Hei ! Olisin niin halukas tietämään että mitä on tulossa ennen kesää, kesällä ja kesän jälkeen, ts. mitä tämä vuosi tuo tullessaan.
Kerro vain mitä näet, niin kerron sitten sulle miten kävi, pst.. kerron sitten muillekin jos vaikka tärppää sun ennustus. ;)
Kertoisitko mun tapahtumat
2
154
Vastaukset
- MrXu
Tässä jotain päällimmäisiä..Joudut luopumaan jostain suunnitelmastasi toisen henkilön taholta.Näen hyviä uutisia koskien perheeseesi,ystäviin jne..Sinulla on joku hyvä auttavainen sukulainen.Lähiaikoina saatat saada jotain josta olet kauan unelmoinut,voi jopa liittyä rahaan!Jossain vaiheessa vaara on riitautua ystäväsi kanssa,mutta nekin selviää puhumalla.Olisiko sinulle tulossa vakava romanssi,siihen on mahdollisuus.Olet menestyksien taivaan alla!
- Nainen mustissa
Moi !
Luopumaan..:
Ehkä kohde josta olen hieman kiinnostunut, no, ei voi mitään.
Hyviä uutiset ovatkin aina paikallaan.
Kyllä mulla on hyvä auttavainen sukulainen(vanhin sisko), jonka kanssa ollaan nykyään erittäin läheisiä auttaen toisiamme äidin kuoleman johdosta.
Myös yksi siskostani kuoli hiljattain, mutta traakisesti ja olemme isonsiskoni kanssa taas kuin 2 marjaa.
Elikkäs hautajaisia on 2 viikon välein.
muut sisarukset ovatkin sitten aika "kaukana" meistä.
Rahaa ja rakkautta toivonkin.
Rahaa kenties onkin tulossa kun perunkirjoitus on tulossa tuossa huhtikuussa.
Riitaantua...
Hmmm, ystäväni, aika vähän olen ystävieni kanssa enää tekemisessä, mutta mistä tietää mitä se tulee tarkoittamaan.
Romanssia tässä kaivataankin ja luulin jo löytäneeni, mutta nyt en enää tiedäkään onko se tulossa oikeasti. Tuossa ekassa lauseessa siis tarkoitin juuri häntä.
Siis oikein paljon kiitoksia sinulle MrXu. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509