vaikuttaako synnytys lahnauttavasti seksiin

jotenkin

Vaimoni on ollut synnytyksen jälkeen täysi lahna. Aloitimme seksin harrastamisen 3 kk synnytyksen jälkeen ja nainen vain makaa lahnana paikallaan. Ennen nainen oli hyvinkin aktiivinen, erityisesti pidin siitä, kun naiseni nosti jalkansa olkapäilleni lähetyssaarnaajan aikana. Nyt ei mitään. Antaa mun tehdä temput ja nukkuu pois.
Taitaa olla eron paikka, tätä on jo kestänyt 6 kk.
Olenko väärässä

18

1672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummamies

"nukkuu pois"? what a...

• tarkista hyvä mies

onko vaimosi elossa. jos siinä syy lahnuuteen.

• hauska!!

Hyvä kysymys =)

• Sussumussu

Olethan mahdollisesti kokeillut keskustella vaimosi kanssa asiasta? Aika tympeää ottaa eroa edes keskustelematta asiasta...

• saman kokenut

Poisnukkuminen tarkoittaa varmaankin sitä, että vaimo nukkuu, ei kuole. Mitä ihmeen tyyppejä täällä liikkuu.

Mutta kysymys oli siis ihan asiallinen, vaikuttaako synnytys naisen haluihin noin paljon.

• ....

kysytkö tota asiaa mielummin meiltä kun vaimolta? olisko väsynyt lasten ja kodin hoitoon.

• mmmmmmmmm

Kannattaa lukea ihan asia tietoa synnytyksen jökeisestä elämästämitä äidin kehossa tapahtuu. Hormoonit muuttuvat ja muuttvat äidin käyttäytymistä,se vähentää mahdollisesti kiinnostusta seksiin ja lisää kiinnostusta perheeseen ja vauvaan. Eli ei äiti välttämättä tahallisesti lahnaudu ja hän voi kyllä hetken päästä taas aktivoitua mutta kun noille hormooni jutuille ei oikein voi mitään.
        Ja yksi hyvä konsti olisi ihan ottaa asia puheeksimiltä isästä tuntuu. Puhuminen monesti auttaa,ei toinen voi oikein tietää jos ei kerro.

• seksi ei kiinnosta
        mmmmmmmmm kirjoitti:

Kannattaa lukea ihan asia tietoa synnytyksen jökeisestä elämästämitä äidin kehossa tapahtuu. Hormoonit muuttuvat ja muuttvat äidin käyttäytymistä,se vähentää mahdollisesti kiinnostusta seksiin ja lisää kiinnostusta perheeseen ja vauvaan. Eli ei äiti välttämättä tahallisesti lahnaudu ja hän voi kyllä hetken päästä taas aktivoitua mutta kun noille hormooni jutuille ei oikein voi mitään.
        Ja yksi hyvä konsti olisi ihan ottaa asia puheeksimiltä isästä tuntuu. Puhuminen monesti auttaa,ei toinen voi oikein tietää jos ei kerro.

Mulla rupes kinnostamaan vasta, kun ekat kuukautiset alkoi, eli ku n lapsi oli 9 kk. Hormonit vaikuttaa.

• miehiä paljon
        mmmmmmmmm kirjoitti:

kiinnosta mitä naisen kehossa tapahtuu raskauden aikana sekä synnytyksen jälkeen.

Syyllistetään vaan aika rankasti jos naista ei seksi kiinnosta. Tuntui itsestä tosi pahalta kun en oikeen itsekään tiennyt miksi seksihalut katos kokonaan. Miestä ei kiinnostanut kuunnella kun yritin selittää, ja ero oli tosi lähellä. Mulla meni vuosia ennenkuin halut palasi ennalleen.

• kyllästynyt...
        miehiä paljon kirjoitti:

kiinnosta mitä naisen kehossa tapahtuu raskauden aikana sekä synnytyksen jälkeen.

Syyllistetään vaan aika rankasti jos naista ei seksi kiinnosta. Tuntui itsestä tosi pahalta kun en oikeen itsekään tiennyt miksi seksihalut katos kokonaan. Miestä ei kiinnostanut kuunnella kun yritin selittää, ja ero oli tosi lähellä. Mulla meni vuosia ennenkuin halut palasi ennalleen.

jatkuvaan vittuiluun ja kommentointiin aiheesta, kun mies oikeesti kuvittelee, että haluttomuus on vaan joku tahdon asia. Mulla haluttomuus kesti niin kauan, kun imetin, sen jälkeen jo sit potutti, ettei paljoo kiinnostanu. Pikkuhiljaa sit rupes sujumaa...

• meinasin todella
        kyllästynyt... kirjoitti:

jatkuvaan vittuiluun ja kommentointiin aiheesta, kun mies oikeesti kuvittelee, että haluttomuus on vaan joku tahdon asia. Mulla haluttomuus kesti niin kauan, kun imetin, sen jälkeen jo sit potutti, ettei paljoo kiinnostanu. Pikkuhiljaa sit rupes sujumaa...

hajota tossa tilanteessa, vauva kainalossa, yksin sitä hoidin ja mies vittuilee joka käänteessä. Monet itkut tuli itkettyä.

• pitää vaimoasi hyvänä
        meinasin todella kirjoitti:

hajota tossa tilanteessa, vauva kainalossa, yksin sitä hoidin ja mies vittuilee joka käänteessä. Monet itkut tuli itkettyä.

muulloinkin kun seksi mielenpäällä. Muista halata ja suukottaa ihan muuten vaan! Mutta totta on että seksi tuntuu aika toissijaiselta seikalta kun pieni lapsi valvottaa yöt ja päivätkin kyllä menevät täydessä työssä. Kyllä silloin haluaisi yöt käyttää ihan vaan nukkumiseen! Kun esikoisemme syntyi tunsin joutuneeni aivan vieraaseen vartaloon, en tuntenut itseäni kovin seksikkääksi pitkiin aikoihin, että ei sekään haluja juuri edesauttanut. Ei seksin takia kannata erota. Puhukaa edes ensin! Eiköhän se suju taas kun lapsi kasvaa, aikaa jää taas enempi itselle.

• :))
        mmmmmmmmm kirjoitti:

Näin on. Minulla meni vaikean synnytyksen ja lapsen sairastumisen jälkeen kyllä aikaa taas kiinnostua olemaan nainen eikä vain äiti. Se helpottaa kummasti siinä vaiheessa, kun lapsi ei ole enää niin riippuvainen äidistä eli alkaa tutkistella maailmaa ja tutustua muihin ihmisiin. Erityisesti mielestäni vaikutti imetys. Niin kauan kuin vauva imi, ne rinnat oli vähän niin kuin pyhitetty vauvalle ja äitiydelle (minun vauva imi vuoden). Silloin kun lapsi alkaa irtautua äidistä, äidistä voi taas tulla nainen. Mieheni kyllä ehti kävellä pois suhteesta tai suhde jäätyi noiden ensimmäisten 1-2 vuoden vuoksi. Ihan turhaan, koska kun halut taas naisena olemiseen käynnistyivät, niin ne ovat olleet voimakkaampia kuin koskaan aiemmin...kaksi tai kolme kertaa päivässä seksiä olisi oikein hyvä :)

• tutkijatar
        :)) kirjoitti:

Näin on. Minulla meni vaikean synnytyksen ja lapsen sairastumisen jälkeen kyllä aikaa taas kiinnostua olemaan nainen eikä vain äiti. Se helpottaa kummasti siinä vaiheessa, kun lapsi ei ole enää niin riippuvainen äidistä eli alkaa tutkistella maailmaa ja tutustua muihin ihmisiin. Erityisesti mielestäni vaikutti imetys. Niin kauan kuin vauva imi, ne rinnat oli vähän niin kuin pyhitetty vauvalle ja äitiydelle (minun vauva imi vuoden). Silloin kun lapsi alkaa irtautua äidistä, äidistä voi taas tulla nainen. Mieheni kyllä ehti kävellä pois suhteesta tai suhde jäätyi noiden ensimmäisten 1-2 vuoden vuoksi. Ihan turhaan, koska kun halut taas naisena olemiseen käynnistyivät, niin ne ovat olleet voimakkaampia kuin koskaan aiemmin...kaksi tai kolme kertaa päivässä seksiä olisi oikein hyvä :)

Parhaiten naisen aidon kiinnostuksen saa selville ns. Napalmin testillä. Naisen nukkuessa mies vie kätensä naisen häpyalueelle ja asennosta riippuen antaa tälle klitoris- tai vagina/g-piste-hierontaa. Jos nainen herää ja haluaa enemmän, on yhteiseloa jatkossakin, muuten taas kannattaa alkaa heti valmistelemaan eropapereita.

Mieheni teki tämän mulle ja kimpassa ollaan edelleen.

• tai siitä ero
        tutkijatar kirjoitti:

Parhaiten naisen aidon kiinnostuksen saa selville ns. Napalmin testillä. Naisen nukkuessa mies vie kätensä naisen häpyalueelle ja asennosta riippuen antaa tälle klitoris- tai vagina/g-piste-hierontaa. Jos nainen herää ja haluaa enemmän, on yhteiseloa jatkossakin, muuten taas kannattaa alkaa heti valmistelemaan eropapereita.

Mieheni teki tämän mulle ja kimpassa ollaan edelleen.

Itselläni ei halut kadonnett kokonaan. Tietenkään en jaksa innostua seksistä niin usein kuin ennen, väsymys verottaa. Kun nukun niin en todellakaan halua että mieheni rupeaa ronkkimaan paikkojani testaillakseen jotakain hemmetin halukkuutta.

• palkitaan,

tää on mun kokemukseni! Kyllä, synnytyksen jälkeen ei seksi vois vähempää kiinnostaa. Minä sanoin sen suoraan miehelleni, mutta samalla toin esiin sen, että tämä ei johdu mitenkään hänestä henk koht vaan on oma juttuni. Hän ymmärsi ja tyytyi jonkin aikaa lahnaseksiin (eipä ole ainakaan teeskenneltyä). Kaikkeen vauva-arjen pyörittämiseen hän on osallistunut mahdollisuuksien mukaan, ollut hyväntuulinen ja oma hölmö itsensä ja saanut minut nauramaan. Ja kuinka ollakaan, tosiaan siinä imetyksen loppumetreillä ja loputtua alkoi seksi taas kummasti maistua! Ja myös paremmin ja vapautuneemmin kuin ennen. Mies oli pedannut oman hyvän osansa lopulta itse, olemalla ymmärtäväinen ja kärsivällinen!!

• mietinpä vaan

millaisissa kantimissa avioliittoa on ylipäänsä lähdetty edes perustamaan...Varmaan pitää hyväksyä se, että seksihalut vaihtelee todennäköisesti elämänvaiheiden mukana ilman, että siitä tarvitsee saada aikaan katastrofia. En väheksy seksin merkitystä, mutta varmaan kannattaisi miettiä, että pieni lapsi tarvitsee sinua kuten aivan varmasti vaimosikin. Tuskinpa olet asiasi kanssa lainkaan yksin, mutta siihen saat varmaan parhaiten apua puhumalla vaimosi kanssa asiasta (ilman syyttävää sävyä) ja kärsivällisyydellä myös.

• vaikuttaa lahnauttavasti...

mieheen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      42
      2237
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      51
      1812
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      133
      1739
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1366
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1090
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      62
      959
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      847
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      821
    10. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      269
      812
    Aihe