Mitä eroa gsx-r/ gsx-f?

jonessi

Auttakaa nyt hölmöä,miten nuo eroavat toisistaan teknisesti? Olen hankkimassa ekaa pyörääni ja vahvoilla olisi tuo gsx-f 600, vm99. Onko kokemuksia kyseistä pyörästä? Onko näissä mitään tyyppivikoja?

16

7415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      vois vastata että gsxF on kuristettu,pystympiasentoinen matkasporttiversio gsxR.stä.Erittäin kestävä ja suositeltava bike,jos huoltohistoria kunnossa,monta 200tkm ajettua tiedossa.GSX750F.ssä n.15pollea ja vääntö parempi kuin 600sessa suunnilleen samaan hintaan.
      750.llä alkamassa viides kesä 2päällä ja 3laukulla eikä ole hankinta kaduttanut,erittäin hyvä hinta-laatusuhde pyörä.Onnea hankintaan minkä otatkin.

      • jonessi

        Kiitos vaan rohkaisevasta vastauksesta! :) Pyörässä on kuulemma mittarissa 48tkm., tuotu 3vuotta sitten Saksasta, huoltokirjaa löytyy niiltäkin ajoilta. Kuinka paljon noihin kilometrimääriin on uskominen? Onko mittaria helppo rullata taaksepäin?! Ilmeisesti digitaalinen..


      • KATANAmään(nimetön)
        jonessi kirjoitti:

        Kiitos vaan rohkaisevasta vastauksesta! :) Pyörässä on kuulemma mittarissa 48tkm., tuotu 3vuotta sitten Saksasta, huoltokirjaa löytyy niiltäkin ajoilta. Kuinka paljon noihin kilometrimääriin on uskominen? Onko mittaria helppo rullata taaksepäin?! Ilmeisesti digitaalinen..

        sanoa mittareista ja niitten "trimmauksista" enkä tiedä sitten noista huoltopapereistakaan,ei oo kokemusta,kauhutarinoita vaan kuullut. jos päädyt tuontipyörään niin katso että saat sen paaaaaaaaljon halvemmalla kun vast. suomipyörän, muuten minä sinuna katsoisin kyllä "kotimaista", gsxF.iä todella paljon myynnissä. Vertaile vielä netissä hintoja/kilsamääriä/vuosimalleja kehoittaisin.


      • jonessi
        KATANAmään(nimetön) kirjoitti:

        sanoa mittareista ja niitten "trimmauksista" enkä tiedä sitten noista huoltopapereistakaan,ei oo kokemusta,kauhutarinoita vaan kuullut. jos päädyt tuontipyörään niin katso että saat sen paaaaaaaaljon halvemmalla kun vast. suomipyörän, muuten minä sinuna katsoisin kyllä "kotimaista", gsxF.iä todella paljon myynnissä. Vertaile vielä netissä hintoja/kilsamääriä/vuosimalleja kehoittaisin.

        Ok. 3000€ siitä pitäis pulittaa, mun mielestä hinta on kait kohillaan?! 48tkm ajettu, vm.99. Kuvien perusteella siisti, tänään käyn paikkainpäällä potkimassa.


      • KATANAmään
        jonessi kirjoitti:

        Ok. 3000€ siitä pitäis pulittaa, mun mielestä hinta on kait kohillaan?! 48tkm ajettu, vm.99. Kuvien perusteella siisti, tänään käyn paikkainpäällä potkimassa.

        kyl ok,käy potkimassa ja jos hyvä,osta pois ja baanalle kun kelit sallii.Kerro sit mihin päädyit.LyckaTill!


    • kyseessä...

      Huom R-versio on vuosimallista riippumatta noin
      kaksi kertaa kalliimpi.
      F:n teknikka on vanhaa,mutta kylläkin kestävää.
      Tehojakin R:ssä on tuplasti.

      • nonononono

        perustuu täysin vanhaan R.n ilma-/öljyjäähdytteiseen kaasarikoneeseen, kuristettu versio siitä. Tuo hintaero ei nyt sentään noin valtava ole ja kun 750Fssä on 93hv. niin onko 750Rssä 186?


      • ollutkaan verrata
        nonononono kirjoitti:

        perustuu täysin vanhaan R.n ilma-/öljyjäähdytteiseen kaasarikoneeseen, kuristettu versio siitä. Tuo hintaero ei nyt sentään noin valtava ole ja kun 750Fssä on 93hv. niin onko 750Rssä 186?

        mitään museopyöriä,vaan esim 2006 mallia mikä
        taisikin olla F:n viimeinen.


      • GSXF.ssä
        ollutkaan verrata kirjoitti:

        mitään museopyöriä,vaan esim 2006 mallia mikä
        taisikin olla F:n viimeinen.

        "koppamallissa" 98-06 sama,tuo sinun väitteesi ei siltikään täsmää, ei mitä tulee tehoeroihin eikä hintaeroihinkaan.Omasta 04 750Fstä tarjottiin vaihdossa 11tonnin pyörään 6000, älä edes sinä mene maksamaan 04 Rstä 12ooo egee,vaikkei museopyörä olekkaan;)


      • 600F ja 600R:N myyntiilmoit...
        GSXF.ssä kirjoitti:

        "koppamallissa" 98-06 sama,tuo sinun väitteesi ei siltikään täsmää, ei mitä tulee tehoeroihin eikä hintaeroihinkaan.Omasta 04 750Fstä tarjottiin vaihdossa 11tonnin pyörään 6000, älä edes sinä mene maksamaan 04 Rstä 12ooo egee,vaikkei museopyörä olekkaan;)

        nettimotosta,niin huomaat että f-mallit eivät
        ole saanneet juuri yhtään kyselyä kun taas
        vastaavat R:t ovat herättäneet ostajissa
        ainakin mielenkiintoa.
        En maksa todellakaan kyykkypyöristä mitään
        enkä alle tuhat kuutioisista.


      • YX-F:äri
        600F ja 600R:N myyntiilmoit... kirjoitti:

        nettimotosta,niin huomaat että f-mallit eivät
        ole saanneet juuri yhtään kyselyä kun taas
        vastaavat R:t ovat herättäneet ostajissa
        ainakin mielenkiintoa.
        En maksa todellakaan kyykkypyöristä mitään
        enkä alle tuhat kuutioisista.

        tiedätkö edes ettei F.ät ole kyykkypyöriä vaan m.sportteja?
        Minä en henk.koht ostaisi kyykkypyörää,edes 1000kuutioista, mutta matalammalta vääntävää F.ää 750stä suosittelen kokemusteni perusteella,vertaan nyt 750Rään,kyseltiin sitten nettimotosta mistä tahansa.Jolla käyttöä sportille niin todelle yes,muttei sovi mulle.Muuten, oletko Turo--Inkeri,jänkjänk?
        Ps:noissa hinta ja tehoero asioissa olet kyllä "todella ulapalla uimassa"!


      • jonessi
        YX-F:äri kirjoitti:

        tiedätkö edes ettei F.ät ole kyykkypyöriä vaan m.sportteja?
        Minä en henk.koht ostaisi kyykkypyörää,edes 1000kuutioista, mutta matalammalta vääntävää F.ää 750stä suosittelen kokemusteni perusteella,vertaan nyt 750Rään,kyseltiin sitten nettimotosta mistä tahansa.Jolla käyttöä sportille niin todelle yes,muttei sovi mulle.Muuten, oletko Turo--Inkeri,jänkjänk?
        Ps:noissa hinta ja tehoero asioissa olet kyllä "todella ulapalla uimassa"!

        nahistelko sentään! Yhteenveto: R tehoa, F ajomukavuutta mutta tehokin riittää, että se yhtä vie eteenpäin. Minun valinta on sitten F, se riittää ekaksi pyöräksi. Saa nähä, kasvaako sitten nälkä syödessä. :)


      • tehot ja väännöt
        YX-F:äri kirjoitti:

        tiedätkö edes ettei F.ät ole kyykkypyöriä vaan m.sportteja?
        Minä en henk.koht ostaisi kyykkypyörää,edes 1000kuutioista, mutta matalammalta vääntävää F.ää 750stä suosittelen kokemusteni perusteella,vertaan nyt 750Rään,kyseltiin sitten nettimotosta mistä tahansa.Jolla käyttöä sportille niin todelle yes,muttei sovi mulle.Muuten, oletko Turo--Inkeri,jänkjänk?
        Ps:noissa hinta ja tehoero asioissa olet kyllä "todella ulapalla uimassa"!

        noista pyöristä.Nehän ovat yhden hiiren naksun
        takana.
        Ainut asia mitä intän on ,ettei kenenkään pidä
        kuvitella gsx 600f:ää ja gsxr 600 miltään osin
        samaksi pyöräksi.
        Kokemuksesta sen verran,että kahdeksas suzuki on
        ajossa(gsf 1250) gs mallista alkaen.


    • Susukimies

      Itsekin ostin eilen susukigsx gsx600f.olisin kanssa kiinostunut.tehoputki on laitettu muuten vakio

    • Anonyymi

      Xxx

    • Anonyymi

      Mitäs pedareita täällä käyny suu vaahdossa höpiseen, ekaksi pyöräksi ja matkapyöräksi aivan parhaita iö koneiset. Vesipyssyt voi viedä radalle ja sitten pajalle🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe