KIELLETTY HEDELMÄ

ex-lestadiolainen tyttö

Kävin tänään kattomassa kielletty hedelmä elokuvan, ja yllätyin TOSI POSITIIVISESTI. Kuvittelin meneväni katsomaan jotain ns. samaa paskaa jota tulee joka paikasta, siis pilkkaa. Elokuva olikin hyvin totuudenmukainen, koskettava, raastava, huumorintajuinen,todella loistava. Katsoin hievahtamatta, monta kertaa itkin, mutta myös nauroin.

Tosi hienoa työtä käsikirjoittaja ja ohjaaja. Elokuva saa arvosanan 10 .

3

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-lasta nainen myös

Minä kävin tänään myös katsomassa kyseisen leffan ja se oli todella toden tuntuinen. Kyllä pisti minutkin monessa kohtaa itkemään, löysin itseni tarinasta monta kertaa.

Itse olen mm. ekaa kertaa meikannut sokoksen ilmaismeikissä, kyllä tuli kivat simmut;) Ja sitten tietty lesta kämppikseni tuli heti vastaan:D paheksuntaa riitti..

Ja ne puhuttelut, kun oletetaan jonkun menevän ns. väärillä teillä. Itsellenikin sellainen on pidetty, kun en ollut vielä maininnut aikeitani siitä uskonnosta lähteä. Hammasta purren kestin "puhujien" puheet ja nuhteet, koska koin sen helpommaksi kuin sen, että siinä kohtaa olisin laukaussut haluni irtautua liikkeestä. Ja tällainen puhuttelu tulee aika pienestäkin..itselläni kyse oli sellaisen takin pitämisestä, joka mainosti jazz-tapahtumaa...väärää ideologiaa siis ja niin syntistä:D

No tämä leffan päätteeksi kippasin mantelilikööriä poskeen ja olin entistäkin tyytyväisempi valitsemaani tiehen.

Sillä kuten elokuva näyttää, liikkeestä ei ole helppo lähteä. Vain vahvat voivat tehdä niin suuren päätöksen.

Life is relly wonderful in Gods creation:)

• Pinguin

Ihan ok leffa. Aiheena erikoinen, siitä plussaa. Muutoin TODELLA TYLSÄ!!!!!! Tyttöleffa ehdottomasti.

• Nikkinen

Joo KH on loistoleffa! Eikä se kerro vaan uskonnosta... Tekis jossain välissä mieli huutaa et "älä tee noin".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6349
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4879
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      103
      3144
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2972
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2195
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1576
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      93
      1149
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1145
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1066
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      844
    Aihe