Miten vietellä vaakamies?

*onneton*

Vaakamiestä ei meinaa saada millään sängyn puolelle, olit sitten kuinka kauniina, alasti, seksikkäästi pukeutuneena, hyvän tuoksuisena.. Tiedän kyllä vinkit : ruoka, hyvät tuoksut, koskettelu, suutelu.... mutta mitä muuta?
tarvitsen kipeästi vinkkejä

26

4081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *onneton*

      seksistä pidätte, mikä teidät saa kuumaksi?

      • mieheltä

        itseltään tai mene jonnekin seksipalstalle kyselemään.


      • Kutulu

        Hellästä ja aistikkaasta.

        Kokeilepa hipsuttaa niskasta.


        JA VAAKA VIHAA RAHAA


    • olet kädestä

      suuhun eläjä anna olla koko juttu.
      Muussa tapauksessa "unohda" pankkitiliotteesi
      näkyvälle paikalle tavatessanne ja käväise
      itse vaikka kylppärissä siistiytymässä.

      • tää oli hauska

        vois kokeilla joskus :))

        vaakamiehet ovat narutettavissa ja ah niin helppoja!


      • ole yhtään
        tää oli hauska kirjoitti:

        vois kokeilla joskus :))

        vaakamiehet ovat narutettavissa ja ah niin helppoja!

        hauska juttu... Mun mielestä tuo tarkotti sitä, että vaakamies ja ehkä -nainenkin elää siivellä... Eli jos toisella esim. hyvä palkka, niin vaakamies lämpenee... Elättäjää ne piheydessään tarvitsevat...


      • Täydelinen
        ole yhtään kirjoitti:

        hauska juttu... Mun mielestä tuo tarkotti sitä, että vaakamies ja ehkä -nainenkin elää siivellä... Eli jos toisella esim. hyvä palkka, niin vaakamies lämpenee... Elättäjää ne piheydessään tarvitsevat...

        "paketti" on aina parempi kuin sinne päin "paketti". :)


      • vaan
        ole yhtään kirjoitti:

        hauska juttu... Mun mielestä tuo tarkotti sitä, että vaakamies ja ehkä -nainenkin elää siivellä... Eli jos toisella esim. hyvä palkka, niin vaakamies lämpenee... Elättäjää ne piheydessään tarvitsevat...

        että vaaka ei ole matearisti! Jollei jokin muu astrologinen merkki vaikuta syntymäkartalla.......


      • melliina34
        vaan kirjoitti:

        että vaaka ei ole matearisti! Jollei jokin muu astrologinen merkki vaikuta syntymäkartalla.......

        olla aika epävarmoja ja päätöksenteko heille vaikeaa


      • Galbraithin,
        vaan kirjoitti:

        että vaaka ei ole matearisti! Jollei jokin muu astrologinen merkki vaikuta syntymäkartalla.......

        tunnetun vaakamiehen aforismi:
        "Raha nousee rakkauden rinnalle ilon suurimpana lähteenä - ja kuoleman rinnalle ahdistuksen suurimpana lähteenä."
        Et silleen :)


      • pahvi
        vaan kirjoitti:

        että vaaka ei ole matearisti! Jollei jokin muu astrologinen merkki vaikuta syntymäkartalla.......

        ...vaikka nouseva kauris..


      • vaan nyt
        pahvi kirjoitti:

        ...vaikka nouseva kauris..

        niitä omia eväitään:DD


      • nähnyt
        vaan kirjoitti:

        että vaaka ei ole matearisti! Jollei jokin muu astrologinen merkki vaikuta syntymäkartalla.......

        syntymäkarttaa jossa olisi vain yhtä merkkiä??


      • kommentin
        vaan nyt kirjoitti:

        niitä omia eväitään:DD

        taidankin kopsata ja laittaa vaakamiehen lautasen paikalle illallispöytään. :)


      • moparguy
        tää oli hauska kirjoitti:

        vois kokeilla joskus :))

        vaakamiehet ovat narutettavissa ja ah niin helppoja!

        helppo ja rehellinen kuin hyväkskäyttäjä. Mutta muista, vaakamies on tosi hankala jos ja kun se tajuaa että sitä kusetetaan :)


    • kauris......

      Eipä siihen paljoa vaadita kun vaakamies on heti valmis.. Ainakin jos ja kun kemiat kohtaa aivan tykkien lailla..

      • Outo juttu

        jos vaakamiestä täytyy petipuuhiin vikittelemällä vikitellä.


      • kalatxxx

        Siihen ei tarvita kuin yksi kosketus.... taitaa meilläkin olla kemiat kohdillaan. Täydellistä....tai ainakin lähes : )


      • moparguy

        samaa mieltä :)


    • paniikkiterrieri

      juttelee ja ei kiertele sanoissaan. vaa'alle pittää vääntää rautalangasta ;)

      • paniikkiterrieri

        tosin lähes kaikille tuntemilleni miehille (merkistä riippumatta) on pitänyt vääntää rautalangasta, paitsi niljakkeille joiden kanssa ei halua tekemisiin.


      • moparguy

        Selkeillä sanoilla asiat ymmärretään :)


    • sarvis67

      Vaaka on epävarmempi osapuoli ja sitä pitää odotella myös sänkykammariin, minusta tuntuu, että hän järkkyy jos nainen liian tunteikas ja kuuma pakkaus, eli ei tykkää aloitteesta naisen puolesta.Aina kunolen etäinen ja viilee niin vaaka lähestyy kyllä siinnä mielessä ja minusta tuntuukin, että jos missä niin vaaka määrää kaapin paikan meillä juuri seksissä"ajassa ja määrässä"..minä kauris, nousumerkkinä jousimies ( ei aina helppoa pidätellä tervettä seksuaalisuutta näin aikuisena naisena)..Joten ole oma kaunis, seksikäs itsesi ja vaaka kyllä ymmärtää pieniä vihjeitä"ole vaikeasti tavoiteltava", ne tuntuvat tykkäävän kissa-hiiri-leikeistä...ja sovintoseksistä!

    • moparguy

      lämpenee hyvin nopeasti jos vastapuoli on hänen mieleensä, seksuaalisesti, mutta jos on jokin asia mikä häiritsee niin ei onnistu,ei sitten millään, siinä mielessä vaakamies on herkkä.
      Saattaa jopa olla että miehessä on jokin fyysinen asia joka häiritsee ja ei halua näyttää sitä, herkkä kun on :)
      Eri juttu on jos kyseessä on yhden illan juttu, siinä vaakamies ottaa kuvitelmat ja "härskin" puolen esiin,siis ilman tunteita pelkkä pano :)

      Tunteettomia ja hitaita vaakamiehiä ei ole jos ovat normaali järkisiä.
      Tämän kirjoitin kokemuksella,olenhan itse vaakamies, ja erittäin seksuaalinen sekä nopeasti syttyvä.

      Vaihda miestä siinä sun miehessä on perusvika !!

    • ......

      Miksi vaaka miehiä ei kiinnosta seksi? Tai miksi ne on nii vaikeita? Tunnevammasia? ei kerro itestään paljon mitään? narsisti? heh mitä muuta??

    • vaihdettaisiin

      vaakamiestä. Meikäläisen ukko ei tahdo malttaa että ehdittäisiin siirtyä edes sänkyyn asti. Aina valmiina riesaksi asti. Joskus tosissaan rassaa kun mies tulkitsee lähes joka kosketuksenikin "kutsuna". Pukeutumisellani ei ole vaikutusta puoleen tai toiseen, verkkarit tai hepeneet, lopputulos on sama.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe