...kevään juhliin -äidille ja tyttärelle ???
Molemmat valitettavasti ihan reilua tekoa (koot44&46) eli ei mitään "nuolevia minimekkoja" todellakaan laiteta. Mutta mistä Porin seudulta kivoja vaatteita ,juhlavia ja kuitenkin suht edullisia löytyis ,ja vielä molemmille ?Ei siis mitään mummumalleja kuitenkaan... Kovin usein ei juhlavaatteiden tarvista eli ei oikein tietoa -palveluakin ehkä olis hyvä saada? Lähdetäänkö "merta edemmäs" ostoksille ?
Anna vihje mistä vaatteet
10
581
Vastaukset
- kokoisena ollessani
löysin hyvin istuvia juhlavaatteita Noormarkun Miranellasta. Nykytilannetta en tiedä mutta lienee edelleen kokeilemisen arvoinen.
- katsomassa
Minea muodissa, joka sijaitsee Isossakarhussa. Isompana vielä kuin sinä löydän sielä asusteita, joskus jopa edullisestikin. Kokeile
- iso tyttö
Teljäntorilla on "isojen tyttöjen" vaateliike. Nimeä en nyt muista.
- onkiii
mut järjettömät hinnat
- Missy123
onkiii kirjoitti:
mut järjettömät hinnat
Eikös se ole joku Mode XL siellä Teljän torilla?
- Kamppeita
Missy123 kirjoitti:
Vyötärö 150 senttiä?
- ?????
Kamppeita kirjoitti:
Vyötärö 150 senttiä?
mutta ihan ensiksi suosittelen laihduttamista. Jo oman terveytesi vuoksi.
- minun mitta vain 116 cm
Kamppeita kirjoitti:
Vyötärö 150 senttiä?
Hanki äitiysshortsit ;-)
- vaatteitta vielä
Missy123 kirjoitti:
Se ModeXL jos mikä on kallis... Ja aikas "mummumaisia" ainakin osa.Ei sieltä ylioppilas tiemmä vaatteitaan löydä?? Joo sinne Noormarkkuun ollaan menossa. Kukaan ei sanonut Ratsulaa ,siellä on asiantuntevaa palvelua .Joskus asioin juhlien alla siellä...Mitkä mahtaa nyt olla valikoimat? Kun itse olen saanut tytön nuorena en vielä ole oikein mummuiässä eli tahtoisin pukeutua nuorekkaasti ,mutta juhlissa tyylillä kuitenkin =)
- käyneenä
vaatteitta vielä kirjoitti:
Se ModeXL jos mikä on kallis... Ja aikas "mummumaisia" ainakin osa.Ei sieltä ylioppilas tiemmä vaatteitaan löydä?? Joo sinne Noormarkkuun ollaan menossa. Kukaan ei sanonut Ratsulaa ,siellä on asiantuntevaa palvelua .Joskus asioin juhlien alla siellä...Mitkä mahtaa nyt olla valikoimat? Kun itse olen saanut tytön nuorena en vielä ole oikein mummuiässä eli tahtoisin pukeutua nuorekkaasti ,mutta juhlissa tyylillä kuitenkin =)
siellä se vasta mummumaisia on. Ikinä mitään en ole löytänyt. Onko Ratsulassa isoja kokoja?
Sokoksessakin on joku mallisto isoille, mutta kalliita ja melkein kaikki pitkiksiä tai ihan kapeita hamosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760