pelottaa aina mennä sinne,ku on toi paniikkihäiriö.oon juonu useita vuosia nykyään lähes päivittäin.nyt oon ollu varmaan vuoden aikana pisimmän ajan juomatta eli 2päivää. oon miettiny katkasuhoitoo,mut ku ei oo mahdollista elämäntilanteen vuoksi.muutin paikka kuntaa joten ajattelin lopettaa.mut kun ei ole yhtään ystävää.on niin kamalan yksinäistä. en ole alottanu antabusta,paniikkihäiriö lääke aina ku joudun mennä pakollisille asiolle,jotta selviän.muuten pysyn kotona neljän seinän sisällä aina.ku löytäis vaan ystäviä jostain.
aloitin A-klinikalla
8
543
Vastaukset
- Katkaisu
Minä pääsin viinasta eroon katkaisuhoidossa kaupungin sairaalassa, missä olin 6 viikkoa. Samaan aikaan sain tukea myös lähisukulaisilta ja muutamalta ystävältä.
Toivon todella, että löydät ystäviä ja että pystyt käymään klinikalla paniikkihäiriöstäsi huolimatta. Liekö häiriön syy nimenomaan alkoholismi.
Voimia sinulle! - nainen minäkin
on pakko kirjoittaa tämä. Join vuosia sitten suuria määriä alkoholia (olin nuori) sairastuin todella pahaan paniikkihäiriöön. lääkitsin sitä lääkkeillä ja alkoholilla, ei se parantunut.
kun lopetin alkoholin käytän kokonaan paranin ja ilman lääkkeitä, olin nimittäin rauhottavissa ja unilääkkeissäkin koukussa lopulta joten lopetin sekä alkoholin että kaikki lääkkeet.
jaksamista, lopeta juominen vaikka vuodeksi niin huomaat olevasi eri ihminen, uskon vakaasti että toivut paniikkihäiriöstäsi täysin kun et juo tai käytä rauhoittavia jne, niistä se sairaus tulee ja/tai ne ruokkii sairautta.- miehellenikin
sairasti paniikkihäiriötä vuosia, joi ja söi rauhoittavia. Kun lopetti juomisen (puoli vuotta raittiina) hän vähensi lääkkeitäkin ja lopulta pärjäsi mainiosti ilman niitäkin. Alkoholi vaikuttaa aivoihin kauemmin kun uskotaan, ja todellakin ruokkii paniikkihäiriötä vaikka se hetkellisesti sen poistaakin.
- huonoin lääke
miehellenikin kirjoitti:
sairasti paniikkihäiriötä vuosia, joi ja söi rauhoittavia. Kun lopetti juomisen (puoli vuotta raittiina) hän vähensi lääkkeitäkin ja lopulta pärjäsi mainiosti ilman niitäkin. Alkoholi vaikuttaa aivoihin kauemmin kun uskotaan, ja todellakin ruokkii paniikkihäiriötä vaikka se hetkellisesti sen poistaakin.
mielenterveyden ongelmiin on alkoholi.
auttaa sen pienen hetken, mutta varjele mitkä fiilikset seuraavana päivänä.
paniikkihäiriö alkaa olla sellainen, että pelkää
naapureitakin ja omaa rumaa peilikuvaansa.
ja masennus pahenee takuuvarmasti.
ilman oikeaa apua ja juomisen lopettamista seuraus on karu:
kuolema. - nainen minäkin
miehellenikin kirjoitti:
alkoholi aiheuttaa minusta paniikihäiriön tai ainakin pahentaa ja ylläpitää sitä. raittiina kun on niin on ihan terve paniikihäiriönkin suhteen.
hyvä syy raittiuteen paranee paniikkihäiriöstä.
voimia ihmiset.
suosittelen jokaiselle jolla on paniikkihäiriö ettei ota alkoholia niin voi hyvin ja ei tarvi lääkkeitäkään.
- nainen37vantaa.
aika karseeta ollut...siis nää vierotusoireet.viikonloppu oli pakko olla sukulaisen luona,jalkoihin ja käsiin tulee kramppeja.Joudun ottamaan paniikkihäiriö lääkettä.Nytki kotona,ku ei pysty mennä ulos ihmisten ilmoille.huomen pakko paniikkihäiriö lääkkeen avulla a-klinikalle magneettihoitoon ja antabusta hakemaan.käyn pari kertaa viikossa.olen nimittäin päättänyt lopullisesti ottaa kaiken mahdollisen avun vastaan,mitä tarjotaan.vieläkö löytyis ystäviä,niin olisi mukavaa,koska olen aivan yksin.
- nainen37vantaa..
saa kirjoittaa sähköposttiin,jos joku haluupi. [email protected]
- nainen minäkin
et ole täysin yksin, hengessä ollaan mukana ja ehkä uusia tuttavuuksia tulee ihan oikeaan arkeenkin. raittiita ystäviä, elämässä pitää olla muutakin kuin alkoholi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770