Toivoa, Fantasiaa, orgioita jne. Kyllä köyhän passaa unelmoida ja hekumoida Kataisen oppien mukaan. Kyllä tää on fantastista!
Mitä porvari tarjoaa köyhille..
12
331
Vastaukset
- ja hyvinvointia
Pitää huolta myös loisivista punikeista, toisin kuin heidän verkkosukkajohtajansa joka tarjoaa vaan "visuaalista" ruokaa kannattajilleen.
Sinustakin varma-ressukka me porvarit pidämme huolta...;)- varma.kosto
ja talkootyötä!Harvoin ne maksaa palkkaa jolla ihminen elää. Tällä tarkoitan Suomalaista porvaria!
- senkin ajan
varma.kosto kirjoitti:
ja talkootyötä!Harvoin ne maksaa palkkaa jolla ihminen elää. Tällä tarkoitan Suomalaista porvaria!
kun lusmuat täällä netissä muita haukkumassa.
Katsos tieto on valtaa ja avartaa ajatusmaailmaa.
Mietippä vähän, miten itse voisit kantaa kortesi kekoon.Totuushan on se, maailman parannus pitää alkaa omasta itsestä.Eikö niin varma? - varma.kosto
senkin ajan kirjoitti:
kun lusmuat täällä netissä muita haukkumassa.
Katsos tieto on valtaa ja avartaa ajatusmaailmaa.
Mietippä vähän, miten itse voisit kantaa kortesi kekoon.Totuushan on se, maailman parannus pitää alkaa omasta itsestä.Eikö niin varma?Ei ollut yksinkertaisesti vaaraa, kuin ammattikouluun. Sekin puutetta kärsien. Raha piti ottaa koulun ohella. Omin konstein. Olemalla milloin millaisessa työssä tahansa. Kalastamalla, TV-antenneita asentamalla, mittamiehenä jne. Kun valmistuin ei ollut työtä kotipaikkakunnalla.
Kyläsepältä lainatulla 100 mk:lla Helsinkiin ja telttaan asumaan! Täältä sain työpaikan heti. Asuskelin kesän teltassa ja tein pitkää päivää. Sain syksyksi rahaa kokoon, että sain asunnon vuokrattua, sekin talonmiehen työtä vastaan. Näin kitkuttelin armeijaan asti. Olin löytänyt tuona aikana tyttöystävän ja hän oli talkkarina oman työnsä ohella armeija-aikani, joka kesti silloin 300 vuorokautta, kun Suomen köyhyyden takia aikaa lyhennettiin yksi kuukausi. Kun pääsin armeijan jälkeen entiseen työpaikkaani. Säästimme vaimon kanssa käsirahan omaan omaan asuntoon. Sitten tulla tupsahti tyttölapsi!
Työssä olen ollut yhtäjaksoisesti 41v! Nyt ei puutu mitään. Voin vinoilla porvareille. Hyvällä omalla tunnolla! Tyttö on korkeasti koulutettu! Naimisissa ja minä ukki ja vaimo mummi!
Jaksaisi vielä vuoden verran asennella ja vedellä kaapeleita sähkölaitoksille, niin lähtisin minä ja vaimo eläkkeelle ja tytön lasten vahdiksi!
Tämä tiedoksi osamaksu porvareille! Että voitte vittuilla, jos se teistä tuntuu oikeuden mukaiselta. - silloinkin pikku varma
varma.kosto kirjoitti:
Ei ollut yksinkertaisesti vaaraa, kuin ammattikouluun. Sekin puutetta kärsien. Raha piti ottaa koulun ohella. Omin konstein. Olemalla milloin millaisessa työssä tahansa. Kalastamalla, TV-antenneita asentamalla, mittamiehenä jne. Kun valmistuin ei ollut työtä kotipaikkakunnalla.
Kyläsepältä lainatulla 100 mk:lla Helsinkiin ja telttaan asumaan! Täältä sain työpaikan heti. Asuskelin kesän teltassa ja tein pitkää päivää. Sain syksyksi rahaa kokoon, että sain asunnon vuokrattua, sekin talonmiehen työtä vastaan. Näin kitkuttelin armeijaan asti. Olin löytänyt tuona aikana tyttöystävän ja hän oli talkkarina oman työnsä ohella armeija-aikani, joka kesti silloin 300 vuorokautta, kun Suomen köyhyyden takia aikaa lyhennettiin yksi kuukausi. Kun pääsin armeijan jälkeen entiseen työpaikkaani. Säästimme vaimon kanssa käsirahan omaan omaan asuntoon. Sitten tulla tupsahti tyttölapsi!
Työssä olen ollut yhtäjaksoisesti 41v! Nyt ei puutu mitään. Voin vinoilla porvareille. Hyvällä omalla tunnolla! Tyttö on korkeasti koulutettu! Naimisissa ja minä ukki ja vaimo mummi!
Jaksaisi vielä vuoden verran asennella ja vedellä kaapeleita sähkölaitoksille, niin lähtisin minä ja vaimo eläkkeelle ja tytön lasten vahdiksi!
Tämä tiedoksi osamaksu porvareille! Että voitte vittuilla, jos se teistä tuntuu oikeuden mukaiselta.On ollut iltakoulut ja opintolainat ja muut tuet.
Mutta kun juttujasi lukee ja matemaattisia lahjojasi on seurannut, niin jokainen on huomannut ettei älykapasiteettisi ole kouluihin riittänyt.
Suomeksi vika on korviesi välissä,eli olet tosi tyhmä punikki ja semmosena kuolet. - Porvarin verorahat kelpasi
varma.kosto kirjoitti:
Ei ollut yksinkertaisesti vaaraa, kuin ammattikouluun. Sekin puutetta kärsien. Raha piti ottaa koulun ohella. Omin konstein. Olemalla milloin millaisessa työssä tahansa. Kalastamalla, TV-antenneita asentamalla, mittamiehenä jne. Kun valmistuin ei ollut työtä kotipaikkakunnalla.
Tämä tiedoksi osamaksu porvareille! Että voitte vittuilla, jos se teistä tuntuu oikeuden mukaiselta.Perkele, mikä valehtelija olet, Murikan kävit etkä muuta mainitsit tuossa taannoin
- oppia ikä kaikki
varma.kosto kirjoitti:
Tämä tiedoksi osamaksu porvareille! Että voitte vittuilla, jos se teistä tuntuu oikeuden mukaiselta.Kerroit pitkästä työurastasi, ole ylpeä siitä, äläkä kanna marttyyrin kaunaista sädekehää pääsi päällä. Minä olen nimittelemäsi "porvariperheen
penikka", mutta en osamaksusellainen. Jos luulet, että helpolla olen elämässäni päässyt,niin erehdyt, vaikka takanani onkin akateeminen ura. Työhistoriani on hyvin kirjava
lukioluokilta lähtien. Opiskelin pankkilainan turvin, myös välillä töitä tehden, kuten muutkin suurten ikäluokkien edustajat. Ei silloin ollut opinto-eikä asumistukea, kuten nykyään. Ja kun vihdoin valmistuin, oli kansakoulupohjaisilla koulutovereillani jo omat talot tai asunnot. Minä otin sitten asuntolainaa ja siinä kitkuttelin ja lapsiani koulutin. Ei siis elämäni ole yksinhuoltajana leveää ollut, mutta katkeruutta en ole sisälläni kantanut. Kantavana voimana minulla on ollut kotonani saamat opit.Toisten ihmisten ja heidän vakaumustensa kunnioitaminen, olipa he sitten oikeistolaisia tai vasemmistolaisia ja tunnustivatpa he mitä uskontoa tahansa. Näillä opeilla olen evästänyt myös omat lapseni maailmalle. Näen aina punaista, kun luen täällä keskustelupalstalla lahtareista, punikeista porvarinpenikoista jne. Mietippä näitä asioita hieman varma, luulenpa että tyttäresikin häpeäisi noita sinun nimittelyjäsi, jos vain tietäisi. Samat terveiset haluan lähettää myös sonnimiehelle. Siispä löysää vähän kaunapantaasi ja hillitse vähän kielenkäyttöäsi, niin elämäkin näyttää valoisammalta. - varma.kosto
silloinkin pikku varma kirjoitti:
On ollut iltakoulut ja opintolainat ja muut tuet.
Mutta kun juttujasi lukee ja matemaattisia lahjojasi on seurannut, niin jokainen on huomannut ettei älykapasiteettisi ole kouluihin riittänyt.
Suomeksi vika on korviesi välissä,eli olet tosi tyhmä punikki ja semmosena kuolet.Eikä ollut varaa käydä kouluja! Piti ryhtyä töihin!
Kun töissä teki pitkää päivää, niin ei jaksanut ajatella , kuin työasioiden opiskelua. Sitä on kyllä riittänyt, kun tuo tekniikka on mennyt tällä alalla eteenpäin tosi kovalla vauhdilla.
Kyllä porvaria vituttaa menestymiseni! Olen vasemmistolainen ja sellaisena pysyn, kun en ole muiden rahoilla rikastunut, kuten sinä porvari keplottelija. - varma.kosto
Porvarin verorahat kelpasi kirjoitti:
Perkele, mikä valehtelija olet, Murikan kävit etkä muuta mainitsit tuossa taannoin
Jotka liittyisivät jotenkin ay-toimintaani.Olen siellä ollut viikon TUL:n sulkapallovalmentaja kurssilla joskus 80-luvun puolivälissä. Muita kursseja en ole käynyt siellä. Tämä tiedoksi porvari lahtari mullikalle.
- varma.kosto
Porvarin verorahat kelpasi kirjoitti:
Perkele, mikä valehtelija olet, Murikan kävit etkä muuta mainitsit tuossa taannoin
Se näkyy tyypillisen kepu- tai persu mullikan kirjoituksista!
- varattomuutta huonoon
varma.kosto kirjoitti:
Se näkyy tyypillisen kepu- tai persu mullikan kirjoituksista!
Koulutukseensa.
Jokainen on nähnyt ettei siitä ollut kyse, vaan tämän punikki-reppanan heikkolahjaisuudesta... - esiintyy
oppia ikä kaikki kirjoitti:
Kerroit pitkästä työurastasi, ole ylpeä siitä, äläkä kanna marttyyrin kaunaista sädekehää pääsi päällä. Minä olen nimittelemäsi "porvariperheen
penikka", mutta en osamaksusellainen. Jos luulet, että helpolla olen elämässäni päässyt,niin erehdyt, vaikka takanani onkin akateeminen ura. Työhistoriani on hyvin kirjava
lukioluokilta lähtien. Opiskelin pankkilainan turvin, myös välillä töitä tehden, kuten muutkin suurten ikäluokkien edustajat. Ei silloin ollut opinto-eikä asumistukea, kuten nykyään. Ja kun vihdoin valmistuin, oli kansakoulupohjaisilla koulutovereillani jo omat talot tai asunnot. Minä otin sitten asuntolainaa ja siinä kitkuttelin ja lapsiani koulutin. Ei siis elämäni ole yksinhuoltajana leveää ollut, mutta katkeruutta en ole sisälläni kantanut. Kantavana voimana minulla on ollut kotonani saamat opit.Toisten ihmisten ja heidän vakaumustensa kunnioitaminen, olipa he sitten oikeistolaisia tai vasemmistolaisia ja tunnustivatpa he mitä uskontoa tahansa. Näillä opeilla olen evästänyt myös omat lapseni maailmalle. Näen aina punaista, kun luen täällä keskustelupalstalla lahtareista, punikeista porvarinpenikoista jne. Mietippä näitä asioita hieman varma, luulenpa että tyttäresikin häpeäisi noita sinun nimittelyjäsi, jos vain tietäisi. Samat terveiset haluan lähettää myös sonnimiehelle. Siispä löysää vähän kaunapantaasi ja hillitse vähän kielenkäyttöäsi, niin elämäkin näyttää valoisammalta.palstoilla Kiitos
Kritiikkiä puolin jos toisi on ok mutta tyhjän jauhajat eikö teillä ole oikeesti sanottavaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949