Hei!
Kyselen tässä terveysvaatimuksista stuertin hommaan, kun se on aina kiinnostanut ja unelmana olisi siinä työssä olla.
Minulla on kuitenkin lapsena todettu lievä von willebrandin tauti. Eli veri ei hyydy niin nopeasti kuin tautia sairastamattomalla. Tästä ei ole koskaan ollut haittaa eikä mitään ja kerran siitä vissiinkin käynyt lääkärillä.
Lentäjän/lennonjohtajan hommiin tuo on aivan selvä este, mutta käsittääkseni matkustamotyöhön ei ole niin suuret terveysvaatimukset...
Olisi kiva jos jollain olisi tietoa.
Stuertin ura verenvuototaudin kanssa
4
1671
Vastaukset
- ...
Useimat lentoyhtiöt eivät valitettavasti ottaisi sinua töihin.
- sie siellä
Voisit varmasti tehdä työtä, mutta alalle on yleensä tunkua joten sinut varmaankin karsittaisiin haussa (jos paljon hakijoita siis). Mutta eikös ne sano, että yrittänyttä ei laiteta? :)
- emona
niin, perusterve on oltava. laakarintarkastuksessa kaydaan lapi kaikki vaivat, ja jotkut lentoyhtiot eivat ota esim. allergisia toihin. toisilla raja ei oo niin tiukka. eli saattasit valitettavasti karsiintua.
- woiwoi
Moi! Mulla on myös von willebrandt, lievä muoto. Olen nuorempana lentänyt työkseni, enkä usko että lievä muoto taudista olisi este ura-haaveillesi.Saamasi aiemmat vastaukset voit jättää omaan arvoonsa. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5384548Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183661Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842332Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4772201Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881545Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1081421- 1571393
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641321- 651254
- 841154