hei kuulkaa...olen tyttö porvoosta ikää 19. Etsin oppisopimus paikkaa ja olisi hienoa jos joku tietäisi jonkun työpaikan johon ottavat..alat ois suurtalouskokki(eli joku keittiö) ja varastonhoitaja(joku kauppa) En oikein tuosta työkkärin sivusta tiedä mistä sieltä pitäisi etsiä. Olen pulassa...tahtoisin Pieksämäelle oppisopimuksee. Olen kokeillut jo amistoa porvoossa muttei oikein onnistunu..syynä on ettei jaksa istua penkillä koko vuotta. Kiitos hirveesti jos voitte auttaa!! saa lähettää mailia---> [email protected]
T: pulassa oleva tyttö :D
Tärkeää lukekaa ja auttakaa!!
10
1960
Vastaukset
- on...
persehän siinä leviää jos koko ajan penkillä istuu!
- porvoostapieksämäelle
no näin on :D tahtoo oppisopimus paikan pieksämäeltä!!!
- pasoon
www.paso.fi
- johon voit olla
yhteydessä on koulutustarkastaja Tapani Rytkönen, puhelimen voit katsoa www.paso.fi sivulta tai sitten uutena palveluna opinovet-palvelu josta myös voit katsoa samalta sivulta.
Näistä sinulle löytyy tietoa....- porvoostapieksämäelle
olen jo kattelu ja kyselly mut pitäs itse löytää työpaikka..näin hän sanoo.
- sdjsdfkf
porvoostapieksämäelle kirjoitti:
olen jo kattelu ja kyselly mut pitäs itse löytää työpaikka..näin hän sanoo.
et ole tosissasi? eikö opettaja auta sinua tässä asiassa? ja vielä tekee työkseen sitä, että ohjaa opiskelijat alkuun.. ei ole totta. hieno homma!
- josko voisivat auttaa etsim...
sdjsdfkf kirjoitti:
et ole tosissasi? eikö opettaja auta sinua tässä asiassa? ja vielä tekee työkseen sitä, että ohjaa opiskelijat alkuun.. ei ole totta. hieno homma!
Opiskelijapalvelut
Opinto-ohjaaja Maarit Päivinen 0403056611
Opinto-ohjaaja, Jenni Siimes 0403056689
Kuraattori Heli Hollari 0403056612
Kanslisti/opisk.asiat, Minna Nykänen 0403056605 - Porvoosta Pieksämäelle
sdjsdfkf kirjoitti:
Ei ole opettajaa kuka auttaisi...eikä oikein työkkärissäkään....ne ei vissii halua että lähen ylipäätä oppisopimukseen....xD mut eipä enää tämä juttu on ohi ja lähen opiskelemaan erääseen amistoon hain juuri äsken. 3 vuoden päästä lähen sitten pieksämäelle töihin..:) se on mun tuleva kotikaupunki! Kiitos kaikille ketkä yrittivit auttaa :)
- milma2
Etkö tullut ajatelleeksi mitään muuta kaupunkia ? Pieksämäki on ihan narkkareiden ja muiden epäsosiaalisten kaupunki. Älä ihmeessä muuta sinne. Huom. ei teistä kaikki ole hulluja tai humalaisia. Terveiset vaan niille, jotka osaa lukea.
- Porvoosta Pieksämäelle
olen asunut siellä pienen ikäni (2-6)ja mun mielestä se on rauhallinen ja ihana kaupunki järvi lähellä ja tunnen tän kaupungin ku omat taskuni :) erittäin ihana paikka. AA jaa siellä asuu puolet sukulaisista...voisin yhä tahtoa sinne mutta taidan syksyllä opiskella täällä porvoossa kun on se työpaikan haku niin vaikeaa...täältä käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694462TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3391911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241796Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468