Eli minulla on tietokoneessani windows vista 32bit home premium asennettuna.Minulla on windows 7 asennuslevy myös.Olen ajatellut että asennan tuon Windows 7 koneelleni Windows Vistan rinnalle.Minulla on siis 250gb kovalevy joka on jaettu kahteen osioon.C - asemalla on siis windows vista ja asennetut ohjelmat ja D-asemalla on elokuvia,musiikkia ja kuvia.Olen ajatellut että asennan windows 7 D-asemalle MUTTA käykö niin että kun asennan sen niin d-asemalta poistuu KAIKKI tiedostot sen takia?Vai jääkö nuo kuvat,musiikit ja elokuvat sinne?C-asemalle nuo ei mahdu koska ei riitä tila ja en viitsisi ostaa kasan dvd levyjä että varmuuskopioisin ne.Mutta siis kysymys on,jos asennan d-asemalle windows 7 niin häviääkö data mikä siellä on tällä hetkellä.Siellä ei siis ole mitään muuta kuin musiikkia,elokuvia ja kuvia.
Windows Vista & Windows 7
5
1432
Vastaukset
- win7asennukseen..
Tuosta kestulesta löytyy vastaus kysymykseesi http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/4/738203
- Alkuperäinen kirjoittaja
toinen väittää että katoaa ja toinen että ei kadonnu mitään...ota ny tostaki selvää sitten...
- alkuperäinen kirjoittaja
lukee näin keskustupalstalla minkä linkitit minulle:
"Eli jos haluun että koneessa on pelkästään toi windows 7, ni senkun vain tuikkaan levyn sisään ja asennusohjelma antaa formatoida levyn ennen varsinaista asennusta???"
vastauksena tuohon on kirjoitettu että:
"Joo, valitset asennuksen yhteydessä ensin Custom (Advanced), sitten aseman johon asennat, sitten Drive options (Advanced) -linkki, Format.
Mutta itse miettisin muutamaan kertaan ennen kun vetäisin Betan ainoaksi käyttikseksi. Mutta kukin tyylillään."
ja sitten lukee myös näin:
"Minulla on, toimii hienosti:) Eikä oo mitään kadonnu. Onneksi vaihdoin Vistan tähän, en todellakaan kadu !"
Eli joo-o,ota nyt selvää sitten... - Win7asennus
Omat kokemukseni. Tein uuden osion ja asensin Win7 siihen. Ei ole ollut mitään ongelmia. En ole muita kokemuksia windows 7 asennuksesta. En asentaisi käyttäjärjestelmän beta-versiota osiolle jossa on tärkeitä muita tietoja. En myöskään asentaisi koneeseeni käyttöjärjestelmän beta-versiota jos en olisi varmuuskopioinut kaikkia tarpeellisia tietoja ja myös jos en olisi valmis tarvittaessa vistan uudelleen asennukseen. Miksi välttää uuden osion tekoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525