minulta poiatettiin ehkäisykapseli noin pari viikkoa sitten..menkkojen olis pitänyt näinä päivinä alkaa mutta ei ole kuulunut..eli olisiko edes mahdollista että olisin raskaana vielä?? tein testin huvikseni tai oikeastaan poikaystävän mielenrauhan säilyttämiseksi :) siinä oli yksi viiva vain mutta myöhemmin katsoin niin ihan tosi haalea toinen viiva.testissä kyllä lukee että tulos ei ole 10min jälkeen enää luettavissa..
voiko olla mahdollista?
8
620
Vastaukset
- siis -
Tokihan se mahdollista on. Vaikka testeissä sanotaan ettei ole luettavissa tietyn minuuttimäärän umpeuduttua niin kyllähän se oikea vastaus siellä pysyy muuttumattomana loputtomiin, eli jos et ole raskaana ei myöskään testiin pitäisi tulla toista viivaa. Kuitenkin ollaksesi varma tee testi uudelleen parin päivän päästä. Haalea viiva ei vielä ole merkki raskaudesta tai sitten raskaushormonia ei ole erittynyt vielä tarpeeksi. Oikean testituloksen saavuttamiseski tarvitaan selkeät viivat. Eli odota vielä tai jos poikaystäväsi menettää yöunensa mene neuvolaan otattamaan raskaustesti aamulla. Jos yritätte lasta olisi kuitenkin ehkäisyn lopettamisen jälkeen hyvä odottaa yhdet normaalit kuukautiset. Toivottavasti lopputulos on toivottu.
- kenties
roskisviiva?
- Luulo ei ole tiedon väärti!
Kaikkiin testeihin tulee ajan kanssa testin kuivuttua toinen himmeä viiva.
- PerHonen
Luulo ei ole tiedon väärti! kirjoitti:
Kaikkiin testeihin tulee ajan kanssa testin kuivuttua toinen himmeä viiva.
No eipä ole ilmaantunut haaleitakaan viivoja silloin kun en ole ollut raskaana, tarkistin seuraavana päivänä. Kyseessä tasan apteekin halvin testi jota olen käyttänyt, mutta varmasti yhtä luotettava kuin kalliimmatkin testit, luulen minä. Ainakin on selkeästi viivat piirtyneet kun olen ollut siunatussa tilassa.
- tahtoo tietää
PerHonen kirjoitti:
No eipä ole ilmaantunut haaleitakaan viivoja silloin kun en ole ollut raskaana, tarkistin seuraavana päivänä. Kyseessä tasan apteekin halvin testi jota olen käyttänyt, mutta varmasti yhtä luotettava kuin kalliimmatkin testit, luulen minä. Ainakin on selkeästi viivat piirtyneet kun olen ollut siunatussa tilassa.
mullakaan ennen tullut toista viivaa sinne.voi kyllä ehkä testin merkistä johtua...mutta pitänee odotella tässä..ei vaan milläänj malttais :)
- +++++
PerHonen kirjoitti:
Olen kerran tarkistanut testin seuraavana päivänä, ja silloin oli haamuviiva ilmestynyt. Raskaana en sitten kuitenkaan ollut, joten en todellakaan luottaisi niihin varsinaisen testiajan jälkeen ilmestyneisiin haamuviivoihin. Uusi testi kannattaa tuollaisen tapauksen jälkeen tehdä muutaman päivän - 1 viikon päästä, jos ei kuukautisia näy eikä kuulu.
- .............
Mulle aikoinaan sanoivat lääkärissä, että jos on käyttänyt pitkään hormooni-ehkäsyä ja lopettaa ne niin raskaaksi voi tulla jo ensimmäisen viikon aikana kun hormooni elimistöstä poistuu.
Sanoivat ettei silloin ole olemassakaan mitään ns. varmoja päiviä ( vaikka itse olen niin hedelmällinen, etten ikinä uskaltaisi niihin päiviin luottaakkaan).
Tulin nimittäin raskaaksi vaikka pillereitäkin söin, taisi olla väärä merkki mulle, mutta onnellisia ollaan vaikka pettivätkin=)- tahtoo tietää
lääkäri sanoi et hedelmällisyys palautuu välittömästi sen kapselin poiston jälkeen...mietin vaan että voiko vielä olla mahdollista....ja voihan tämä menkkojen myöhästyminen jostua jos hormonit jotenkin sekasin tai jotain?? pieni toivo raskaudesta kuitenkin on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096806Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M974463L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453769TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133170Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281768- 661188
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551153Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2011152- 91149
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481110