Muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan pari vuotta sitten enkä vieläkään ole löytänyt hyviä ystäviä.. Toki opiskelujen puolesta olen tutustunut uusiin tyypeihin ja muutaman kaverin löytänyt, mutta en yhtään oikeen hyvää ystävää. Aina on ollu muutama tosi läheinen ystävä mutta kun nämä alkoivat seurustelemaan, ystävyys muuttu tosi paljon eikä olla enää paljo yhtään tekemisissä. Alkaa pikkuhiljaa tosissaan masentaan tää tilanne:/ Opinnot ei kiinnosta, kaikki ottaa päähän, liikunta on ainut asia joka saa es vähäks aikaa hyvälle tuulelle. Muilla samanlaisia kokemuksia?
Tuntuu niin pahalta:/
3
736
Vastaukset
- tuntuuki..
Moi, mulla taas oikeestaan kaikki kaverit on muuttaneet opiskelujen perässä muille paikkakunnille. Minä asun vielä kotipaikkakunnallani ja tän takia tapaan kavereitakin vähemmän. Sekin vielä, kuten tuossa sanoit, että kaikilla alkaa olemaan omat juttunsa... ja mulla vähän vähemmän :/
Ihan samaa on mullakin suhteessa opiskeluihin, että alun innostus lopahti, kun ei muodostunut semmoista hyvää ilmapiiriä ympärille.
Välillä tämmöstä... eli samanlaisia tuntuja mullakin. - Unearthed.
Merkkaako ne "muutama" kaveri nyt niin vähän sulle, että alat jo masentumaan moisesta tilanteesta, että sähän olet löytänyt MUUTAMAN uuden kaverin, mutta niistä ei ole vielä kehittynyt mitään sen syvempää ystävyyttä. Hei Come On! Sulla edes on kavereita. Monilla oikeasti yksinäisillä ei löydy edes niitä. Ehkäpä näistä nykyisistä kavereista voi kehittyä aikaa myöten vielä ihan niitä ystäviäkin, jos sellaisen puute syöksee sut ihan masennukseen asti.
- Norjanheinäperhonen
"Opinnot ei kiinnosta, kaikki ottaa päähän, liikunta on ainut asia joka saa es vähäks aikaa hyvälle tuulelle. Muilla samanlaisia kokemuksia? "
On samanlaisia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862