        laulun opettajan kirjoitti:

suoritukset pitää tarkastella myös, mites me muuten tiedetään mitä oppia ari saa.

tarkastellaan heidän oppilaidensa kehittymisen kautta.
        Ennen kuin menee laulunopettajalle, täytyy ottaa selville
        millaisia oppilaita hänellä on ollut ja kuinka he ovat
        kehittyneet. Samalla selviää myös minkätyyppisiä laulajia
        hänen "koulustaan" tulee.

• olipa mielen-
        onnistumisia kirjoitti:

kiintoista. Littyikö toi jotenkin Aleksi Parviaiseen ja Ariin?

• mieluummin mitä
        onnistumisia kirjoitti:

mielt oot tost biisist ja wideost??? ite oon jo sanonu. laulunopetukset ja oppimiset on sellast taustajobii joka ei näy mut kuuluu kyl jos on tarpeeks harjotellu. se et onnaaks niin riippuu ainaski yhtä paljon ellei enemmmän oppilaast itestään ku siit opettajast. esim mä en kyl koulus oppinu mitään koska ei waan kiinnostanu. motiwaatio on kaiken oppimisenki alku.

• se on
        mieluummin mitä kirjoitti:

mielt oot tost biisist ja wideost??? ite oon jo sanonu. laulunopetukset ja oppimiset on sellast taustajobii joka ei näy mut kuuluu kyl jos on tarpeeks harjotellu. se et onnaaks niin riippuu ainaski yhtä paljon ellei enemmmän oppilaast itestään ku siit opettajast. esim mä en kyl koulus oppinu mitään koska ei waan kiinnostanu. motiwaatio on kaiken oppimisenki alku.

vuorovaikutusta. Jos ei kontaktia synny, niinku kaikkien välille ei aina synny, niin ei tapahdu oppimistakaan.

• taas höpöttää
        se on kirjoitti:

vuorovaikutusta. Jos ei kontaktia synny, niinku kaikkien välille ei aina synny, niin ei tapahdu oppimistakaan.

ei aawistustakaan ku ei oo mitään tolkkuu jutuillas ;((

• jooo-

Ihmettelen miten Becomingin biisejä arvostellaan siitä että niissä ei olis mitään uutta ja että ne on keskinkertaisia, kun tää (joka varmaan tulee saamaan hienot arvostelut) on keskinkertaisuuden ja tusinatavaran ilmentymä. Skitat on aika kauheet eikä rytmissäkään oo kehumista. Laulu on ainoo mikä skulaa ja sekin on liian varovaista.

• irtoaisi

enemmänkin, mutta liian varovainen on tosiaan. Ikäänkuin kontrolli olisi niin kova, ettei voi heittäytyä musiikkiin. Kuuntelijalla on hieman samaa ongelmaa.

• tarkoitat
        irtoaisi kirjoitti:

enemmänkin, mutta liian varovainen on tosiaan. Ikäänkuin kontrolli olisi niin kova, ettei voi heittäytyä musiikkiin. Kuuntelijalla on hieman samaa ongelmaa.

kuuntelijalla, itseäs vai?

• en mä suakaan
        tarkoitat kirjoitti:

kuuntelijalla, itseäs vai?

tarkottanu. tota biisii on pakko ainaski enskuuntelul kuunnella ulkoo ku se ei mee päähän sauhuumaan niinku hywät menee. waatis kai useemman kerran kuunteluu et pääsis jywäl.

• varmaan mua
        en mä suakaan kirjoitti:

tarkottanu. tota biisii on pakko ainaski enskuuntelul kuunnella ulkoo ku se ei mee päähän sauhuumaan niinku hywät menee. waatis kai useemman kerran kuunteluu et pääsis jywäl.

koska oon nyt tokaa kertaa tässä ketjussa. Ihmettelin vaan, koska oli vähän epäselvä. Oliks hese tos muka ylempänä ilman weetä??

• woinu olla
        varmaan mua kirjoitti:

koska oon nyt tokaa kertaa tässä ketjussa. Ihmettelin vaan, koska oli vähän epäselvä. Oliks hese tos muka ylempänä ilman weetä??

samaa mielt jos on niin on ihan sama kuka mihinki wastaa ja kenen puolest ;)))tääl ku ei oo yksilöit eikä henkilöllisyyksii.

• Arikin

Epävarmaa laulua

• on siinäkin "opettaja...

jos ari on vaikka siltä oppinut sen epävarman laulun?;))

• meinaa
        on siinäkin "opettaja... kirjoitti:

jos ari on vaikka siltä oppinut sen epävarman laulun?;))

lähteä provo vetämään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe