Keno pelasti elämäni

Katinka35

Maanantaina tapahtui sitten jotain sellaista mitä en olis edes suurimmissa unelmissani tapahtuvan.
Eli laitoin muutamalla ekulla kenoa, niiinkuin tavallista. Ikinä ei ole kymppiä enempää tullut, ja niinpä olen oelin monesti manannut huijaukseksi.
No maanantaina peruin puheeni kun ysikenossa olikin yllättäen kaikki oikein! Ja nyt ainakin oikeeseen osoitteeseen tuli tuo....itse oon pätkätöillä ja ukko lomautettuna. Nyt lähti velat ja tää pariskunta lomailemaan. Pelionnea kaikille! Se voi sattua näköjään myös omalle kohdalle

8

4089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskottelija

      Se joko on tai ei ole totta, suomalainenhan ei usko mitään ellei omin silmin näe...

      • Kenosti

        Moih.Niin se vaan on että vaikea on saada osumaan itse jokapäivä kenoa eurolla tai 50c mutta kuuteen olen päässyt.Nyt on vuoden ollut yksi ja sama rivi ...mutta vielä se ...jymähtää.


      • Katinka35
        Kenosti kirjoitti:

        Moih.Niin se vaan on että vaikea on saada osumaan itse jokapäivä kenoa eurolla tai 50c mutta kuuteen olen päässyt.Nyt on vuoden ollut yksi ja sama rivi ...mutta vielä se ...jymähtää.

        Yhdellä ja samalla rivillä minäkin olen pelannut aina ja sillä eurolla. Enkä villeimmissä unelmissakaan uskonut että sillä mitään isompaa voittaa, tähän asti tosiaan varmaan kymppi suurin voitto. Kaikista hupaisinta tilanteessa on se, että melkein unohdin just sinä iltana laittaa koko kenon, pari minuuttia ennen sulkeutumista muistin.
        Onnea peliin kaikille, se voitto kun näköjään on kuin onkin mahdollinen


    • hieno juttu!

      Onnea tuhannesti!Mäkin uskon taas,että kenolla voi joskus voittaa.

    • siinä että

      pelasit pari minuuttia ennen sulkeumista.itellä on kans 9 keno 1e panoksella ikipelinä ollu 2 vuotta samat nummerot, pitäski pelata vaan päivä kerrallaan juuri ennen sulkeutumista, varmaan tulis voittojakin sit...

    • Tallustelija74

      Se on mukavaa kuulla, että sattui oikeaan osoitteeseen. Yleensähän se tahtoo olla niin, että raha tulee rahan luokse.
      Vaimoni on laittanut kenoa, lottoa, viking-lottoa ja pitkävetoa ja nyt on tullut pikkuvoittoja. Vikingissä 4 oikein ja kenossa 10e. Ilahdutti nekin voitot suuresti, kun pelikassaan kertyi varoja.
      Tuollaisesta potista, kuin mitä saitte, ei osaa kuin haaveilla. Onnea vielä kerran.

    • KimmoJ-9

      Nyt kaikki pätkätyöläiset ja lomautetut pelaamaan kenoa sankoin joukoin... Ps. Toi juttuhan oli kuin suoraan Veikkauksen mainososaston oppikirjasta ;)

    • Mukava sätti

      Onneksi olkoon vilpittömästi.
      Itse sain tuon 8-tason euron panoksella(10000e) puolenvuoden pommituksen työnä.
      Numerosarja sisälsi oman ja tyttöystäväni synttäripäivät,tapaamispäivämme sekä syyttömänä linnassa istutun 3 kk:n vapautuspäivän,onhan se jänskä,että noin koostui tuo kymppitonnin rivi,on vain naureskeltu jälkeen,että mistähän tuon puuttuvan yhden lisäpäiväm. ois kekannut,että ois tuon kymppitason napannut.
      Mutta vaikea on peli,kun tuolta matemaattisten sivuilta todennäk.esim. tuohon 8-tasoon on 1:75000,joka muutettuna kertoina ajaksi yli 200 vuotta,joten ei vissiin osu enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe