Täällä jo vähän aloiteltiinkin hiljattain aineistokeruuta aiheesta. Olen kirjoittamassa kirjaa Jypiläiset maajoukkuesankarit ja heidän kuolemattomat urotyönsä Leijonapaidan hyväksi.
Eräs henkilö jo tekikin listantynkää ja muistelen, että ainakin Sinkula (3. maalivahti) ja joku Luoma mainittiin. Olisiko kenelläkään antaa lisävalaistusta aiheeseen.
ps Tämä ei ole suinkaan vinoilua vaikka jonkun mielestä se voisi ollakin.
Kerään aineistoa kirjaan
9
301
Vastaukset
- Turku on kaunis
Minäkin olen aloittanut kirja tekemisen. Ottaa niin pattiin kun turkulaisille vaan nauretaan ympäri maata, toinen toistaan loukkaavampia vitsejä kerrotaan. Olenkin päättänyt tehdä kirjan Turkulaisistä viisaista ihmisistä.
Tosin en ole vaan vielä löytänyt yhtäkään, voisiko joku vihjata.
P.S Ja tämä ei ainakaan ole mikään vitsi.- Tutkiva journalisti
Tuntuu aivan siltä, että olisit jotenkin vihamielinen kirjahankettani kohtaan. Eikä tähän tarvitse turkulaisia sekottaa. Olen nimittäin itsekin Jyväskylästä ja voisin auttaa sinua kirjaprojektissasi, jos sinä etsit minulle - sanotaanko vaikka 10 jyväskyläläistä Leijonasankaria. Tällöin voisi kirjaprojektin jo käynnistää.
- Turku on kaunis
Tutkiva journalisti kirjoitti:
Tuntuu aivan siltä, että olisit jotenkin vihamielinen kirjahankettani kohtaan. Eikä tähän tarvitse turkulaisia sekottaa. Olen nimittäin itsekin Jyväskylästä ja voisin auttaa sinua kirjaprojektissasi, jos sinä etsit minulle - sanotaanko vaikka 10 jyväskyläläistä Leijonasankaria. Tällöin voisi kirjaprojektin jo käynnistää.
Nöyrin anteeksipyyntöni, jos koit viestini vihamielisenä, enkä missään nimessä ole loukkaantunut. Hienoa että jaksat puuhailla, mutta uskon oman kirja hankkeeni kaatuvan,jos vetää johtopäätöksiä tämän palstan turkulaisista kirjoittajista ja kirjoituksista.
- turkulainen immeinen
Turku on kaunis kirjoitti:
Nöyrin anteeksipyyntöni, jos koit viestini vihamielisenä, enkä missään nimessä ole loukkaantunut. Hienoa että jaksat puuhailla, mutta uskon oman kirja hankkeeni kaatuvan,jos vetää johtopäätöksiä tämän palstan turkulaisista kirjoittajista ja kirjoituksista.
vetää kauhee pitkiä johtopäätöksiä tän palstan perusteella turkulaisten älykkyydestä. Jos sellast kirjaa tekisit ni sun pitäis mennä ehkä Turun yliopistoon käymään
- kALPASM2009
Risto Duffa, Risto Kurkinen, Jarkko Immonen, Jari Lindroos, Pekka Arbelius, Tero Lehikoinen, Pertti Rastela, Pentti Mikkeli...siinnä sulle 10.
- never heard
Keitä noi on?
- htghyr
never heard kirjoitti:
Keitä noi on?
Etpä taida sitten paljoa lajista Jääkiekko tietää. Hahahaaaaaaaaaaaaaa...
- Turku on kaunis
never heard kirjoitti:
Keitä noi on?
Tätähän minä juuri pelkäsin ja arvelin em. kirjan teko suunnitelmissa. "Never heard. Keitä noi on?" Voi voi
- siin on
isompi tyä selvittää et esim. kuinka kauan ne on valmentanu maajoukkuetta tai pelannut maajoukueessa. Ja lasketaanko mukaan vain arvokisat vai myös Karjala-turnaukset yms.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827