olen varattu, ja ihastunut varattuun... :(
näkyykö minulle vain mustaa ja tuskaa?
auttakaa onnetonta ennustajat..
7
311
Vastaukset
- ennustus
Tällä hetkellä sinulla on jonkinlainen hiljentymisen aika, jolloin on syytä tutkailla rauhassa ympäristöään. Joillakin tämä voi olla vetäytymistä työntekoon tai oman sisimmän tutkimista. Eteen tulee tilanne, josta haluat ottaa hyödyn irti. Siitä kuitenkin seuraa kahden tai useamman ihmisen nahistelu, joka ei kuitenkaan ole hirveän vakavamielinen "tappelu".
Sinä tulet elämään intohimon aikaa, jolloin toimit ja reagoit elämään tunteiden ja nautinnon, kuin ajattelun näkökulmasta. Syntyy jotakin uutta. Samalla sinulla voi olla tunne, että harteillasi on paljon painolastia, etkä ole varma, mihin olet elämässäsi menossa.
Toivot menestystä ja saavutuksia sekä vapautta. Haluat että (nykyinen?) elämänvaiheen päättymistä.
Sinulla on mahdollisuus onneen. Tulet saamaan rakkautta, kun vain otat sen vastaan.
Sitä en osaa sanoa, onko tämä tuleva kumppanisi nykyinen miehesi vai joku toinen, mutta sinulla on kaikki edellytykset hyvälle suhteelle.- Lemmensairas
Vaikka osoitin kysymykseni toiselle näkijälle,voit toki katsoa näetkö minulle mitään hyvää ja ihanaa.Kuinka minun oikein käy.
- ennustus
Lemmensairas kirjoitti:
Vaikka osoitin kysymykseni toiselle näkijälle,voit toki katsoa näetkö minulle mitään hyvää ja ihanaa.Kuinka minun oikein käy.
Olet tällä hetkellä kääntyneenä tulevaisuuteen päin ja odotat innokkaasti, mitä se tuo tullessaan. Sinä saatkin kyllä sen, mitä sinulle kuuluu ja mitä ansaitset. Jostain syystä tulee kuitenkin aika, jolloin mikään ei huvita, etkä halua nähdä mitä hyvää sinulle olisi tarjolla. Se suru saattaa olla surua jonkun toisen puolesta. Kun tämä huono aika on mennyt ohitse, sinulla on uusia ajatuksia ja voimaa, jolloin voit myös olla muiden tukena tarvittaessa.
Olet rehellinen ja vilpitön, mutta et myöskään pane pahaksesi jos saat hallita muita, olla "pomona".
Sinulla voi olla muutoksen pelkoa tai lievää masentuneisuutta. Opi luottamaan siihen, että elämä antaa kaiken sen mitä tarvitset. Sinulla tulee olemaan asiat hyvin, sekä materiaalisesti että henkisesti. - katsotko minulle
ennustus kirjoitti:
Olet tällä hetkellä kääntyneenä tulevaisuuteen päin ja odotat innokkaasti, mitä se tuo tullessaan. Sinä saatkin kyllä sen, mitä sinulle kuuluu ja mitä ansaitset. Jostain syystä tulee kuitenkin aika, jolloin mikään ei huvita, etkä halua nähdä mitä hyvää sinulle olisi tarjolla. Se suru saattaa olla surua jonkun toisen puolesta. Kun tämä huono aika on mennyt ohitse, sinulla on uusia ajatuksia ja voimaa, jolloin voit myös olla muiden tukena tarvittaessa.
Olet rehellinen ja vilpitön, mutta et myöskään pane pahaksesi jos saat hallita muita, olla "pomona".
Sinulla voi olla muutoksen pelkoa tai lievää masentuneisuutta. Opi luottamaan siihen, että elämä antaa kaiken sen mitä tarvitset. Sinulla tulee olemaan asiat hyvin, sekä materiaalisesti että henkisesti.laitoin sinulle tuohon pyynnön otsikolla
"ennustus" nimimerkillä katsotko minulle.
Jos ennätät niin katsotko senkin.
kiitos - Lemmensairas
ennustus kirjoitti:
Sinulla voi olla muutoksen pelkoa tai lievää masentuneisuutta. Opi luottamaan siihen, että elämä antaa kaiken sen mitä tarvitset. Sinulla tulee olemaan asiat hyvin, sekä materiaalisesti että henkisesti.Olet oikeassa,se aika jolloin oikein mikään ei huvita taitaa olla nyt.Kaikki on tasapaksua enkä jaksa oikein sydämestäni iloita mistään,niinkuin ennen.On vaikea todella uskoa,että se rakkaus ja onni elämässä löytyy.Olen kokenut sen verran kovia.Ihanaa kuitenkin kuulla,että se vielä löytyy.Mukavaa aurinkoista kevättä sinulle.
- "ennustustasi"
ennustus kirjoitti:
Sinulla voi olla muutoksen pelkoa tai lievää masentuneisuutta. Opi luottamaan siihen, että elämä antaa kaiken sen mitä tarvitset. Sinulla tulee olemaan asiat hyvin, sekä materiaalisesti että henkisesti.oli kyllä niin yleispätevää höpinää, että ne sattuivat minunkin elämään täydellisesti!
- ennustus
Lemmensairas kirjoitti:
Olet oikeassa,se aika jolloin oikein mikään ei huvita taitaa olla nyt.Kaikki on tasapaksua enkä jaksa oikein sydämestäni iloita mistään,niinkuin ennen.On vaikea todella uskoa,että se rakkaus ja onni elämässä löytyy.Olen kokenut sen verran kovia.Ihanaa kuitenkin kuulla,että se vielä löytyy.Mukavaa aurinkoista kevättä sinulle.
Kiitos vaan. Muistatahan vielä että silloin tällöin naukku murheeseen pitää mielen virkeänä, varsinkin keväällä. Onni voi löytyä juuri vaikka kapakasta ja baaritiskillä nojaillen. Moni hurskastelija sanoo tähän että ei mutta kokemukseni ja intuitioni sanoo että näin se vain menee. Ei siinä tarvitse olla lainkaan selvin päin, älä yhtään ujostele, se voi olla sinunkin juuttusi, näin näkisin.
Iloista (terassi-)kevättä sinullekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780