Otti tosissaan päähän,

jmp35

Muutama vuosi sitten,olin Iisalmessa Eräällä huoltamolla,kun mitä näinkään,ehkä noin nelikymppinen nainen pelasi hedelmäpeliä,tupakka huulessa, ja selvästi raskaana,ei ollut ainakaan vyötärölihavuutta,oisin varmaan kysynyt jotain mutta en tiennyt onko laki lapsensuojelusta alisteinen äidin yksilönvapaudelle, harmittaa vielä vielä vuosien jälkeen, enää en sietäisi nähdä tuollaista.

14

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goio

näitä näkee ihan naistenkilinikan ovillakin, viimeisillään raskaana olevia jotka ihan pokkana vaan polttavat. JOS polttaisin en sitä kehtaisi tehdä julkisesti.. Samapa tuo jos meneisi vauvan vaunuihin puhaltamaan savua.. aika säälittävää touhua

• klözsdjiothoindfs

mitähän tekään ootte ketään arvosteleen???

• klözsdjiothoindfs

olen raskaana mutten polta..silti mulla ei ole vara mennä arvosteleen ketään täysikäistä siitä mitä tekee..tuskin on teilläkään...

• mielestäkö..
        klözsdjiothoindfs kirjoitti:

olen raskaana mutten polta..silti mulla ei ole vara mennä arvosteleen ketään täysikäistä siitä mitä tekee..tuskin on teilläkään...

odotusaikana reippaasti alkoholia tai huumeitakaan käyttäviä ei saa arvostella, että kun on täysi-ikäinen niin saa tehdä mitä haluaa vauvallekin?? Kyllä minun mielestä esim. minulla täysin raittiina on varaa mennä sellaisia äitejä arvostelemaan.

• näin kiduttaja
        mielestäkö.. kirjoitti:

odotusaikana reippaasti alkoholia tai huumeitakaan käyttäviä ei saa arvostella, että kun on täysi-ikäinen niin saa tehdä mitä haluaa vauvallekin?? Kyllä minun mielestä esim. minulla täysin raittiina on varaa mennä sellaisia äitejä arvostelemaan.

mä olen rv 39 ja polta 2-3 savuketta päivässä, hähääää mitäs sanotte hurskastelijat! Pitäkää vain huoli omasta elämästä!

• arvostelemaan??
        mielestäkö.. kirjoitti:

sinua ja kasvatustapojasi jos syötät lapsellesi lihaa ja minä kiellän kaiken lihan syönnin ja mielestäni Liha on murhaa?

Jokaisella meistä on luurankomme kaapissa..

• klözsdjiothoindfs
        mielestäkö.. kirjoitti:

mielestä alkoholi ja huumeet on aivan eri asia kun pari tupakkaa.. ne on todellakin paaaaaaaljooooooooon vaarallisempia, niin äidille kun lapsellekkin,
        jos noin jyrkkä kanta ois neuvolassakin että jos polttaa niin montako lasta sen takia abortoistas, koska ne tupakan haitat ei ole niiiiin kauheet vähäisellä polttamisella kun te väitätte, hyvähän se on jos ei polta, mutta en todellakaan ala ketään laittaan arvojärjestykseen äitiyde paremmuudesta sen takia että polttaako vai ei, narkkari äidit on sit ihan eri juttu, joihin en halua puuttua.
        sovitaanko että jokainen elää ihan omaa elämää ja jättää kyyläämättä jokaisen tekemisiä, sillä tuskin íhan kaikki meistä on niitä täydellisiä ihmisiä....????

• esim.
        klözsdjiothoindfs kirjoitti:

mielestä alkoholi ja huumeet on aivan eri asia kun pari tupakkaa.. ne on todellakin paaaaaaaljooooooooon vaarallisempia, niin äidille kun lapsellekkin,
        jos noin jyrkkä kanta ois neuvolassakin että jos polttaa niin montako lasta sen takia abortoistas, koska ne tupakan haitat ei ole niiiiin kauheet vähäisellä polttamisella kun te väitätte, hyvähän se on jos ei polta, mutta en todellakaan ala ketään laittaan arvojärjestykseen äitiyde paremmuudesta sen takia että polttaako vai ei, narkkari äidit on sit ihan eri juttu, joihin en halua puuttua.
        sovitaanko että jokainen elää ihan omaa elämää ja jättää kyyläämättä jokaisen tekemisiä, sillä tuskin íhan kaikki meistä on niitä täydellisiä ihmisiä....????

alkoholi olisi paaaaljon vaarallisempi sikiölle kuin tupakka?? Laitapa lähteitä peliin. Kyllä molemmat ovat ihan yhtä vaarallisia, vaikutukset ovat ehkä hieman erilaiset. Ja nyt en tarkoita sitä, jos toinen äiti juo korin päivässä ja toinen polttaa kaksi tupakkaa päivässä, vaan jos otetaan suhteessa saman verran.

• opej5985902hfm
        esim. kirjoitti:

alkoholi olisi paaaaljon vaarallisempi sikiölle kuin tupakka?? Laitapa lähteitä peliin. Kyllä molemmat ovat ihan yhtä vaarallisia, vaikutukset ovat ehkä hieman erilaiset. Ja nyt en tarkoita sitä, jos toinen äiti juo korin päivässä ja toinen polttaa kaksi tupakkaa päivässä, vaan jos otetaan suhteessa saman verran.

aivot jäädä narikkaan...onnee siitä.

• jkkki

mitä vi""""ua se teille kuuluu polttaako vai ei...pitäkää huoli omista asioista! Kunnon kyylääji maailma täynnä.
      Tuommone se vasta ärsyttääki ku työnnätte nenäänne sellaisen ihmisen elämään jota ette ees tunne! Huolehtikaa vaan omasta elämästä ja asioista!!

• tupakoitsijat

lässyttää että mitä se muille kuuluu ja oon oikeasti hyvä äiti ja blaa blaa blaa..

• ...
        tupakoitsijat kirjoitti:

lässyttää että mitä se muille kuuluu ja oon oikeasti hyvä äiti ja blaa blaa blaa..

Mulle on ihan sama vaikka kaikki aikuiset myrkyttäisivät itsensä tupakalla, mutta miksi se VAUVA pitää laittaa kärsimään myöskin?

Jos joku pahoinpitelee vauvaansa kadulla, puutun siihen aivan varmasti. Miksi siis ei saisi puuttua raskaana olevan tupakoitsijan tekemään pahoinpitelyyn?

Usein nämä samat typerykset jatkavat sitten vauvan synnyttyä sitä polttamista vaikka vauva sylissä, joten jo viikon ikäiset pienet ihmiset ovat passiivisia tupakoitsijoita, ja mielestäni tähän saa ja pitää puuttua!

Tupakoitsijat varmasti suurimmaksi osaksi ovat hyviä äitejä, mutta ainoastaan jos he pitävät huolen, ettei lapsi altistu savulle.

• hgjdf
        ... kirjoitti:

Mulle on ihan sama vaikka kaikki aikuiset myrkyttäisivät itsensä tupakalla, mutta miksi se VAUVA pitää laittaa kärsimään myöskin?

Jos joku pahoinpitelee vauvaansa kadulla, puutun siihen aivan varmasti. Miksi siis ei saisi puuttua raskaana olevan tupakoitsijan tekemään pahoinpitelyyn?

Usein nämä samat typerykset jatkavat sitten vauvan synnyttyä sitä polttamista vaikka vauva sylissä, joten jo viikon ikäiset pienet ihmiset ovat passiivisia tupakoitsijoita, ja mielestäni tähän saa ja pitää puuttua!

Tupakoitsijat varmasti suurimmaksi osaksi ovat hyviä äitejä, mutta ainoastaan jos he pitävät huolen, ettei lapsi altistu savulle.

ja blaa blaa blaaa...

• samaa...
        ... kirjoitti:

sinun kanssa. Ja aina nämä tupakoivat raskaana olevat selittelee että "lääkäri kielsi lopettamasta, siitä aiheutuva stressi lapselle pahempi kuin tupakka".. Ja höpö höpö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe