Selvitetäänpä nyt rehellisesti kuinka moni täällä kirjoittava, kirjoittaa milläkin syyllä.
Vaihtoehdot
A = Uskon oikeasti edelleen että WinCapita
on vain tilapäisesti katkolla ja mitään
laittomuuksia ei ole tapahtunut
Olen itse mukana toiminnassa
B = Uskon täysin että asia on täyttä kusetusta.
Sijoitin rahaa ja tulin huijatuksi. Kirjoit-
telen ja luen täällä kirjoituksia siksi että
pysyn tilanteen tasalla
C = En ole mukana toiminnassa mutta olen kateel-
linen ihmisille jotka sijoittivat, etenkin
jos homma osoittautuu toimivaski ja aukeaa
uudelleen. Siksi kirjoittelen tänne komment-
teja jotka ovat aivan täyttä puutaheinää.
D = Oikeasti en tiedä asioista mitään, liittyen
WinCapitaan. En tunne jäseiniä tai sijoitta-
neita. Kirjoittelen vain koska täällä näkyy
ihmiset provosaoituvan helposti ja siitä
saan itselleni mielihyvää ja tekemistä
Vastaa siis vain kiroittamalla otsikoksi jokin ylläolevista vaihtoehdoista käyttämällä kirjainta
A,B,C tai D
Nimimerkiksi laita mikä tahansa kirjain tai numeroyhdistelma, millä saat vastauksen lähtemään.
Katsotaan tämä rehellisesti ja anonyyminä
Tehdääm GALLUPPI
7
569
Vastaukset
- opksijum
HKTS
- apukakka
C tottakai
- En suostu
En suostu hyväksymään valmiiksi antamistasi vaihtoehdoista yhtäkään. Ne ovat selkeästi tarkoitushakuisia.
Vastaan siis E.
E = En tunne yhtään jäsentä tai sijoittanutta henkilökohtaisesti. Olen kuitenkin seurannut asiaa pitkään ja laajasti eri tiedotusvälineistä sekä keskustelupalstoilla. Olen vakuuttunut että kyseessä on selkeä ja yksinkertainen huijaus, jossa on kerätty rahaa suurelta joukolta ihmisiä ja jaettu se uudelleen pienelle joukolle ihmisiä.- EE meliI
400% EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
- AdaFlink
... tarkoitushakuista. Käykö vastaukseksi kuitenkin ruottalainen Å?
Ja mitaan ette voi... - Bertta=B
Se on B niinkuin bertta.
- ehdottomasti sitä mieltä
400% vuosituotoilla vastaus kumuloitui tupla EE muotoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330